Najnovšie články z kategórie Slovensko

Slovenskí dráhari uspeli v Litve

Reprezentácia dráhovej cyklistiky zamierila do Litvy na preteky kategórie CL1. Z Panevežysu odchádzali spokojní, keďže si za výsledky na konto pripísali tučnú porciu bodov UCI.
Okolo Slovenska s kvalitou z World Tour na čele s Alaphilippom, či Terpstrom

Už len pár dní zostáva do štartu najprestížnejšieho domáceho cyklistického podujatia, 62. ročníka pretekov Okolo Slovenska. V termíne 12.-16. septembra sa na slovenských cestách predstavia aj tímy World Tour na čele s mnohými hviezdami.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – majstrák ako má byť

Aj keď nemáte ambície bojovať o majstrovský dres, takto pekne namixovaná trať je zárukou naozaj dobrej zábavy. A ešte keď sa ku tomu pridajú aj Murphyho zákony...
Reportáž: Okolo Martinských holí, alebo aj maratón môže byť pohodička

Pekné pojazdenie, príjemná atmosféra, krásne výhľady, beerstopy, skrátka celodenná pohodička na bicykli, to je nesúťažný cykloturistický maratón Okolo Martinských holí, ktorý tento rok oslávil už okrúhle 20. narodeniny.
Pozvánka: Teatro Okolo Malohontu – najkrajšie preteky sú na jeseň

V nedeľu 16. septembra nás čaká už piaty ročník cestných pretekov Teatro Okolo Malohontu, ktorý bude opäť v niečom nový oproti predchádzajúcim ročníkom.
Cykloturistické novinky - na čo sa ešte môžeme tešiť v cykloturistike

Cyklistický svet je plný akcie, zábavy, pohody, ale aj práce ako je napr. značenie cyklistických trás. Bez tejto činnosti dobrovoľníkov by bolo veľa cyklistov stratených a prišli by o nejeden krásny zážitok zo svojho sedla.
Pozvánka: Vrchárska koruna Trenčianska - staň sa držiteľom koruny

Si nadšenec cyklistiky, behu, či turistiky a rád objavuješ nové miesta? Ak navyše obľubuješ stúpania, kopce a krásne výhľady, tak presne pre teba je určená akcia Vrchárska koruna Trenčianska.
Starajte sa o svoje zdravie, veď je to také jednoduché PR článok

Starajte sa o svoje zdravie, veď je to také jednoduché

V dnešnej uponáhľanej dobe je stále väčšia potreba chrániť náš organizmus pred negatívnymi vplyvmi, ktoré žiaľ „číhajú“ z každej strany.
Reportáž: Cyklomaratón Horné Srnie - najlepšie značenie za dlhú dobu

Toto podujatie nie je možno najznámejšie a nepatrí medzi najväčšie, avšak o to viac ma prekvapila organizácia a kvalitné prevedenie.
Pozvánka: Pružinský KEC maratón – finále Považsko - Strážovského Pohára

Prvá septembrová sobota nie je len štátnym sviatkom, ale aj sviatkom všetkých cyklistov, ktorí obľubujú kvalitné cyklomaratóny s rodinným zázemím.
Reportáž: Kráľovské BajkoBranie – jazdenie ako sa patrí

Pred dvomi rokmi som traily v pohorí Branisko navštívil na pretekoch oficiálnych majstrovstiev SR v endure. Tu sa jazdili rýchlostné skúšky tak netypické, že buď si ich človek zamiluje, alebo sa na nich poriadne vytrápi. Tento rok som sa zamiloval.
Jazdíme s cyklovozíkom - tipy na výlety

Máte, alebo by ste chceli cyklovozík? Poďte sa pozrieť, kde všade sa s ním a vašou ratolesťou dá dostať.