Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 5. časť

Sme trochu smutní, pretože do cieľa nám ostáva už len 1 915 km a napriek tomu práve v tento deň sú už prví borci v cieli!
Tip na výlet: Španielske pobrežie - z Barcelony na Gibraltár

Dovoľte nám spríjemniť čakanie na letnú sezónu spomienkou na našu cestu po španielskom pobreží. O Španielsku sme snívali celý rok a v polovici októbra sa to naozaj splnilo. Máme pred sebou 16 dní a 1 000 kilometrovú výzvu.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 2

Deň tretí. Tento deň bol nezabudnuteľný. Bol to najťažší deň, aký som kedy na mojich cestách zažil.
Tip na výlet: Od podzemného do pozemského kráľovstva s wellnessom za odmenu

Ak ste srdcom biker a zároveň aj hrdý Slovák, občas možno hľadáte trasy aj mimo svojho domáceho prostredia. Príležitostí máme u nás samozrejme neúrekom, ale vždy sa dá nájsť niečo nové.
Video: Bicyklujte divokým Gruzínskom PR článok

Video: Bicyklujte divokým Gruzínskom

Tento výlet je pre každého, kto rád bicykluje, kto rád obdivuje divokú čistú prírodu, nepotrpí si na luxus, užije si trochu romantiky, spozná rád prívetivých ľudí a ochutná skvelé víno a domáce jedlo.
Tip na výlet: Ľvov – ukrajinská rozlúčka so zimou vol. 1

Cesta začala tak ako obvykle, nápadom pri fľaške piva. Viem, že toto sa opakuje v mojich blogoch často, ale to sa opakuje aj tá fľaška piva. Využil som voľný čas cez veľkonočné sviatky a splnil si jeden z cestovateľských snov.
Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Tip na výlet: Trailové opojenie

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.
Tip na výlet: Alp Tour 2018 - zo Salzburgu do Viedne

Zo samej nudy som sa raz vybral bicyklovať okolo Schneebergu. A zistil som, že okrem bohatých dôchodcov na elektrobikoch majú v Rakúsku aj pekné Alpy.
Tip na výlet: Beskydy - miesto stvorené pre bicykel

Ak chcete zažiť poriadnu bikovačku, tak Beskydy sú ideálne miesto. Je tu veľa možností na poriadne výjazdy, kde si každý meter musíte doslova vybojovať. Tento náš dnešný bol ale na Beskydské pomery pohodička.
Tip na výlet: Od Tatier do Prahy

Bikepacking začína byť u nás čoraz viac populárnejší, a tak by som sa chcel s vami podeliť o zážitky z našej tour Poprad-Praha.
Tip na výlet: Magna Via po stopách Márie Terézie

Magna Via je cisárska poštová cesta vedúca naprieč celým vtedajším Rakúsko-Uhorskom a na malý kus pretína aj náš Trenčiansky kraj. Doteraz sa zachovala a niekoľko nadšencov udržuje povedomie o dôvode jej vzniku a histórii.