www.parktool.com

Články v kategórii 'Tip Na Vylet' (205 - 216 z 233 článkov)

Ako sme išli a neprišli na Libertách do Liberca

03.09.2014 5 346 14 13

Bol som sa voziť s kamarátom na starých hrdzavých Libertách. A ako sa tak vozíme, tak z obyčajnej jazdy na bicykli bývalého režimu sa vykľulo takéto maličké bláznovstvo. Hovorím tomu kamarátovi, že či by sme na týchto tzv. vraždách neabsolvovali nejakú tú dlhšiu trasu. Tak začalo vymýšľanie, kam by sme tak mohli ísť. No na koniec nás nič zaujímavé nenapadlo. Na druhý deň som sa o tento nápad podelil s mojim dobrým spolužiakom, ktorý mi na to odvetil: „Hmm, Liberta. Podobá sa to na Liberec; choďte na Libertách do Liberca! Samozrejme som sa toho chytil a povedal som o tom kamarátom, ktorí súhlasili. A z tejto myšlienky vznikol nasledovný príbeh...
Dovolenka s cestným bicyklom v Talianskej provincií Toskánsko

28.08.2014 7 240 7 15

Šikmá veža, vinice, olivové háje, Leonardo da Vinci, úzke kľukaté serpentíny a mnoho ďalšieho objavíme pri návšteve Talianskej provincie Toskánska. Pozornému oku toho neunikne ešte oveľa viac, ak sa mu podarí na výlet do tejto krásnej krajiny pribaliť aj bicykel, čo bol presne môj prípad, aby som si udržal duševné zdravie počas nasledujúcich 7 dni strávených v spoločnosti mojich „La signorina“.
Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

16.08.2014 5 874 20 34

Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.
Ako na Beskydy a Javorníky

15.08.2014 8 435 13 20

Hrebeňovka Javorníkov patrí medzi najväčšie klasiky slovenského bajkerského sveta. Tradične sa jazdí po červenej značke z Čadce cez Chotárny kopec až po legendárne chaty Kohútka a Portáš. Pár rokov dozadu sme to mali v pláne absolvovať presne podľa tejto osnovy, ale namiesto chaty Portáš sme skončili v Bytči. Doteraz to radím medzi svoje najväčšie zablúdenia. Bolo to ešte v časoch, keď neboli smartfóny a mapu sme mali 1:100000.
Maríkovské Traildorado - nič pre slečinky

09.08.2014 4 340 2 15

Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal - jednoducho skvelý trail s využitím potenciálu prírody. Rozhodne nie je pre slabé povahy a rozhodne nie je pre každého...

Okolo Tatier za jeden deň

01.08.2014 8 373 15 50

Dlhšie som sa pohrával s myšlienkou prejsť na bicykli trasu, ktorou by som prekročil pre mňa magickú hranicu 200 km. Som rekreačný cyklista a moja najdlhšia doterajšia trasa bola 180 km (dva týždne pred tým), ktorú som považoval za svoj heroický výkon.
Cyklohotel Urbanov Vrch

PR 31.07.2014 6 664 6 18

Ak si plánujete niekoľkodňový cyklovýlet a hľadáte k nemu vhodné ubytovanie, máme pre vás výborný tip – cyklohotel Urbanov Vrch. Ubytovacie zariadenie sa nachádza len 9km od Brezna v známom stredisku turistického ruchu Čierny Balog. Okolie strediska ponúka naozaj široké možnosti využitia. Pre športovo založených bohatá sieť značených cyklotrás, pešia turistika, paraglajding, prípadne zjazd na bicykloch. Z pasívneho oddychu je vhodné spomenúť miestne atrakcie ako známa Čiernohronská železnica, Lesnícky skanzem alebo návšteva Dobročského pralesa.
Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal

29.07.2014 10 623 17 19

Jednoducho skvelý trail s využitím potenciálu prírody. Rozhodne nie je pre slabé povahy a rozhodne nie je pre každého... Starý lovecký chodník sa ticho vynie krajinou Javorníkov. Má svoju atmosféru, má svoj príbeh. Rovnako ako Mariková, dedina, o ktorej sa po celom Slovensku rozprávajú vtipy. Dedina ležiaca v Slovensko – Českom pohraničí, obklopená hustými lesmi, dedina ktorá je 100 krát väčšia ako Vatikán a 30 krát väčšia ako Monacké kniežatstvo. Mapa a GPX.
Tip na výlet: Čergov

18.07.2014 3 700 5 8

Je ešte veľa miest, kde by som chcel ísť pojazdiť a som rád, že si postupne rok čo rok plním tieto moje malé sny. V podstate ani nemusím prekročiť hranice, pre mňa je Slovensko proste veľmi veľké. Tento rok boli v širšom pláne Čergov a Bukovské vrchy. Po silnom zvážení mojej kondičky ostal z toho len Čergov. Síce ani ten som nedal v plnom rozsahu ako som doma plánoval, ale to nemení nič na tom, že mám za sebou ďalší nádherný a zaujímavý výlet.
Z Trenčína do Piešťan hrebeňom Považského Inovca

27.06.2014 7 598 13 29

Na každého kto má chuť, tu čakajú kilometre a kilometre singláčov. Väčšina z nich je jednoduchá a pritom veľmi, veľmi zábavná, takže si na svoje príde naozaj každý. My sme sa rozhodli prejsť takmer kompletným hrebeňom – z Trenčína až do Piešťan.
Bicyklom po Slovensku okolím Banskej Štiavnice Veľkým hodrušským okruhom

11.06.2014 5 590 7 22

Leto 2013 sa blížilo svojmu koncu a my sme sa s kamerou vybrali na bajkerské skusy do okolia Banskej Štiavnice. Prvý z dvoch dní sme jazdili v okolí Vyhní, kde nás Pivovarský okruh zaviedol ku krásnemu singláču. Druhý deň sme mali času trošku viac, zahrabali sme sa do máp, článkov a internetu. Vybrali sme si to najdlhšie a najťažšie čo tu majú. Veľký hodrušský okruh. Cestou sme si dohodli stretnutie s Jankom Urekom - spoluautorom tratí Bajkom k tajchom. Čo sme sa od neho dozvedeli a ako bolo na trase si môžete pozrieť v tomto videu.
Bikom z Londýna do Bangkoku za menej ako 4 minúty

24.05.2014 5 495 10 20

Dvaja cyklisti robili fotografiu na cestu pred sebou každých 73km. Výsledkom je video vytvorené z týchto fotografií spolu s pár zaujímavými myšlienkami. Niečo viac sa môžete dočítať na ich webe Odycycle.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 278)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 800)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 541)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 378)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 218)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 324)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 071)