Najnovšie články z kategórie Technika

SportPrague 2006 druhýkrát

31 fotografií z výstavy SportPrague 2006 poslal aj Jube, tak prečo ich nezverejniť? Nech sa páči, bohatý mix zaujímavých noviniek z bikového sveta nájdete tu...
Shimano 2007 obrazom

Ešte sa ani nezačala sezóna 2006 a Shimano už zverejnilo novinky pre rok 2007. Už teraz môžete vidieť novinky v Saint, Hone, LX, XT radách a čisto novú radu DXR pre BMX a Alfine pre fitness a city biky.
PREDSTAVENIE XC A MX SORTIMENTU 2006 OD PROGRESS CYCLE

Predstavenie a cenník vybraných produktov špeciálne určených na CROSS COUNTRY a MARATÓN na rok 2006 od firiem: GIANT, RAVO, MANITOU, ANSWER, BELL, GIRO, CAMELBAK, HUTCHINSON, FI´ZI:K, CRANKBROTHERS a dalších. V príspevku nájdete od top modelov XC a MX špeciálov, cez vidlice, prilby až po lacné riadítka či predstavce.
Nový HAC 4 PRO

Firma Ciclosport sa rozhodla po dlhých rokoch úspešného predaja modelu HAC 4 pre zásadnú inováciu. Nejedná sa len o dizajnovú úpravu, ale aj výrazné zmeny vo funkčnosti tohto prístroja, z najvýraznejších zmien by som vypichol nastaviteľný obvod kolesa pre dva bicykle, rozšírenú pamäť a nastaviteľný interval ukladania dát do pamäte. Celkovo sa teda počet funkcií rozšíril na 63 a týmto sa tento prístroj zaradil opäť na špičku vo svojej triede.
FOX 2006 + cenník

Už sme tu mali informácie o novinkách FOXu pre rok 2006. Nuž, bolo to zverejnené skôr, ako by si páni z Líšky želali, ale určitá doba uplynula, snáď... Ničmenej, kompletný popis noviniek a fotogaléria modelovej rady FOX 2006 ešte raz a kompletne. Pridaný oficiálny cenník 2006 a leták s kolekciou 2006
Kelly's 2006

Na výstave v Salzburgu som taktiež obdržal katalóg Kelly's 2006, tak tu je kompletná ponuka bicyklov Kelly's pre rok 2006 s doporučenými maloobchodnými cenami. Doplnené o slovenské ceny!
FOX novinky 2006.

Červo Vás informoval v upútavke o novinkách, ktoré predstavila spoločnosť Fox Racing už pre modelový rok 2006. V článku sa teda o nich dozviete niečo viac.
FOX 2006: First Info

FOX v svojich propagačných materiáloch predstavil zmeny, ktoré sa uplatnia na vidliciach a tlmičoch modelového roku 2005... Dnes prvé informácie
Novinky SRAM 2006

SRAM predstavil na svojom Ride Campe niekoľko noviniek už pre modelový rok 2006. Najhorúcejšou novinkou je nové páčkové radenie rady X.0 a inovovaný prehadzovač, kazety a reťaze.
Rocky Mountain 2005

Biky Rocky Mountain sa konečne dostávajú na slovenský trh. Rámy bikov tejto už kultovej garážovej firmy sú ručne vyrábané kúsky na predmestí kanadského Vancouru. Ich osobitý dizajn a skladba komponentov im dáva punc nezameniteľnosti. Keď si niekto kúpi bike Rocky Mountain, môže si byť istý, že na našich slovenských maratónoch a výletoch bude jeho bike stredobodom pozornosti.
Nové fully od Giantu !!! doplnený o ceny.

Spoločnosť Giant predstavila nový systém pruženia zadnej stavby. Na tomto systéme vytvorili tri nové modelové rady bikov s rôznymi zdvihmi. Podľa vyjadrenia samotnej spoločnosti ide o definitívny systém pruženia bez akýchkoľvek kompromisov pre akýkoľvek typ terénu.
Čo s bikom v zime.

Hovorí sa, že neexistuje zlé počasie ale zlé oblečenie áno. Správne oblečenie nás dokáže chrániť pred vlhkom aj mrazom, takže nie je dôvod, aby sme v zime prestali jazdiť len preto, že sa skončilo leto. Bicykel však musí dostať tiež zimný kabát a je potrebné mu venovať zvýšenú starostlivosť tak aby sme potom na jar nevysolili kopec peňazí za výmenu poškodených komponentov.