www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (217 - 228 z 234 článkov)

Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty

24.05.2014 5 497 10 20

Dvaja cyklisti robili fotografiu na cestu pred sebou každých 73km. Výsledkom je video vytvorené z týchto fotografií spolu s pár zaujímavými myšlienkami. Niečo viac sa môžete dočítať na ich webe Odycycle.
Cyklopúť Zvolen-Kraków: osemnásť hodinová, hmlistá, nekonečná...

16.05.2014 7 234 22 50

Ja, bicykel, čarovná metropola malopoľského vojvodstva a predlhých 444 kilometrov v sedle vtesnaných do jediného dňa. Až 93% z naplánovanej trasy bolo novinkou aj pre mňa, ja som pripravený, bicykel tiež, idem na to!!! :)
Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne

15.04.2014 19 258 10 15

Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google :)). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Nedeľa v Súľovských vrchoch /alebo o hradoch a rezňoch.../

13.04.2014 5 926 10 17

Vitajte v Súľovkých vrchoch, rozlohou síce neveľkom horskom celku, zato však bohatom na prírodné krásy a zaujímavosti. Máme ich „za humnami“, takže sú pre nás ideálnym cieľom na nedeľňajší pohodový výjazd.
Nedeľa v Súľovských vrchoch

30.03.2014 6 213 9 22

Okrem pomyselného trojuholníka miest, na ktorom sa Súľovské skaly rozkladajú - Považská Bystrica, Žilina a Rajec – tu nájdete ešte jeden, oveľa zaujímavejší trojuholník, nazývaný aj Beskydský hradný triangel. Tento prepája tri pozostatky stredovekých hradov – Hrad Lietava, Hrad Hričov a Hrad Súľov – do jedného turistického okruhu. Naplánujte si aj vy takýto pekný výlet. Určite to bude stát za to!
Víkend pri Millstatter See

19.10.2013 2 619 3 4

Pred dvomi rokmi sme v trojici (ja, Maťo a Tomáš) prežili vydarený predĺžený víkend na bajkoch v Korutánsku. Pre veľký úspech sme sa dohodli, že si ešte niečo podobné zopakujeme. Lenže nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Prvý problém bol Tomáš, ktorému nedali dovolenku – tak sme zostali iba dvaja a druhý bol termín. Z rôznych dôvodov sa nám uvoľnilo „okienko“ až v polovici septembra. Vtedy už bežne býva aj babie leto, ale tento rok nie. V Petržalke začali kúriť a my sme vyrazili sme Millstatterské jazero so zimnými doplnkami v batožine. Predpoveď počasia nič-moc, teploty max do 20C, ale hlavne nehlásili prehánky.
Dve tváre Strážova

15.10.2013 7 627 23 24

Strážovské vrchy sú podľa mňa neobjaveným bikerským rajom...
Vrch má naklonený, opäť tá Kráľova hoľa... plus, malý bonus

11.10.2013 6 102 14 25

Teploty smerujúce k štyridsiatkam vrcholili a zalarmovali všetkých ľudí, ktorí hľadali akékoľvek riešenia na schladenie. Skočiť si na výlet do jaskyne, schladiť sa v klimatizovanom nákupnom centre, alebo sa aspoň ovlažiť na niektorom z kúpalísk či jazier - aj to bola možnosť, ja som však zvolil návštevu hôr, a verte či neverte, bol som asi jeden z mála ľudí, ktorým bola v tento rekordne teplý deň poriadna zima :) Takže pekne po poriadku, štvrtok 8.8.,som sa presne po 37 dňoch opäť vrátil na Kráľovu hoľu, lepšie pripravený, s vedomím, čo na mňa čaká. Na Vás to čaká práve teraz :)
Tip na cyklovýlet - V samotnom srdci Európy

02.10.2013 3 341 2 12

Jeden deň, dve kolesá, dva vysielače, tri banské mestá a 240 slnečných kilometrov. "Dnes je pekný deň, niekam vybehnem slnko páli, skúsim bicykel" Hexáci to teda vystihli.
Tip na cyklovýlet - Šachtičky a krásy v okolí Banskej Bystrice

21.09.2013 3 827 9 8

...alebo malý výlet na najťažší kopec široko-ďaleko. Tip pre kohokoľvek zainteresovaného do tajov cyklistiky. Upozornenie: Pocit vystúpať hore a potom nebezpečne rýchlo klesať dole je silne návykový!
Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Martinské hole na bicykli!

08.09.2013 4 960 6 20

Čo som si navaril, musím si aj zjesť! 358 kilometrov dlhý cyklovýlet som naplánoval opäť do jediného dňa, a tak mi dovoľte predstaviť Vám po krásach našich hôr aj kúsok našich ľudových tradícií v podobe najnavštevovanejších skanzenov
Tatry, II. časť - ďalšie 300 kilometrové cyklistické potulky

02.09.2013 4 292 5 9

Presne 323 kilometrov pomedzi naše hory a popod naše národné symboly (tak to) Chopok, Ďumbier, Gerlach či Kriváň... A Kráľová Hoľa? - Konečne zdolaná! - Do tretice všetko dobré. Ďalší zo série dlhých cyklovýletov.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 830)
  3. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 618)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 610)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 435)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 167)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 095)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 293)