Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tip na výlet: Po náučných chodníkoch Krivoklátskej a Vršateckej doliny

Počas sviatočného Cyrilometodského dňa, vyšlo počasie ukážkovo a bol by hriech nevyužiť ho na poriadny cyklovýlet po okolí. Po krátkej porade s priateľkou, padla voľba na dva malebné okruhy v Krivoklátskej a Vršateckej doline.
Tip na výlet: Trikrát rodinná cyklopohoda

Koncom minuloročného leta som absolvoval zopár menej náročných cyklotrás s minimálnym prevýšením a pomerne kvalitným povrchom. Uvedomil som si, že ich charakter je ideálny najmä pre rodinné výlety s deťmi, nevynímajúc aj s použitím detského cyklovozíka.
Tip na výlet: Hluchou dolinou cez Čičmany na sedlo Samostrel

Počas testovania hardtailu Canyon v prémiovej výbave, som absolvoval viacero výjazdov a nakoľko je tu práve daždivé obdobie, prinášame tip na trasu, ktorá je vhodná na jazdenie aj po daždi.
Tip na výlet: Skrytá perla pri Trenčíne - Veľký Lopeník

Niekedy máme kúsok od domu celkom slušné cyklistické poklady, o ktorých roky nevieme, až príde víkend a všetko sa zmení. Takýto bol aj výjazd na Veľký Lopeník, ktorým sme si s kamarátom spestrili návštevu festivalu Žákovic open 2017…
Tip na výlet: Nedeľný okruh do Lednického parku

Po dvoch upršaných víkendoch sa počasie našťastie trochu umúdrilo a s príchodom nedele začína ubúdať oblačnosť a zrážky. Konečne sa dá vytiahnuť bicykel a vyraziť niekam na výlet po okolí.
Tip na výlet: Bikepacking v horách Gorgany na Ukrajine

Prvýkrát som na ukrajinské Gorgany narazil na satelitných snímkach z Google Earth, pri hľadaní alternatív na viacdňové trasy.
Tip na výlet: Skrytý potenciál Bielych Karpát

Nepatrím medzi ľudí, ktorí si všetko plánujú ako cez šablónu, rovnako to teda mám, aj čo sa švihov týka, vždy je nejaká predstava o čase a približnej trase, ktorú ale dosť často zmením, a to podľa aktuálnej nálady, počasia, smeru vetra, alebo len zle odbočím :).
Z Rotterdamu do Banskej Bystrice za 38 dní - 2. časť

Chcel by som nadávať, kričať. Sadám si však len odovzdane na obrubník. Odohráva sa vo mne peklo. „Políciu, volaj políciu“, preruší bezradnosť moje druhé ja. Okamžite vytáčam číslo. Dispečerka ma odkazuje na špeciálne číslo pre ohlasovanie krádeží. Tam sa však zo svojho čísla nedovolám, preto požiadam recepčnú o pomoc. Tá je zaskočená a ochotná zároveň a mne sa podarí krádež ohlásiť. Cítim sa bezmocný: „to je všetko?“.
Vrchárska koruna žilinská, alebo ako sa jazdí s bábätkom

Idea bajkových vrchárskych korún má počiatky u našich západných susedov na Valašsku, kde v roku 2013 ako prvá vznikla Vrchárska koruna Valašská. Odvtedy pribudlo viacero partnerských projektov a v roku 2016 už bolo vrchárskych korún celkovo 8 (8 x ČR, 2 x SR). Jednou z dvoch slovenských bola v roku 2016 Vrchárska koruna žilinská, ktorú som si dal tento rok na môj bajkový „to do list“.
Tip na výlet: Sám na dvoch kolesách - Ljubljana

Ahojte, tento text píšem preto, aby som zaznamenal svoju zatiaľ najväčšiu a najdlhšiu cestu na biku. Skrsol v hlave nápad, že by som mohol vymeniť cesťák za pomalý diaľkový bike a skúsiť cykloturistiku. Toto označenie znie nevinne a evokuje rakúskeho dôchodcu rútiaceho sa 10-kilometrovou rýchlosťou po hrádzi a tlačiaceho wurst v každom bufete. To by však v tom nebola moja povaha, keby som si veci nenaplánoval tak, že namiesto pohodovej cykloturistiky išlo o diaľkový maratón typu bicykluj alebo zomri.
Tip na výlet: Preskúmanie nepreskúmaného na východnom Slovensku

Aladin hlásil pád na dlhšie obdobie, všetci sa hotujú na Margecanské fajnoty, bude tam husto, tak som si vybral iný cieľ: Starina!
Tip na výlet: Slovensko – českým (moravským) pohraničím na trase Stará Turá – Skalica

Opäť kraj, ktorý mám veľmi rád a opäť tip na výlet, ktorý možno niekoho inšpiruje. Tentokrát to nie je okruh, takže do bodu A a následne domov z bodu B je potrebné sa dopraviť vlakom, resp. si zabezpečiť odvoz/dovoz. Chcieť to však po našich drahých polovičkách, u ktorých je úspechom už fakt, že nás na výjazdy púšťajú, je fikcia na hranici sci-fi a mytológie.