Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tip na výlet: Letná dovolenka s rodinou - namiesto mora do Álp

Tento rok to bude už bude po 6-krát, kedy letnú dovolenku s rodinou strávim v Alpách. Možno pre niektorých netradičná destinácia, ale jednoducho som si ju ako milovník hôr a cyklistiky zamiloval a taktiež si ju obľúbila aj moja rodina.
Tip na výlet: Neziderské jazero s rodinou

Tohtoročná cyklistická sezóna sa nám rozbehla veľmi dobre, a tak tu mám tip na výlet pre všetkých rodičov s deťmi alebo pre tých, ktorí sa chcú len tak v pohodičke povoziť v krásnej prírode a poprípade sa aj okúpať.
Tip na výlet: Návod, ako na dobré traily, snežné delá a barac-pálinku kúsok za hranicami

Za posledné 2 roky som bol hádam aj trikrát bikovať v okolí Visegrádu. Áno, viem, je to Maďarsko. Áno, tá krajina, ktorá sa s MTB spája ako Jamajka s bobami. Odporúčam ale zahodiť predsudky a ísť tam pojazdiť.
Cestná cyklistika v regióne Turiec v sezóne 2018

Od minulej sezóny sa o aktivity a organizovanie spoločnej cyklistiky v Martine a okolí stará verejná cyklistická skupina Cyklisti Martin. Organizujú spoločné výjazdy, cyklistickú ligu, informujú o cyklistických pretekoch pre verejnosť a aktualitách z regiónu.
Tip na výlet: Zelené pleso v každom ročnom období

Po minulom článku o zimnej verzii som sa rozhodol, že táto trasa si zaslúži ešte jeden navyše. Ak vás mrazivá trasa zaujala, v nasledujúcich riadkoch sa dočítate, aké to tam je počas celého roka.
Tip na výlet: Dunajská cyklocesta - trasa mnohých historických pamiatok

Keď mi kamarát Vilo niekedy v lete navrhol tento výlet, dlho som neváhal. Vybavil som si priepustku od manželky, dohodli sme si termín na konci augusta a začali sme zháňať informácie.
Tip na výlet: Jadran 2017 alebo, 770 km do mesta Šibeník

Prichádzame k moru a poviem vám, je to úžasný pocit, po toľkých km strávených na bicykli... Vráťme sa však pekne na začiatok. Čo tomu predchádzalo a ako dlho sme šli?
Tip na výlet: Zimný výjazd na Zelené pleso vo Vysokých Tatrách

Do Tatier sa dá ísť aj na bicykli a nielen v lete a práve trasa pri Chate na Zelenom plese je jedna z tých, ktoré sa oplatí spoznať.
Tip na výlet: Bosna a Hercegovina - zážitky z "bombovej" krajiny

Bosna a Hercegovina je hornatá krajina s obrovským turistickým potenciálom, ale kvôli početným mínam z vojnového obdobia 1992-1995, je pre turistov a horských cyklo-turistov stále akési obávané tabu.
Tip na výlet: Gdansk a 900 km v novembri

Vonku prší, je sychravo a do toho prvé ranné novembrové mrazíky. Čas vyraziť na cyklotúru do Gdanska. Tentokrát poputujem na ťažko, keďže potrebujem objemnú zimnú výbavu a na to mi poslúži môj krosák s nosičom.
Tip na výlet: Cyklokorytnička - keď budete potrebovať dobiť baterky

Liptov a cykloturistika k sebe pasujú ako bryndzové halušky a žinčica. Meka turizmu s krásnou prírodou, jaskyňami a liečivými prameňmi.
Tip na výlet: AlpenX - ako sa plní sen, Dudov sen

Mnohí bikeri snívajú o prejazde Álp. Rovnako aj ja som už roky sníval o tomto nádhernom zážitku, prekonaní seba samého, poznaní krásnej prírody a chcel patriť medzi „pravých bikerov“, ktorí Alpencross absolvovali.