www.lapierre-bike.cz

Články v kategórii 'Uci' (95 článkov)

Video: MTB Singletrack Maratón Košice - 50 km singlov na východe

22.09.2019 3 820 6

Výborná trať nemusí mať nutne na papieri extrémne parametre. O tom svedčí aj tento maratón, ktorý bol tento rok zaradený do maratónskej série UCI.
Video: Niečo pre fanúšikov ženského MTB - na návšteve u Emily Batty

27.06.2019 1 712

Kvalita a konkurencia ženského XCO za posledné roky poriadne stúpla, rovnako ako atraktivita tejto disciplíny. Navyše Emily je dôkazom, že MTB a nežné pohavie idú rozhodne dokopy.
Zaujímavosti z cyklistiky – zranenia, svetové jazdenie, či podporme cyklistov

12.06.2019 1 767 2

Teploty v posledných dňoch atakujú horné hranice znesiteľnosti, avšak cyklistický svet sa naďalej točí. Pre niekoho pozitívne, pre iného zas o čosi menej. O minulotýždňovom vývoji opäť rozhodovalo šťastie, ale aj náhoda.
Tesné víťazstvo a prekvapenia na trati - Svetový pohár v zjazde Leogang 2019

11.06.2019 1 532 9

Uplynulú nedeľu sme boli svedkami pravého napätia na okruhu svetového pohára
v rakúskom Leogangu. Pre niektorých nevšedná trať priniesla nejedno zaujímavé
vyvrcholenie.
Malevil Cup - úspech Stošeka, Tomáš Višňovský strieborný

11.06.2019 1 682 2

Martin Stošek dokázal na 20. ročníku Malevil Cup prekonať nepriazeň v podobe mechanických nepríjemností a poraziť konkurenciu. Jana Pichlíková s prehľadom vyhrala ženskú kategóriu.
Dážď, blato a nečakané rozuzlenie – Svetový pohár v Albstadte

22.05.2019 1 974

Konečne sme začali sezónu horských bicyklov prvým svetovým pohárom v cross country. O atraktivitu sa postarali jazdci, počasie, trať a diváci. Čo sa všetko udialo?
Haring so skalpom Čecha Kulhavého, v Drozdove víťazne aj Keseg Števková

13.05.2019 2 770 6

Na druhej slovenskej C1 v MTB XCO, ktorá sa konala tútu sobotu v Drozdove, si po ďalšie víťazstvo na jednotkových pretekoch v kariére prišli Martin Haring (Dukla Banská Bystrica) a Janka Keseg Števková (Outsiterz).
Haring vybojoval kariérne víťazstvo, výborný výkon podali aj Ulík a Kurty

06.05.2019 2 745 4

Vynikajúci výkon podali naši horskí cyklisti Martin Haring (Dukla Banská Bystrica), Matej Ulík (Express CZ – Tufo team Kolín) a Jakub Kurty (CK Cykloglajza Banská Bystrica) na etapových pretekoch kategórie S1 v Srbsku.
Kolotoč UCI MTB 2019 je už za dverami - čaká nás veľa zaujímavých noviniek

13.02.2019 3 854 8

MTB sezóna sa nezadržateľne blíži a nás zaujímalo, aké zmeny nastali v tímoch, s akými inováciami prišli a zároveň aké sú ambície jazdcov.
Autobiografia Petra Sagana MÔJ SVET - od dnes v kníhupectvách

05.12.2018 3 771 7

"Ak sa na štartovaciu čiaru pretekov postaví sto jazdcov, prežijú na trati sto rôznych príbehov. Môj príbeh je o tom, ako som tri roky za sebou obliekal dúhový dres UCI."
Števková víťazne v Grécku, Haring druhý na pretekoch C1 v Turecku

10.10.2018 1 961

Na gréckom ostrove Kos sa fantasticky darilo Janke Keseg Števkovej, ktorá zvíťazila v etapových pretekoch. Martin Haring pokračuje v úspešných štartoch na pretekoch MTB XCO a zbiera body do olympijského rankingu.
Slovenskí dráhari uspeli v Litve

11.09.2018 1 317

Reprezentácia dráhovej cyklistiky zamierila do Litvy na preteky kategórie CL1. Z Panevežysu odchádzali spokojní, keďže si za výsledky na konto pripísali tučnú porciu bodov UCI.

1. Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h (6 157)
  2. Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších (5 419)
  3. Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie (5 064)
  4. Naháňačka, kde aj prehra je výhrou (4 857)
  5. Nebojte sa prechodu na bezdušáky (4 761)
  6. Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail (4 425)
  7. Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke (4 347)
  8. Rozhovor: Matúš Chmelo – Slovák, ktorý pokoril Transcontinental Race v časovom limite (4 319)
  9. Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou (4 121)
  10. Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku (3 943)