www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Shimano' (49 - 60 z 65 článkov)

Test: Nové Shimano XC7 tretry - XTčko medzi tretrami

30.10.2016 10 132 12

Shimano predstavilo nový rad tretier XC7, určený pre aktívnych jazdcov a pretekárov, ktorí chcú obetovať trocha tuhosti výmenou za výrazne viac komfortu ako pri pretekárskych top modeloch. Tretry máme už pár týždňov v redakcii a prinášame naše poznatky.
Predstavenie: Shimano service center - dostupnosť dielov, odbornosť personálu a garancia rýchlosti servisných prác

15.10.2016 9 352 9 13

Cyklistické predajne sú rajom pre nejedného cyklistu. Pre väčšinu z nás sú miestom, kde máme možnosť stretnúť sa tvárou v tvár s vysnenými bicyklami alebo komponentmi, prípadne si svoje sny aj splniť. Hoci japonské Shimano cyklistické vody múti už veľmi dlho, v dnešnom článku si predstavíme novú „zasľúbenú zem“, ktorá vyrástla v podobe servisných centier v rámci už existujúcich predajní v Oslanoch, Nitre a Martine.
Test: Nová sada Shimano SLX - výborne fungujúca a za rozumnú cenu

21.08.2016 17 204 8 24

Medzi najočakávanejšie novinky pre nasledujúcu sezónu určite mimo iného patrí aj úplne nová sada Shimano SLX. Po dlhom očakávaní som sa konečne dočkal a dostal som možnosť túto sadu otestovať a vyskúšať asi najočakávanejšiu variantu 1x11. Mnohých bikerov táto novinka od Shimana určite poteší, pretože sa tento systém stáva ešte dostupnejším pre priemerných bikerov a dovolím si tvrdiť, že nájde uplatnenie takmer vo všetkých štýloch.
Uniknuté info o novej sade Dura-Ace 2017

13.05.2016 6 972 6 17

Ako je tomu u japonského giganta dobrým zvykom, svoje komponentové sady inovuje v pravidelných intervaloch. Nie je tomu inak ani pri cestnej top-sade Dura-Ace, ktorej 4-ročný životný cyklus sa pomaly chýli ku koncu. Táto sada zatiaľ oficiálne predstavená nebola, no na svetlo sveta sa už pomaly predierajú informácie o novinkách a vylepšeniach, ktoré so sebou druhá generácia priekopníckej elektro-sady prinesie.
Shimano SLX už aj s 1x11 a dostupnosťou od leta 2016

26.04.2016 8 773 20 15

Po úspešnom 11-rýchlostnom systéme najvyššej sady XTR, sme sa koncom minulej sezóny tešili aj z modernizovanej sady Shimano Deore XT. Shimano koncom minulého týždňa okrem novej dostupnejšej elektronickej sady Shimano Deore XT Di2 predstavilo aj úplne novú sadu Shimano SLX.
Novinka Shimano: Di2 technológia vystúpila na DEORE XT level

14.04.2016 10 507 35 9

Niekde medzi profesionálnymi pretekármi a víkendovými jazdcami nájdete skupinu veľmi skúsených horských cyklistov, ktorí investujú hodiny a hodiny do tréningov a vylepšovania svojich schopností. Ide o amatérskych pretekárov a práve na týchto jazdcov myslelo Shimano pri vyvíjaní DEORE XT Di2 M8050i.
Test: Odolné cross-mountain tretry Shimano SH-XM700

17.01.2016 8 153 13 5

Ak je človek aktívnym mtbikerom, čiže jazdí spevnené a nespevnené lesné cesty, zvážnice a v neposlednom rade čoraz viac bikermi vyhľadávané traily, ak tento aktívny mtbiker chce jazdiť celoročne a má problém vybrať si správne tretry, je na správnom mieste.
Shimano novinky pre sezónu 2016 - Elektropohon STEPS, Deore XT, XTR a ďalšie vychytávky

17.09.2015 7 040 14 5

Na Eurobiku Shimano predviedlo v plnej paráde vlastné riešenie elektropohonu STEPS, Deore XT 1x11 (2x11, 3x11), vylepšené elektronické radenie XTR a veľa ďalšieho. Všetko sa dalo nie len vidieť či chytiť, ale niektoré novinky sa dali rovno aj vyskúšať.
Shimano XT - Komponenty dobrodružstva

28.05.2015 4 925 25

Vydarené video na oslavu novej verzie XT rady M8000. Pohodová hudba, príbeh a samozrejme trasy, ktoré nabádajú vydať sa objaviť niečo nové a nemusí to byť ani v Čile. Viac o novej rade si môžete pozrieť v článku - Shimano Deore XT 1x11 - Rýchly prierez novou sadou.
Shimano Deore XT 1x11 - Rýchly prierez novou sadou

17.04.2015 13 366 11 9

Nové Shimano Deore XT nie je len o 1x11, aj keď to je určite najväčšia zmena. Pozrite sa aj na ďalšie zaujímavé novinky, ktoré táto "dostupnejšia" rada (oproti XTR) priniesla.
Horúca novinka: Shimano Deore XT vo verzii 1x11 ale aj s možnosťou 2x11 a 3x11

15.04.2015 7 909 15 19

Trend jedenásť kolečka napreduje a od sezóny 2016 bude dostupné aj v prevedení Deore XT. Po vzore rady XTR prichádza Deore XT M8000, ktoré ponúkne na výber 1x11, 2x11 a 3x11 prevodový systém, aby si mohol vybrať každý typ jazdca horskej cyklistiky.
Adrenalínová práca servisáka na motorke na Vuelte

19.10.2014 4 537 5 19

Kľučkovanie pomedzi pelotón, množstvo áut v minimálnych vzdialenostiach a vysokej rýchlosti. Raz sa ponáhľať na špicu pretekov a potom hneď na samotný koniec pelotónu za jazdcami, ktorí potrebujú vymeniť koleso v čo najkratšom čase. Pozrite si ako to vyzerá z pohľadu kamery umiestnenej na servisákovej helme.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 293)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 811)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 565)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 474)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 362)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)