Najnovšie články z kategórie Tip Na Vylet

Cyklohotel Urbanov Vrch PR článok

Cyklohotel Urbanov Vrch

Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.
Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal play_arrow

Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal

Jednoducho skvelý trail s využitím potenciálu prírody. Rozhodne nie je pre slabé povahy a rozhodne nie je pre každého... Starý lovecký chodník sa ticho vynie krajinou Javorníkov. Má svoju atmosféru, má svoj príbeh. Rovnako ako Mariková, dedina, o ktorej sa po celom Slovensku rozprávajú vtipy. Dedina ležiaca v Slovensko – Českom pohraničí, obklopená hustými lesmi, dedina ktorá je 100 krát väčšia ako Vatikán a 30 krát väčšia ako Monacké kniežatstvo. Mapa a GPX.
Tip na výlet: Čergov

Je ešte veľa miest, kde by som chcel ísť pojazdiť a som rád, že si postupne rok čo rok plním tieto moje malé sny. V podstate ani nemusím prekročiť hranice, pre mňa je Slovensko proste veľmi veľké. Tento rok boli v širšom pláne Čergov a Bukovské vrchy. Po silnom zvážení mojej kondičky ostal z toho len Čergov. Síce ani ten som nedal v plnom rozsahu ako som doma plánoval, ale to nemení nič na tom, že mám za sebou ďalší nádherný a zaujímavý výlet.
Z Trenčína do Piešťan hrebeňom Považského Inovca

Na každého kto má chuť, tu čakajú kilometre a kilometre singláčov. Väčšina z nich je jednoduchá a pritom veľmi, veľmi zábavná, takže si na svoje príde naozaj každý. My sme sa rozhodli prejsť takmer kompletným hrebeňom – z Trenčína až do Piešťan.
Bicyklom po Slovensku okolím Banskej Štiavnice Veľkým hodrušským okruhom play_arrow

Bicyklom po Slovensku okolím Banskej Štiavnice Veľkým hodrušským okruhom

Leto 2013 sa blížilo svojmu koncu a my sme sa s kamerou vybrali na bajkerské skusy do okolia Banskej Štiavnice. Prvý z dvoch dní sme jazdili v okolí Vyhní, kde nás Pivovarský okruh zaviedol ku krásnemu singláču. Druhý deň sme mali času trošku viac, zahrabali sme sa do máp, článkov a internetu. Vybrali sme si to najdlhšie a najťažšie čo tu majú. Veľký hodrušský okruh. Cestou sme si dohodli stretnutie s Jankom Urekom - spoluautorom tratí Bajkom k tajchom. Čo sme sa od neho dozvedeli a ako bolo na trase si môžete pozrieť v tomto videu.
Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty play_arrow

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty

Dvaja cyklisti robili fotografiu na cestu pred sebou každých 73km. Výsledkom je video vytvorené z týchto fotografií spolu s pár zaujímavými myšlienkami. Niečo viac sa môžete dočítať na ich webe Odycycle.
Cyklopúť Zvolen-Kraków: osemnásť hodinová, hmlistá, nekonečná...

Ja, bicykel, čarovná metropola malopoľského vojvodstva a predlhých 444 kilometrov v sedle vtesnaných do jediného dňa. Až 93% z naplánovanej trasy bolo novinkou aj pre mňa, ja som pripravený, bicykel tiež, idem na to!!! :)
Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne

Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google :)). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Nedeľa v Súľovských vrchoch /alebo o hradoch a rezňoch.../

Vitajte v Súľovkých vrchoch, rozlohou síce neveľkom horskom celku, zato však bohatom na prírodné krásy a zaujímavosti. Máme ich „za humnami“, takže sú pre nás ideálnym cieľom na nedeľňajší pohodový výjazd.
Nedeľa v Súľovských vrchoch play_arrow

Nedeľa v Súľovských vrchoch

Okrem pomyselného trojuholníka miest, na ktorom sa Súľovské skaly rozkladajú - Považská Bystrica, Žilina a Rajec – tu nájdete ešte jeden, oveľa zaujímavejší trojuholník, nazývaný aj Beskydský hradný triangel. Tento prepája tri pozostatky stredovekých hradov – Hrad Lietava, Hrad Hričov a Hrad Súľov – do jedného turistického okruhu. Naplánujte si aj vy takýto pekný výlet. Určite to bude stát za to!
Víkend pri Millstatter See

Pred dvomi rokmi sme v trojici (ja, Maťo a Tomáš) prežili vydarený predĺžený víkend na bajkoch v Korutánsku. Pre veľký úspech sme sa dohodli, že si ešte niečo podobné zopakujeme. Lenže nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Prvý problém bol Tomáš, ktorému nedali dovolenku – tak sme zostali iba dvaja a druhý bol termín. Z rôznych dôvodov sa nám uvoľnilo „okienko“ až v polovici septembra. Vtedy už bežne býva aj babie leto, ale tento rok nie. V Petržalke začali kúriť a my sme vyrazili sme Millstatterské jazero so zimnými doplnkami v batožine. Predpoveď počasia nič-moc, teploty max do 20C, ale hlavne nehlásili prehánky.
Dve tváre Strážova play_arrow

Dve tváre Strážova

Strážovské vrchy sú podľa mňa neobjaveným bikerským rajom...