Najnovšie články z kategórie Reportaz

Cyklopozitívna 24 hodinovka zaplatená krvavým potom

Ein Weg, ein Ziel, ein Motiv, eine Richtung, ein Gefühl, aus Fleisch und Blut, ein Kollektiv. Aj takto sa dá jednoducho zhrnúť slovami Rammsteinu v pesničke Rammlied priebeh minulej cyklopozitívnej 24 hodinovky. Preteky sa tento rok znovu presúvali, tentoraz do Rajeckých Teplíc – Poluvsie. Uskutočnili sa 7.7. - 8.7.2012, akurát presne v období náhodne sa formujúcich búrkových činností po celom Slovensku.
FC Maratón Marikovskou dolinou 2012

Na tohtoročný FC Maratón Marikovskou dolinou som sa obzvlášť tešil. Sľúbené nové singláče a možné strety s divou zverou zaručovali výbornú zábavu. Po minulom super blatistom roku, kedy sme museli miestami ťahať bicykle aj dolu kopcom ako mŕtvoly, som dúfal, že počasie tento krát vyjde. Podarilo sa a teplomer ukazoval príjemných 36 stupňov.
Bratislavský výpek a komáre ako bonus

Okolobratislavy, podľa mňa najťažší maratón českej série Cyklomaratontour. Hoci poznám len Okolobrna a Okolozlína, no ostatné sú viac-menej rýchle trate. Tento rok bol zaradený aj do Župného pohára ako jeden z 3 maratónov (k tomu ešte 2 časovky do vrchu). Pre nás, obyvateľov 4. obvodu, sa jedná o „najdomáckejší“. Takže som nemohol chýbať. Hoci...
Maratón Marikovskou dolinou 2012 - fotoreport

V sobotu sa v Udiči - Prosnom (medzi Púchovom a Považskou Bystricou) išiel Maratón Maríkovskou Dolinou 2012, predchádzaný piatkovým MTB šprintom. Tu vám prinášame fotoreport, reportáž z akcie pripravujeme.
Report - Author bikemaratón Súľovské skaly 2012

Maratón v Súľove je už stálicou v slovenskom MTB kalendári no a uplynulú sobotu sa šiel jeho v poradí 14. ročník. Ak dobre počítam, bola to moja 9-ta účasť na tomto domácom podujatí, jednoducho akcia, ktorá sa nevynecháva :). 100 fotiek
Beskidy MTB Trophy 2012 - report

Znovu po roku sa vraciame do Istebny, zostava tá istá, ja a Imro, jediná zmena oproti predošlým ročníkom je to, že ubytovanie už nie je v gymnáziu, ale každý si ho musel zabezpečiť sám. Vybrali sme penzión Hadamówka, ktorý je od centra etapáku vzdialený cca 4 km, takže sa pred štartom aspoň trošku rozjazdíme. Samotné zázemie sa tento rok presunulo do časti Zaolzie do areálu futbalového štadióna, prezentácia bola bez najmenších problémov.
Galaxy série zavítala do Beskyd PR článok

Galaxy série zavítala do Beskyd

Tradiční Galaxy Petyša Tour se startem v Rožnově pod Radhoštěm přivítala třetí dějství
celoročního seriálu. Závodilo se na dvou tratích.
Fotoreport: Galaxy Petyša Tour

Fotoreportáž z českej Galaxy Petyša Tour, ktorá sa išla v sobotu v Rožnove pod Radhoštem, kúsok od našich severozápadných hraníc, nájdete v článku.
Oravský cyklomaratón ako ho ešte nepoznám

Dňa 9.6.2012 sa v malebnej Oravskej prírode v meste Dolný Kubín uskutočnil 5. ročník Oravského cyklomaratónu. Počasie už druhý víkend po sebe protestovalo a takto nám dávalo najavo svoju moc nad biednym človekom. Nakoniec síce zapršalo, ale to ma neodradilo, ani mnohých ďalších a mohol som sa postaviť na štart týchto domácich pretekov. Tentoraz premiérovo za mokra, pred dvoma rokmi bolo totiž sucho.
Fatran: Nech vrchy odstúpia, kopce sa otrasú...

... moja milosť neodstúpi od teba, Fatra moja milovaná. Takto znelo moje motivačné heslo ďalšieho ročníka Fatranského MTB maratónu, ktorý sa uskutočnil 2.6.2012, tento rok premiérovo v Rajeckých Tepliciach a na novej trati. Čo sa týka počasia, tak Fatran bol vždy otázny. Možnože nie najprívetivejšie počasie prispelo k tomu, že nakoniec odštartovalo menej ľudí ako minulý rok, ale aj tak je číslo 845 veľmi pekné.
Fatranský dvojboj - reportáž z Fatrana

Tento ročník Fatranského maratónu bol v znamení zmeny trasy. Štart sa presunul zo Stráňav pri Žiline do Rajeckých Teplíc. Do toho sľubovali domáci parádny singel Anakonda, i keď len na dlhej. Ale tak maratónska trať je len jedna, že áno. :) Na tejto trase boli vypísané aj MSR v maratóne...
Fatranský MTB maratón 2012 - fotoreport

Prinášame vám vyše 100 fotiek od mathosha zo sobotných Majstrovstiev Slovenska v maratóne, známy lepšie ako Fatranský Maratón. Pripravujeme reportáž, ktorá bude hotová čoskoro, zatiaľ si vychutnajte atmosféru akcie v našom fotoreporte.