Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tip na výlet: Dve tatranské doliny

V dnešnej časti sa aj prostredníctvom archívnych fotografií pozrieme do dvoch dolín, ktoré na ebikoch zvládne hravo naozaj každý.
Tip na výlet: Hrebeňom štátnej hranice od Kohútky po Makov - Kasárne

Jednou z mojich obľúbených cyklotrás je hrebeň štátnej hranice s Českou republikou.
Vždy som si hovoril, že túto lokalitu musím spracovať vo forme článku s tipom na výlet. Nejaký ten rok to síce trvalo, ale podarilo sa!
Video: Jazdenie v okolí Donovál - jedna z najkrajších cyklotrás

Počas tohto výletu navštívite Veľkú Fatru, Nízke Tatry, uvidíte skutočne krásne panorámy a ešte si aj dobre zajazdíte.
Tip na výlet: Mont Ventoux - splnenie cyklistického sna v predsezóne

Mont Ventoux, v preklade „Veterná hora“ - známa snáď každému cyklistovi, rešpektovaná, nevyspytateľná, často súčasťou Tour de France.
Pozvánka: Štefánik 100 – na pamiatku slovenského velikána

Hľadáte akciu, na ktorej nechcete pretekať, iba sa stretnúť s ľuďmi a spoločne nabrať slušnú porciu kilometrov? Zároveň si počas tohto dňa uctíte pamiatku jednej z najväčších postáv slovenskej histórie.
Tip na výlet: Veľký Zvonár - majestátny strážca alpskej krásky

Predĺžený víkend pred nami, hviezdy i manželka naklonené športovému vyžitiu, kamarát s priateľkou tiež – dokonalý kokteil na spoznávanie nejakej tej alpskej legendy.
8 dní jazdenia v chorvátskej Baške Vode multimediálne

Tento rok sme Jarné kilometre skutočne detailne zdokumentovali, tak sa poďte pozrieť, ako vyzerá jazdenie s priemerom 2000 výškových na deň.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain bike Route, 6. časť

V malom potoku si dávame večernú očistu a tešíme sa na kľudný a zaslúžený spánok. Posledný v Colorade, pretože zajtra sa konečne dostaneme do Nového Mexika.
Tip na výlet: Do objatia zimných hôr

Naše dnešné túlanie strávime na Liptove a vyberieme sa do Západných Tatier na Žiarsku chatu, kde ešte stále trvá pravá zima.
Tip na výlet: Severné Taliansko - krajina svišťov a nekonečných výhľadov

Full zapadaný prachom z Kuchyne už odpočíva doma. V letargii z víkendovej 24-ky sa veziem ja, niekoľko cesťákov a partia kamarátov za novými dobrodružstvami na talianskom asfalte.
Tip na výlet: Malorka – destinácia nielen pre dovolenkárov

Tento rok to bude už 3. krát, čo sa s partiou rovnakých nadšencov vyberieme na Malorku. Pre mnohých z vás veľmi obľúbená destinácia, ktorú som si ako cyklista zamiloval tiež. Preto sa chcem s vami podeliť, čo vás na takomto tripe čaká, na čo si dať pozor, poprípade, kde ušetriť.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 5. časť

Sme trochu smutní, pretože do cieľa nám ostáva už len 1 915 km a napriek tomu práve v tento deň sú už prví borci v cieli!