Najnovšie články z kategórie Shimano

Test: Nové Shimano XC7 tretry - XTčko medzi tretrami

Shimano predstavilo nový rad tretier XC7, určený pre aktívnych jazdcov a pretekárov, ktorí chcú obetovať trocha tuhosti výmenou za výrazne viac komfortu ako pri pretekárskych top modeloch. Tretry máme už pár týždňov v redakcii a prinášame naše poznatky.
Predstavenie: Shimano service center - dostupnosť dielov, odbornosť personálu a garancia rýchlosti servisných prác

Cyklistické predajne sú rajom pre nejedného cyklistu. Pre väčšinu z nás sú miestom, kde máme možnosť stretnúť sa tvárou v tvár s vysnenými bicyklami alebo komponentmi, prípadne si svoje sny aj splniť. Hoci japonské Shimano cyklistické vody múti už veľmi dlho, v dnešnom článku si predstavíme novú „zasľúbenú zem“, ktorá vyrástla v podobe servisných centier v rámci už existujúcich predajní v Oslanoch, Nitre a Martine.
Test: Nová sada Shimano SLX - výborne fungujúca a za rozumnú cenu

Medzi najočakávanejšie novinky pre nasledujúcu sezónu určite mimo iného patrí aj úplne nová sada Shimano SLX. Po dlhom očakávaní som sa konečne dočkal a dostal som možnosť túto sadu otestovať a vyskúšať asi najočakávanejšiu variantu 1x11. Mnohých bikerov táto novinka od Shimana určite poteší, pretože sa tento systém stáva ešte dostupnejším pre priemerných bikerov a dovolím si tvrdiť, že nájde uplatnenie takmer vo všetkých štýloch.
Uniknuté info o novej sade Dura-Ace 2017

Ako je tomu u japonského giganta dobrým zvykom, svoje komponentové sady inovuje v pravidelných intervaloch. Nie je tomu inak ani pri cestnej top-sade Dura-Ace, ktorej 4-ročný životný cyklus sa pomaly chýli ku koncu. Táto sada zatiaľ oficiálne predstavená nebola, no na svetlo sveta sa už pomaly predierajú informácie o novinkách a vylepšeniach, ktoré so sebou druhá generácia priekopníckej elektro-sady prinesie.
Shimano SLX už aj s 1x11 a dostupnosťou od leta 2016

Po úspešnom 11-rýchlostnom systéme najvyššej sady XTR, sme sa koncom minulej sezóny tešili aj z modernizovanej sady Shimano Deore XT. Shimano koncom minulého týždňa okrem novej dostupnejšej elektronickej sady Shimano Deore XT Di2 predstavilo aj úplne novú sadu Shimano SLX.
Novinka Shimano: Di2 technológia vystúpila na DEORE XT level

Niekde medzi profesionálnymi pretekármi a víkendovými jazdcami nájdete skupinu veľmi skúsených horských cyklistov, ktorí investujú hodiny a hodiny do tréningov a vylepšovania svojich schopností. Ide o amatérskych pretekárov a práve na týchto jazdcov myslelo Shimano pri vyvíjaní DEORE XT Di2 M8050i.
Test: Odolné cross-mountain tretry Shimano SH-XM700

Ak je človek aktívnym mtbikerom, čiže jazdí spevnené a nespevnené lesné cesty, zvážnice a v neposlednom rade čoraz viac bikermi vyhľadávané traily, ak tento aktívny mtbiker chce jazdiť celoročne a má problém vybrať si správne tretry, je na správnom mieste.
Shimano novinky pre sezónu 2016 - Elektropohon STEPS, Deore XT, XTR a ďalšie vychytávky

Na Eurobiku Shimano predviedlo v plnej paráde vlastné riešenie elektropohonu STEPS, Deore XT 1x11 (2x11, 3x11), vylepšené elektronické radenie XTR a veľa ďalšieho. Všetko sa dalo nie len vidieť či chytiť, ale niektoré novinky sa dali rovno aj vyskúšať.
Shimano XT - Komponenty dobrodružstva

Vydarené video na oslavu novej verzie XT rady M8000. Pohodová hudba, príbeh a samozrejme trasy, ktoré nabádajú vydať sa objaviť niečo nové a nemusí to byť ani v Čile. Viac o novej rade si môžete pozrieť v článku - Shimano Deore XT 1x11 - Rýchly prierez novou sadou.
Shimano Deore XT 1x11 - Rýchly prierez novou sadou

Nové Shimano Deore XT nie je len o 1x11, aj keď to je určite najväčšia zmena. Pozrite sa aj na ďalšie zaujímavé novinky, ktoré táto "dostupnejšia" rada (oproti XTR) priniesla.
Horúca novinka: Shimano Deore XT vo verzii 1x11 ale aj s možnosťou 2x11 a 3x11

Trend jedenásť kolečka napreduje a od sezóny 2016 bude dostupné aj v prevedení Deore XT. Po vzore rady XTR prichádza Deore XT M8000, ktoré ponúkne na výber 1x11, 2x11 a 3x11 prevodový systém, aby si mohol vybrať každý typ jazdca horskej cyklistiky.
Nové kotúčové brzdy Shimano pre cestných cyklistov

Shimano je dobre známe svojimi vysoko kvalitnými hydraulickými kotúčovými brzdami v horskej cyklistike. Po intenzívnom testovaní dnes s príchodom hydraulických bŕzd a brzdových pák s podporou Di2 Shimano ukazuje ďalšie smerovanie brzdenia v cestnej cyklistike.