Články v kategórii 'Trophy' (30 článkov)

Reportáž: Salzkammergut Trophy – 12 hodín konečne pokorených

22.07.2018 8 062 59

Júl je čas, kedy sa do Bad Goisernu chodím popasovať so svojou obľúbenou a už tradičnou výzvou. A samozrejme bolo potrebné oplatiť knokaut z minulého roku.
Pozvánka: Salzkammergut Mountainbike Trophy 2018 so Slovak Snail Highlanders

10.04.2018 3 599 3

Pri tejto legendárnej akcii môžete výrazne ušetriť na štartovnom a ešte aj čo-to vyhrať. Čítajte ďalej a dozviete sa viac.
Reportáž: Salzkammergut Trophy – druhá ľadová facka od soľnej komory

20.07.2017 6 822 29

Jedným z mojich hlavných „cieľov“ tejto sezóny bolo konečne pokoriť 12-hodinovú hranicu na 210 km dlhej extrémnej trase. Lenže nakoniec to nevyšlo tak úplne podľa predstáv...
Reportáž: Salzkammergut Trophy 2016 – každoročný pokus o prekonanie samého seba

14.07.2016 8 607 12

Salzkammergut Trophy a legendárnych 214 km je ideálny príklad trate, kde je možné súperiť najmä so sebou samým. Pre niekoho stačí stihnúť naozaj prísny limit a neprísť po tme, niekto si nájde svoj vytúžený čas, pod ktorý sa chce konečne dostať. V mojom prípade je momentálne touto métou 12-hodinová hranica, ktorú som sa opäť raz pokúsil prekonať. Pri tom všetkom čaká každý rok kopec skvelých zážitkov...
Sudety MTB challenge 2015 - etapák bez kompromisov

10.08.2015 5 706 6

Iba kúsok od slovenských hraníc na Poľskej strane Sudet sa už po jedenásty-krát koná 7-dňový etapový závod Sudety MTB Challenge. Dĺžka 425 km, celkové prevýšenie 13 239 metrov a heslo“ No compromise, absolute MTB“ z neho robia asi najťažší ešte relatívne finančne dostupný etapák v Európe. Tomu zodpovedá aj osadenstvo, kde ani zďaleka nedominujú domáci Poliaci, ale stáva sa už záležitosťou celosvetovou (napr. závodníci z Austrálie a Nového Zélandu). Vyšvihané lýtka, najnovšie stroje, tímové dresy a vôbec spôsob akým tu každý jazdí už dáva tušiť, že najbližší týždeň budeme spolu s „parťákom“ Danielom súčasťou trošku iného preteku než zvyčajne.
Salzkammergut  Trophy 2014 - zaručene bez prachu

Salzkammergut Trophy 2014 - zaručene bez prachu

20.07.2014 4 617 14

Keďže sa pomaly z tejto bikovej akcie stáva aj akcia rodinná tak mi opäť spoločnosť robí Lenka aj mama. Do Bad Goisernu dorazíme kúsok po obede a hneď po vybalení vecí v hoteli utekám na prezentáciu a tradičný „bike check“ nech to mám čo najrýchlejšie z krku. Veľké akcie totiž prinášajú aj veľa ľudí a veľa ľudí = tlačenica. Tento rok padol navyše aj rekord, dokopy sa na všetkých tratiach zúčastnilo 4256 bikerov z 44 rôznych štátov. Takže si určite viete predstaviť ako to vyzeralo v centre :) Navyše akurát prebiehal tradičný piatkový šprint namotaný v uličkách.
Salzkammergut Trophy 2013

21.07.2013 3 542 3

210 a 7000. Každému je asi jasné, čo znamenajú. Aj keď trochu nerád začínam iba číslami, tak sú to práve oni, čo každoročne lákajú odvážlivcov na pokorenie jednej z najextrémnejších tratí. Ďalším a podľa mňa rovnako dôležitým faktorom je skutočne výnimočná atmosféra celého podujatia. A keď sa po minuloročnom upršanom vydaní pridá aj krásne počasie tak jednoducho na 16. ročníku nie je o čom. Soľná komora opäť lákala na súboj. Či už so súpermi, vlastným časom alebo jednoducho iba s túžbou stihnúť prejsť trať v limite, ktorý je skutočne neúprosný...
Piotr Brzózka víťazom Beskidy MTB Trophy 2013

