Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (241 - 252 z 254 článkov)

Nedeľa v Súľovských vrchoch

30.03.2014 6 305 9 thumb_up22thumb_down

Okrem pomyselného trojuholníka miest, na ktorom sa Súľovské skaly rozkladajú - Považská Bystrica, Žilina a Rajec – tu nájdete ešte jeden, oveľa zaujímavejší trojuholník, nazývaný aj Beskydský hradný triangel. Tento prepája tri pozostatky stredovekých hradov – Hrad Lietava, Hrad Hričov a Hrad Súľov – do jedného turistického okruhu. Naplánujte si aj vy takýto pekný výlet. Určite to bude stát za to!
Víkend pri Millstatter See

19.10.2013 2 645 3 thumb_up4thumb_down

Pred dvomi rokmi sme v trojici (ja, Maťo a Tomáš) prežili vydarený predĺžený víkend na bajkoch v Korutánsku. Pre veľký úspech sme sa dohodli, že si ešte niečo podobné zopakujeme. Lenže nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Prvý problém bol Tomáš, ktorému nedali dovolenku – tak sme zostali iba dvaja a druhý bol termín. Z rôznych dôvodov sa nám uvoľnilo „okienko“ až v polovici septembra. Vtedy už bežne býva aj babie leto, ale tento rok nie. V Petržalke začali kúriť a my sme vyrazili sme Millstatterské jazero so zimnými doplnkami v batožine. Predpoveď počasia nič-moc, teploty max do 20C, ale hlavne nehlásili prehánky.
Dve tváre Strážova

15.10.2013 7 693 23 thumb_up24thumb_down

Strážovské vrchy sú podľa mňa neobjaveným bikerským rajom...
Vrch má naklonený, opäť tá Kráľova hoľa... plus, malý bonus

11.10.2013 6 231 14 thumb_up25thumb_down

Teploty smerujúce k štyridsiatkam vrcholili a zalarmovali všetkých ľudí, ktorí hľadali akékoľvek riešenia na schladenie. Skočiť si na výlet do jaskyne, schladiť sa v klimatizovanom nákupnom centre, alebo sa aspoň ovlažiť na niektorom z kúpalísk či jazier - aj to bola možnosť, ja som však zvolil návštevu hôr, a verte či neverte, bol som asi jeden z mála ľudí, ktorým bola v tento rekordne teplý deň poriadna zima :) Takže pekne po poriadku, štvrtok 8.8.,som sa presne po 37 dňoch opäť vrátil na Kráľovu hoľu, lepšie pripravený, s vedomím, čo na mňa čaká. Na Vás to čaká práve teraz :)
Tip na cyklovýlet - V samotnom srdci Európy

02.10.2013 3 369 2 thumb_up12thumb_down

Jeden deň, dve kolesá, dva vysielače, tri banské mestá a 240 slnečných kilometrov. "Dnes je pekný deň, niekam vybehnem slnko páli, skúsim bicykel" Hexáci to teda vystihli.
Tip na cyklovýlet - Šachtičky a krásy v okolí Banskej Bystrice

21.09.2013 3 911 9 thumb_up8thumb_down

...alebo malý výlet na najťažší kopec široko-ďaleko. Tip pre kohokoľvek zainteresovaného do tajov cyklistiky. Upozornenie: Pocit vystúpať hore a potom nebezpečne rýchlo klesať dole je silne návykový!
Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Martinské hole na bicykli!

