Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tip na výlet: Región Villach – jazerá spútané v sieti cyklotrás

Pár dní voľna človeka ľahko naladí na túlavú nôtu, tekže už si len treba vybrať jeden z potenciálnych cieľov a vyraziť na cestu za novými zážitkami.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.
Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát PR článok

Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát

Kombinácia autobusu a bicykla nejde až tak dokopy, no v prípade turistického autobusu Malokarpatský expres je tomu inak. Ponúka o dôvod viac spoznať krásy Malých Karpát na dvoch kolesách.
Pre milovníkov MTB cyklistiky PR článok

Pre milovníkov MTB cyklistiky

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Tip na výlet: Tour de France - ako si ju užiť z pohľadu fanúšika na trati

Aj vy patríte medzi tých, ktorí počas júla v práci “na tajňáša” sledujú online dianie na jednotlivých etapách Tour de France a potom rýchlo bežia z práce domov aby stihli posledných 10 minút?
Tip na výlet: Z Horného Srnia, cez Gazdovstvo Uhliská na Skalku nad Váhom

Viete čo má spoločné Sv. Benedikt, kozy a western? V podstate asi nič, okrem toho, že majú k sebe bližšie, akoby ste si mysleli. Napokon, veď posúďte sami!
Tip na výlet: Cyklopotulky LVA

Okrem výročia SNP pripadá posledné roky na 29. august aj stabilné slnečné počasie. Jediné miesto, kde sme sa však počas nášho celodenného rodinného výletu s levom v tento deň stretli, bol len český znak.
Tip na výlet: Využite maratón v Rajeckých Tepliciach na pekný víkend v okolí

Rajecké Teplice a ich blízke okolie ponúkajú pre priaznivcov cyklistiky veľa možností na cyklistické vyžitie.
Video: Baťove traily – príďte pojazdiť do okolia Partizánskeho

Ak rozmýšľate, kam najbližšie vyraziť na trail, skúste zvážiť aj túto slovenskú lokalitu. Rozhodne má čo ponúknuť a možno vás presvedčí podarené video.
Tip na výlet: Pohorie Vtáčnik - prajné XC aj AM/EN nadšencom

Osobne som si pohorie Vtáčnik obľúbil a snažím sa ho navštevovať aspoň raz do roka. Dôvodov prečo je to tak, je viacero.
Video: Najkrajšie stúpania -  Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

Video: Najkrajšie stúpania - Sveti Jure – 23 km s prevýšením 1 350 m

Práve kopce sú tým klasickým korením cyklistiky a dnes si spolu prejdeme jeden skutočne poriadny.
Tip na výlet: Okolie talianskej Vicenzy - oblasť posiata pahorkatinami

Každý rok sa v období okolo jarných prázdnin snažíme vycestovať a spoznať nejakú zahraničnú oblasť - ideálne novú a nie práve preplnenú rovnako zmýšľajúcimi cyklistami.