Najnovšie články z kategórie Rock Machine

Predstavenie: Rock Machine Blizz CRB 50 - 29 - nielen dámska volenka

To by som už nebola ja, keby som svoj pohľad na bicykel nezačala rozjímaním o farbe. V tomto prípade to však inak ani nejde!
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - široká škála elektrobicyklov

Česká značka Rock Machine nezanevrela ani na elektrobicykle a o tom svedčí aj ich široký výber. Vyskúšať si ich na vlastnej koži môžete v našom MTBIKER centre počas testovacích dní už tento víkend!
Nový parťák za zvýhodnenú cenu - výpredaj modelov Rock Machine 2018

Už o necelé 2 týždne (27. a 28. apríla) sa s niektorými z vás stretneme na testovacích dňoch bicyklov Rock Machine v MTBIKER centre v Hrádku. Bonusom budú testovacie a jazdené modely 2018, na ktorých sa domov môžete odviesť aj vy.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - záver mesiaca ako sa patrí

O českej značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentoraz si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži v našom MTBIKER centre počas testovacích dní od 27. do 28. apríla 2019.
Rock Machine oslavuje 25. narodeniny

V roku 1994 sa to všetko začalo. Partia kamarátov v Litoměřicích sa pustila vo svojom cykloshope do výroby svojho prvého bicykla a na ňom sa chceli zabávať pri počúvaní rockovej hudby. A tak vznikol Rock Machine...
Rock Machine MTB kolekcia 2019 – v teréne sa nestratia

Pri výbere MTB bicykla z kolekcie pre rok 2019 od Rock Machine nebudú mať problém ani náročnejší bikeri či bikerky. Pozrime sa na niektoré zaujímavé kúsky.
Video: Rock Machine Blizz CRB 30 - na trail aj športovú jazdu

Tento karbónový model v sebe ukrýva skutočné široké spektrum možností a je len na vás, ktorým smerom ho doladíte.
Test: Rock Machine Storm e60-29 – elektrobicykel pre každého

Elektrobicykle už nie sú „hračky“, ktoré si môžu dovoliť len bohatí cyklisti. Rock Machine sa rozhodol pre zníženie cien elektrobicyklov tým, že navrhol svoju vlastnú pohonnú jednotku, ktorú využíva aj tento dostupný model.
Unboxing: Rock Machine Blizz CRB 30 29 – karbónový trailbike pre rok 2019

Hardtail je klasikou, ktorá snáď ani nebude nahradená celoodpruženými verziami. Ak sa k tomu pridá trailová geometria, vznikne naozaj lákavý vymetač lesných chodníčkov. V tomto prípade od Rock Machine.
Kedy, ak nie teraz - výpredaj testovacích bicyklov Rock Machine PR článok

Kedy, ak nie teraz - výpredaj testovacích bicyklov Rock Machine

S príchodom zimy máte možnosť využiť posezónny výpredaj bicyklov, v tomto prípade jazdených – klasických aj elektro. Od malých mestských, cez trekingové, horské až po fatbiky.
Video: Nový Blizzard - 29 palcov a 140 mm s virtuálom

Vyšší zdvih a veľké kolesá sú jasný súčasný trend a Rock Machine pripravil na sezónu 2019 model Blizzard TRL 90 - 29.
Video: Ideálny krosový spoločník pre neho a pre ňu - Rock Machine Crossride e350

Model z dielne Rock Machine sa ponúka ako v pánskej tak aj dámskej verzii a tak je vhodnou voľbou pre páry, ktoré hľadajú pohodové jazdenie v menej náročnom teréne.