08.09.2013 5 012 6 thumb_up20thumb_down

Čo som si navaril, musím si aj zjesť! 358 kilometrov dlhý cyklovýlet som naplánoval opäť do jediného dňa, a tak mi dovoľte predstaviť Vám po krásach našich hôr aj kúsok našich ľudových tradícií v podobe najnavštevovanejších skanzenov
Tatry, II. časť - ďalšie 300 kilometrové cyklistické potulky

02.09.2013 4 385 5 thumb_up9thumb_down

Presne 323 kilometrov pomedzi naše hory a popod naše národné symboly (tak to) Chopok, Ďumbier, Gerlach či Kriváň... A Kráľová Hoľa? - Konečne zdolaná! - Do tretice všetko dobré. Ďalší zo série dlhých cyklovýletov.
Okolo Tatier na bicykli...alebo 400 kilometrov jednou ranou

26.08.2013 5 952 15 thumb_up23thumb_down

Pätnásťhodinové dobrodružstvo, od východu až po západ slnka, dvomi krajinami, s 11 litrami tekutín, krížom-krážom pomedzi naše i susedné hory a predsa takmer bez nich. Slovnému spojeniu "Tip na cyklovýlet" som sa radšej v tomto prípade vyhol.
Tip na výlet: Prechod šiestimi hoľami

23.08.2013 7 563 15 thumb_up9thumb_down

Výlet ide po stopách veľmi starej bežkárskej akcie Prechod piatimi hoľami. Pre potreby cyklistiky som predĺžil začiatok a koniec a pridal jednu hoľu navyše. Hruštínska, Bzinská, Vasiľovská, Kubínska, Lihôčanská a Babínska hoľa, to je tých šesť dám. Trasa vedie malebnou prírodou Oravskej Magury, kde na holiach a lúkach sú pekné výhľady na okolitú prírodu. A pod Minčolom sa nachádza človekom zabudnuté Puchmajerovej jazierko, nazývané Morské oko, ktoré tiež stoji za povšimnutie.
Bicyklami do Solúna

16.08.2013 3 982 14 thumb_up21thumb_down

Po roku sa mi opäť naskytla otázka: Čo s letom? Bez bicykla si už leto poriadne neviem predstaviť a tak sme už v zime s kamarátmi rozmýšľali, kam zamierime tento rok. Po minulom roku, keď sme boli v Medžugorí (Bosna a Hercegovina), sme chceli tento rok skúsiť niečo nové. Feke(Maťo B.) mi raz napísal, že už má cieľ na leto. „Ideš do toho Feri?“ Moja odpoveď bola: „Zase nejaká somarina, pre iných nezmyselná? Ale idem!“ To som ešte nevedel, čo zase vymyslel. Plán bol Istanbul. Začali sme robiť „nábor“, kto pôjde s nami. Na moje prekvapenie, bol tento nápad prijatý celkom slušne. Oproti minulému roku, keď sme vyrazili štyria, sa nás teraz nazberalo celkovo šesť. S Fekem sme začali plánovať trasu. Keď sme ju už mali naplánovanú a ubytovanie vytipované, stačilo ich zabookovať, v Istanbule začali demonštrácie. Viacerých to odradilo, no ja som stále dúfal, že sa situácia upokojí. V polovici júna sme definitívne zmenili cieľ trasy na Solún. Bolo potrebné upraviť trasu. Prvých 5 etáp ostalo nezmenených, ostatné sme vytvorili nanovo. Keď už bolo konečne všetko pripravené mohli sme vyraziť. A tak sme sa v pondelok 8. júla, šiesti Prešovčania vybrali za novými zážitkami do Solúna. Čakalo nás približne 1600 km za 9 dní. Vedel som, že to bude viac, lebo google sa niekedy mýli a my poblúdime. Aj sa tak stalo, ale o tom neskôr.
Tip na výlet: Tri vihorlatské monumenty

05.08.2013 4 162 3 thumb_up2thumb_down

Môj pobyt na východnom Slovensku sa blížil ku koncu a za sebou som mal štyri dni, ktoré som strávil na potulkách. Na záver sa konečne vyberám do Vihorlatských vrchov. Toto bol jeden z mojich veľkých snov. Už dávnejšie mi padlo do oka Morské oko a chcel som tam aspoň raz v živote ísť. Splnil som si to teraz a som veľmi rád, že sa mi to podarilo. Tri vihorlatské monumenty, ktoré som navštívil boli vrchol Vihorlat, morské oká a Sninský kameň.