Články v kategórii 'Trening' (277 - 283 z 283 článkov)

Astma v jarnom období

05.05.2012 2 310 0

Zima poskytujúca úľavu od vonkajších alergénov je za nami. Pre ľudí s astmou a alergiami to znamená najvyššiu pohotovosť. Tradičné jarné ťažkosti, keď slzy tečú prúdom, škriabe vás hrdlo, svrbia sliznice a z nosa sa vytvorí vodovod, sipot v pľúcach či pocit tlaku na hrudi si opäť vynucujú pozornosť. Test na alergiu.
Cavendish Športovou osobnosťou roka podľa BBC

23.12.2011 842 0

Podľa BBC nemal britský športový rok 2011 väčšiu osobnosť ako cyklistu Marka Cavendisha. Vo verejnom hlasovaní predstihol úradujúci majster sveta aj golfistu Darrena Clarka a šampióna v behu na 5000 m Mo Faraha. Držiteľ zeleného trička pre najlepšieho špurtéra Tour de France 2011 vyhral anketu ako tretí cyklista v histórii.

Kvitová Športovcom roka 2011 v Česku, Kulhavý druhý

21.12.2011 695 0

Tohtoročnú wimbledonskú víťazku Petru Kvitovú vyhlásili v stredu v pražskom hoteli Hilton za Športovca roka 2011 v Českej republike. Dvadsaťjedenročná tenistka dosiahla mimoriadne výsledky v tomto kalendárnom roku. Druhá hráčka aktuálneho svetového rebríčka WTA okrem spomenutého triumfu na londýnskej tráve zvíťazila aj na Turnaji majsteriek v Istanbule, bola členkou víťazného družstva Česka v Pohári federácie a stala sa majsterkou sveta podľa Medzinárodnej tenisovej federácie (ITF) v roku 2011.
Spúšťame Tréningový Manažér v spolupráci s TRM

01.04.2010 1 425 0

MTBiker.sk a TRM.sk spojili sily a vytvorili sekciu Tréningový Manažér, ktorý umožňuje užívateľom MTBiker.sk zaznamenávať svoje výjazdy, analyzovať ich a porovnávať s ostatnými bikermi registrovanými na MTBiker.sk. Tento článok vysvetlí, ako Tréningový Manažér funguje.
Tréning cyklistov v posilňovni.

09.01.2005 12 372 10 3

Tréning v posilňovni je nevyhnutný pre cyklistov všetkých vekových kategórií. Silné svalstvo dolných končatín umožňuje zlepšenie výstupného výkonu v priebehu sezóny a taktiež pôsobí ako preventívny činiteľ ochorenia kĺbov a úponov dolných končatín, ktoré musia odolávať veľkej sile behom cyklistickej záťaže.Takisto aj cvičenie a posilňovanie svalov trupu a brucha je dôležité pri prevencii bolestí chrbta a krku.
Ako trénovať v zime

07.12.2004 10 960 37 1

Minulý rok o takomto čase som začal s tréningom na novú sezónu. Snažil som sa čo najviac držať tréningového plánu od trénera a čo najviac trénovať vonku. Moc mi to však nevychádzalo, hlavne z dôvodu pracovného vyťaženia. Keďže to bol môj prvý rok pod trénerským vedením, robil som chyby. V tomto článku sa Vám pokúsim dať zopár rád ako trénovať a čoho sa vyvarovať.
Novinky a rady z oblasti výživy a tréningu.

26.10.2004 1 997 0

V sekcii tréning sa Vám pokúsime prinášať novinky a rady z oblasti výživy a tréningu určených pre bikerov. Dúfame, že Vám tieto informácie pomôžu z Vášho tela dostať maximum.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 994)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 802)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 674)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 228)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 533)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 152)