06.06.2013 2 207

Beskidy MTB Trophy 2013 spoznal v nedeľu svojho víťaza. Etapového MTB preteku sa zúčastnili pretekári z 20 krajín a počas 4 dní súťažili na trasách v okolí poľskej Istebnej. Od prvej etapy pretekárov sprevádzali náročné podmienky a nepriaznivé počasie. Dážď, blato a nízke teploty robili pretek ešte ťažším ako inokedy.
Powerade marathon Istebna 2011

27.09.2011 1 914

Poslednou zastávkou medzinárodnej Inter mountain série bol v sobotu 24.9. Powerade marathon v Istebne u našich severných susedov v Poľsku. Pre mňa už dá sa povedať „domáca“ lokalita, nikde inde som totižto vrátane MTB Trophy nebol častejšie. Nádherné počasie v septembri dáva zabudnúť na trochu nepodarené leto a tak obávaný beskydský terén bude tohto roku k bikerom o dosť milosrdnejší a o to viac si to vychutnáme.
Bahenné kúpele pri Stupave

04.08.2011 2 467 1

Po roku opäť v Stupave ožíva cyklistický duch, skupinka nadšencov horskej cyklistiky z občianskeho združenia Maratón sa nám snažila pripraviť víkend plný športového zápolenia v lesoch Malých Karpát.
Fotoreport: INTERSPORT Stupava Trophy 2011

02.08.2011 2 484 1

V sobotu sa konal jeden z vrcholov slovenskej mountainbikovej sezóny - Stupavský MTB Maratón. Na 42km a 76km si to rozdalo v daždivom počasí vyše 650 bikerov. Krátku trať zvládol najrýchlejšie Rado Bíroš a dlhú Karel Hartl. Prinášame vyše 300 fotiek.
Fotoreport: Detský maratónik v Stupave

02.08.2011 1 986 2

V čase, keď sa postarší bikeri premávali v Malých Karpatoch, nastupujúca generácia cyklistov si to rozdala priamo v Stupave na 420 metrovom okruhu. O tvrdé súboje jednoznačne núdza nebola a podľa fotiek si to všetci účastníci náležite užívali.
Salzkammergut trophy 2011

20.07.2011 3 630 4

Hory, soľné jaskyne a jazerá to sú tri veci, ktorými je známa oblasť Salzkammergut, alebo inak povedané Soľná komora, na juhu Horného Rakúska. Toto krásne prostredie je dejiskom najväčšieho a najťažšieho maratónu v Rakúsku. Na štart sa tu každoročne postaví viac ako 4000 bajkerov z 30 krajín. Pre tých najlepších je pripravená na slovenské pomery nevídaná 210 kilometrov dlhá trať, na ktorej účastníci zdolajú prevýšenie viac ako 7000 metrov.
INTERSPORT - Stupava Mountainbike Trophy 2011

11.07.2011 2 015 3

Touto cestou by som vás chcel srdečne pozvať na náš už deviaty ročník. Bude sa organizovať v troch dňoch 29. júla až 31. júla 2011 pod názvom: INTERSPORT Stupava Trophy 2011 - Stupavský MTB maratón. Spoločenskú a kultúrnu záštitu nad našim podujatím už tradične preberá predseda Bratislavského samosprávneho kraja, pán Ing. Pavol Frešo so svojim tímom. Zlacnené štartovné do 26.7
Beskidy MTB Trophy 2011 – dobytie bikového raja 2/2

07.07.2011 1 523 1

Je sobota ráno, na rozdiel od predchádzajúcich dvoch dní už nás nevítajú slnečné lúče, ale zamračená obloha a citeľne nižšie teploty. Našťastie neprší, ale krátko pred štartom dostávame info, že na cca na 30. kilometri, teda v okolí Veľkej Rače už prší. Z tohto dôvodu sa aj organizátori rozhodli pre kratší variant trasy, nepôjdeme z Rycierky na Przegibek a po hrebeni na Raču, ale priamo po zvážnici na vrchol Rače.
Beskidy MTB Trophy 2011 – dobytie bikového raja 1/2

