Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tip na výlet: Rumunské perly Transalpina a Transfagarasan

Pekná a na život lacná krajina, trochu zaostalá. Služby pod úroveň, cesty samá diera, bacha aby vás neokradli. Také boli naše predsudky.
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Tip na výlet: Prievidzským lesoparkom cez Kanie pysky a späť

Tento cyklookruh mám rád, pretože sa dá zvládnuť, ako sa hovorí, ešte pred raňajkami, prípadne je vhodný aj pre rodiny s deťmi. Niekedy skrátka nemám čas na dlhé výjazdy, ale potrebujem si vyvetrať hlavu a rozhýbať telo.
Video: Kráľova hoľa - vyskúšajte legendárny kopec na biku

Ťažko by ste hľadali „legendárnejší“ kopec, kam môžete vyjsť na biku, akým je práve Kráľova hoľa s nadmorskou výškou 1946 m.n.m.
Tip na výlet: Spanilé (z)jazdy v Confoederatio Helvetica

V lete nejazdím. Dojím kravy a robím syry na švajčiarskom salaši v kantóne Glarus Süd.
Jazdím na jeseň, v zime a na jar, často v mizerných podmienkach. V zime je zima, na jeseň mokro, šmykľavo a o štvrtej tma, jar prestala existovať.
Tip na výlet: Bike Resort Valašsko - ideálne miesto na cyklodovolenku

Ak hľadáte miesto pre dovolenku strávenú na bicykli, nemusíte chodiť vôbec ďaleko. U našich západných susedov na Morave, presnejšie na Valašsku je miesto, ktoré spĺňa všetky kritéria pre ideálnu cyklodovolenku.
Tip na výlet: Trail of life - Biele Karpaty trochu inak

Biele Karpaty, typické lúky so starými dubmi a krásnymi výhľadmi, listnaté lesíky popretkávané úzkymi chodníčkami, či dedinky s vinicami. To je kolorit moravskej časti, kde sa nachádzajú prírodné chodníčky Trail of life.
Tip na výlet: Predĺžený víkend v Saalbachu s poriadnou dávkou výškových metrov dole kopcom

Tak ako sú pre poriadneho AM/EN nadšenca povinnou jazdou Rychlebské stezky, v jeho kalendári vysnívaných dovoleniek nesmie chýbať ani lyžiarske stredisko Saalbach-Hinterglemm.
Tip na výlet: Tri týždne na kolesách a zdolaných 4 650 km a 7 štátov

Určite si niektorí z vás spomenú, ako sa tu približne pred rokom zjavila prvá foto pastelovo-zeleného karavanu (mr. Possl), alias obytnej dodávky v sekcii – Auto pre bikera.
Tip na výlet: Tour de Prague alebo z Prahy do Hlohovca za 5 dní cestami-necestami

Za posledné tri roky okrem bežných jednodňových výjazdov vždy v sezóne podnikneme aj dlhší viacdenný výlet. Už máme za sebou niekoľko etáp v rámci Slovenska, a tak som navrhol tentokrát trasu Praha - Hlohovec.
Tip na výlet: Po stopách Strážovských jaskýň

Veľa z vás možno vie, že v Strážovských vrchoch sa nachádza kvantum jaskýň.To, že tie najzaujímavejšie z nich spája sieť asfaltových zvážnic a môžete ich hravo preskúmať v rámci jedného dlhšieho výjazdu, už vie asi podstatne menej ľudí.
Tip na výlet: Bojnicko – Dubnické cyklotrasy alebo trailom popri Bojnickom zámku

Mesto Bojnice je mnohým známe hlavne vďaka Bojnickému zámku a zoo. Nachádza sa tu však aj zaujímavá sieť cyklotrás a singletrailov, ktoré vznikli na jar tohto roku, a tak som sa ich vybral preskúmať.