Články v kategórii 'Tour De France' (301 - 312 z 356 článkov)

Nový tím Schleckovcov pod názvom Leopard-Trek

07.01.2011 708 0

Špičkový cyklistický tím s hviezdami ako Luxemburčan Andy Schleck a Švajčiar Fabian Cancellara sa bude volať Leopard-Trek. Názov oznámili funkcionári vo štvrtok na tímovom obede v Luxemburgu. Leopard je názov firmy manažéra tímu Briana Nygaarda, zatiaľ čo Trek je známa americká značka, ktorá dlhoročne sponzoruje aj tím Lanca Armstronga RadioShack.
HORAL TOUR 2010

22.08.2010 3 442 3 0

Po vlaňajších dobrých odozvách na jediných MTB etapový pretek na Slovensku, „Horal Tour“ som sa ich rozhodol vyskúšať na vlastnej koži. V programe boli pre bikerov pripravené tri etapy: Výjazd na Kráľovu hoľu, Maratón „Krejzi“, Cross Country. Foto od roota
Dema Horal Alto Tour a Maratón

08.08.2010 1 446 0

Dúfam, že podobne ako vlani nám počasie opäť bude priať a že sa vo Svite 13. – 15.8. zídeme v hojnom počte. Niektorí si dajú trojdňový HORAL TOUR, niektorí možno „iba“ jednodenný HORAL. Aj tí čo na bicykel vo Svite vôbec nesadnú si prídu na svoje. Či už pri sledovaní bajkerského boja, obdivovaní krás našich hôr, alebo sa zabavia sprievodným kultúrnym programom...
Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec

20.05.2010 1 284 4 0

Len niečo cez dva týždne stačili na to, aby počasie prekonalo storočný rekord v májovom úhrne zrážok. Mokrá trať bola v Juri, vo Vlkanovej a prehánky boli takmer celý týždeň pred dnešným pretekom. A to najhoršie hlásia na dnes a zajtra. Zrejme to bol hlavný dôvod, že sa prihlásilo iba 153 pretekárov.
Kellys Green Bike Tour 2009

02.09.2009 1 561 0

Je večer, sedím za počítačom, popíjam portské a rozmýšľam nad dnešným dňom. Keď sa ma dnes hocikto opýtal ako bolo, odpoveď bola: Super! Bol som na druhom ročníku Kellys Greenbike tour...
Na Horala sa usmialo slnko

13.08.2009 1 253 2 0

Po dlhých rokoch sa nad Horalom zľutovalo počasie a takmer 500 bikerov vítalo slniečko a 22 stupňov. Krejzi trať, aj vďaka skráteniu, bola zvládnuteľná, ale zabrať dala poriadne... Report s fotkami od roota
Kellys Green Bike Tour 2009

07.08.2009 1 311 1 0

Rok sa s rokom stretol a opäť sa stretávame na 2. ročníku Green bike Tour 2009. Za uplynulý čas sme my ako organizátori sa snažili vylepšiť toto športové podujatie, k čomu nám veľmi pomohli Vaše pripomienky, nápady, postrehy. Pre pretekárov sme pripravili dva okruhy, ktoré preveria Vašu kondíciu a technickú zručnosť. V cieli bude pre Vás pripravené bohaté občerstvenie, zaujímavý kultúrny program a bohatá tombola.
Kellys \'necítim si ruky\' Beskyd Tour

Kellys 'necítim si ruky' Beskyd Tour

31.07.2009 8 728 1 0

Väčšina maratónov má svoj charakter a tým pádom si ich spojíme s určitým prídavným menom. Dlhý, krátky, náročný, ľahký...no a po sobote 25.7. si ja osobne k slovu ťažký priradím Kellys Beskyd Tour. Nie je to dané len tradičnými parametrami ktoré tvoria dĺžka a prevýšenie (86 km a 3100m), ale je to najmä povrchom trate, kedy slovo Beskydy v názve je zárukou zjazdov, na ktoré sa len tak nezabúda.
MTB Tour Obersdorf 2009 - časť druhá

21.07.2009 537 0

Druhá časť dvojdielneho seriálu fotoreportov z výjazdov v Nemeckom Obersdorfe. Robin sa vybral na 6 dní objavovať krásy Nemeckých Álp a zaznamenal ich fotoaparátom...
MTB Tour Obersdorf 2009 - časť prvá

11.07.2009 556 0

Prvá časť dvojdielneho seriálu fotoreportov z výjazdov v Nemeckom Obersdorfe. Robin sa vybral na 6 dní objavovať krásy Nemeckých Álp a zaznamenal ich fotoaparátom...
Preteky za slnkom

09.03.2009 1 625 2 0

Paríž – Nice, nazývané aj Course au Soleil (preteky za slnkom), sú profesionálne etapové cyklistické preteky, ktoré sa konajú začiatkom marca. Prezývku Course au Soleil získali preto, lebo zvyčajne na štarte vládne chladné, veterné a sychravé počasie, postupne ako sa pretekári prepracovávajú k Stredozemnému moru, sa oteplieva a poslednú etapu v Nice zvyčajne absolvujú už v krátkych nohaviciach a dresoch s krátkymi rukávmi.
MTB Tour Slovensko 2008 - časť tretia

09.08.2008 590 0

Posledná časť seriálu od Robina. Aj tu nájdete fotoreport z 2 dní tejto púte - dnes to je okolie Humenného a Prešova.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 244)
  2. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (9 003)
  3. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 797)
  5. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 412)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 401)
  7. Kde znížiť na biku hmotnosť alebo hľadanie rozumného kompromisu (6 148)
  8. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (5 766)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 691)