Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Tip na výlet: Snina - Medzilaborce - žiadne autá, len vy a váš cesťák

Pri presedlaní na cestný bicykel som sa obával najviac toho, že budem stále predbiehaný autami a pôžitok z jazdy bude nulový. No dal som tomu šancu a neľutujem.
Tip na výlet: Hornolidečská magistrála – koštovka malebných zákutí Valašska

Vraví sa, že neplánované akcie sú práve tie najlepšie. Tento tip na výlet je toho dôkazom. Občas stačí prstom na mape spojiť dve zaujímavé miesta a zistíte, že cesta medzi nimi môže byť rovnako zaujímavá.
Tip na výlet: Rodinná cyklodovolenka v Slovinsku

Hory, voda, krásna príroda a nekonečné možnosti na bicyklovanie a turistiku, to je Slovinsko - ideálne miesto na aktívnu dovolenku.
Tip na výlet: Skúška sily – zbaľ si veci, deti a choď na bike

Často chodíme s deťmi na cyklovýlety po našom okolí i v Čechách, ale túžila som zažiť niečo extra, niečo, čo sme ešte neskúsili.
Cyklostopy Stará Ľubovňa - po stopách bikerov

Trailové rezorty sa už aj po Slovensku konečne rozrastajú a mestečko Stará Ľubovňa na severovýchode Slovenska neostalo výnimkou.
Tip na výlet: Nedeľný okruh cez sedlo Samostrel do Čičmian

Čičmany sú nezameniteľné z viacerých ohľadov. Či už svojím kultúrnym dedičstvom, malebnou architektúrou, alebo výnimočnou atmosférou živého skanzenu zasadeného v srdci horskej prírody. Ani neskúšajte povedať, že ste tam ešte neboli!
Tip na výlet: Planina Smrečiny - chuťovka na trase maratónu Horal

Tento výlet som podnikol ešte na konci jari, ale s blížiacim sa termínom legendárneho maratónu by nemusel zostať bez povšimnutia.
Tip na výlet: Trenčín – Dubnica – Ilava horami a dolinami

Okolie Trenčína a Dubnice ponúka skutočne zaujímavé možnosti na jazdenie a dnes mám pre vás rovno dva tipy.
Na výlet s WeLoveCycling PR článok

Na výlet s WeLoveCycling

Cyklistiku mnohí milujeme práve preto, že pri nej musíme nutne vyraziť „do sveta“. Pri ostatných športoch nám stačí navštíviť staré známe športovisko, telocvičňu, bazén či fitness štúdio. No my máme možnosť si povyraziť na spoznávanie nových, nami neobjavených miest.
Tip na výlet: Trnava - Cerov vrch, Dobrá Voda, Katarínka a späť

Môj najobľúbenejší domáci okruh. Keď mám chuť utiecť autám a užiť si trochu prírody.
Niekoľko tipov k jazdeniu v Dolomitoch, či v horách všeobecne

Dovolenky sú v plnom prúde, a ak máte v pláne navštíviť oblasť Dolomitov, možno pomôže niekoľko malých tipov. Prípadne niektoré môžete využiť aj inde...
Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.