06.07.2011 1 542

Jubilejný 5. ročník jedných z najťažších etapových pretekov na horských bicykloch Beskidy MTB Trophy sa už tradične na konci júna odohrával na poľsko - česko - slovenskom pomedzí v obci Istebna. Tento rok organizátori pripravili nové trasy, ktoré bikerom umožnili spoznať nové lokality nielen v Poľsku, ale najmä v Čechách a na Slovensku.
Štartovné na Beskidy MTB Trophy

04.06.2011 2 497

Kvôli nepredvídaným udalostiam sa výherca súťaže z marca nemôže zúčastniť akcie Beskidy MTB Trophy. Preto usporiadavame druhé, oveľa jednoduchšie kolo: prvý z tých, ktorí sa zúčastnili na súťaži v marci, ktorý mi napíše súkromnú správu s tým, že zaručene pôjde na akciu 23.6, získa štartovné s ubytovaním a jedlom. Máme víťaza: Flinker. Gratulujeme
Lacné štartovné na Stupavský maratón do zajtra

30.05.2011 1 391

Od spustenia našich registrácii prebehli prvé dva mesiace. Blíži sa ukončenie prvej vlny zvýhodneného štartovného už tento utorok, 31.5. 2011. Využite poslednú možnosť registrácie za najnižšiu možnú cenu. Preto pripomíname...
Súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy ukončená

02.04.2011 2 057 3

Beskidy MTB Trophy 2011 zažívajú nezvyčajný záujem... Medzinárodné etapové preteky na horských bicykloch v Beskydách na poľsko-česko-slovenskom pomedzí, ktoré sa konajú 23.-26. júna 2011, budú opäť raz jedným z najvýznamnejších MTB podujatí v strednej Európe. Na začiatku marca je už kompletne zaregistrovaných takmer 300 účastníkov z 15 štátov. Poznáme víťaza!
Istebna 2010

03.10.2010 1 248 3

Poslednou zastávkou tohtoročnej Powerade Suzuki MTB Marathon série u našich severných susedov v Poľsku bola už druhý rok po sebe už takmer kultová Istebna. Zároveň bol tento pretek súčasťou päťdielneho seriálu maratónov krajín V4 a Rakúska pod názvom Inter-mountain-series (IMS).
Stupavský MTB Trophy 2010

03.08.2010 3 015 2

Poslednú júlovú sobotu bol na programe, v poradí už 8 ročník stupavského maratónu. Tak ako jeho zimná verzia tak aj letná sa niesla vo veľkom štýle. Bohatý sprievodný program s tanečníkmi, hudobnými skupinami a rôznymi atrakciami pre deti.
Intersport Stupava Trophy za dverami

27.07.2010 1 880

Stupava Trophy bude odštartovaná už tento víkend! Organizátori nezaháľajú a pripravili niekolko noviniek, ktoré vám predstavíme v tomto článku. Dnes je aj posledný deň so zlacneným štartovným!
Salzkammergut Trophy - 211 km bez rešpektu

21.07.2010 3 716 25

S viac ako 4000 účastníkmi z 30 krajín je Salzkammergut Trophy najväčším rakúskym MTB maratónom. Dlhá sľučka regiónom svetového prírodného dedičstva UNESCO Hallstatt-Dachstein-Salzkammergut patrí medzi najimpozantnejšie maratónske trate v Európe.
Intersport Stupava Trophy 2010 sa blíži

13.07.2010 1 305

Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším novým generálnym partnerom. Tento rok sme dostali podporu od spoločnosti INTERSPORT Slovensko. Pre našich bajkerov a pre nás organizátorov bude do budúcna INTERSPORT zárukou kvalitnej organizácie a hodnotným zážitkom z akcie zároveň. Prinášame rozhovor s organizátorom Paľom Grujbarom.