Najnovšie články z kategórie Tréning

Astma v jarnom období

Zima poskytujúca úľavu od vonkajších alergénov je za nami. Pre ľudí s astmou a alergiami to znamená najvyššiu pohotovosť. Tradičné jarné ťažkosti, keď slzy tečú prúdom, škriabe vás hrdlo, svrbia sliznice a z nosa sa vytvorí vodovod, sipot v pľúcach či pocit tlaku na hrudi si opäť vynucujú pozornosť. Test na alergiu.
Cavendish Športovou osobnosťou roka podľa BBC

Podľa BBC nemal britský športový rok 2011 väčšiu osobnosť ako cyklistu Marka Cavendisha. Vo verejnom hlasovaní predstihol úradujúci majster sveta aj golfistu Darrena Clarka a šampióna v behu na 5000 m Mo Faraha. Držiteľ zeleného trička pre najlepšieho špurtéra Tour de France 2011 vyhral anketu ako tretí cyklista v histórii.
Kvitová Športovcom roka 2011 v Česku, Kulhavý druhý

Tohtoročnú wimbledonskú víťazku Petru Kvitovú vyhlásili v stredu v pražskom hoteli Hilton za Športovca roka 2011 v Českej republike. Dvadsaťjedenročná tenistka dosiahla mimoriadne výsledky v tomto kalendárnom roku. Druhá hráčka aktuálneho svetového rebríčka WTA okrem spomenutého triumfu na londýnskej tráve zvíťazila aj na Turnaji majsteriek v Istanbule, bola členkou víťazného družstva Česka v Pohári federácie a stala sa majsterkou sveta podľa Medzinárodnej tenisovej federácie (ITF) v roku 2011.
Spúšťame Tréningový Manažér v spolupráci s TRM

MTBiker.sk a TRM.sk spojili sily a vytvorili sekciu Tréningový Manažér, ktorý umožňuje užívateľom MTBiker.sk zaznamenávať svoje výjazdy, analyzovať ich a porovnávať s ostatnými bikermi registrovanými na MTBiker.sk. Tento článok vysvetlí, ako Tréningový Manažér funguje.
Tréning cyklistov v posilňovni.

Tréning v posilňovni je nevyhnutný pre cyklistov všetkých vekových kategórií. Silné svalstvo dolných končatín umožňuje zlepšenie výstupného výkonu v priebehu sezóny a taktiež pôsobí ako preventívny činiteľ ochorenia kĺbov a úponov dolných končatín, ktoré musia odolávať veľkej sile behom cyklistickej záťaže.Takisto aj cvičenie a posilňovanie svalov trupu a brucha je dôležité pri prevencii bolestí chrbta a krku.
Ako trénovať v zime

Minulý rok o takomto čase som začal s tréningom na novú sezónu. Snažil som sa čo najviac držať tréningového plánu od trénera a čo najviac trénovať vonku. Moc mi to však nevychádzalo, hlavne z dôvodu pracovného vyťaženia. Keďže to bol môj prvý rok pod trénerským vedením, robil som chyby. V tomto článku sa Vám pokúsim dať zopár rád ako trénovať a čoho sa vyvarovať.
Novinky a rady z oblasti výživy a tréningu.

V sekcii tréning sa Vám pokúsime prinášať novinky a rady z oblasti výživy a tréningu určených pre bikerov. Dúfame, že Vám tieto informácie pomôžu z Vášho tela dostať maximum.