MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Cross Country so Samom Pilgrimom

Každý si pod pojmom XC vybaví niečo iné...
Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday PR článok

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday

V nedeľu 28.4.2013 sa od 10.00 do 17.00 pred horským hotelom Fuggerov Dvor budú dať vyskúšať elektrické bicykle KTM z ponuky RIDE s. r. o. Po vyplnení krátkeho formulára a preukázaní sa občianskym preukazom si záujemcovia nad 18 rokov budú môcť na vyznačenej trati zajazdiť na:
1st round Moravsko – Slovenský DH Cup

Po nekonečne dlhej zime sme sa konečne prehupli do jarného až letného počasia. Ešte donedávna sneh všade na okolí neumožňoval osedlať bicykle naplno a my sme mali to šťastie že sme vyrazili pred samotnou sezónou do Talianska kde sme si bicykle osvojili. Nielen príchod teplého počasia sa nejak oneskoril ale vplyvom toho sa prvý závod Moravsko-Slovenského DH cupu posunul o týždeň neskôr.
Yeti SB95 2013

Ye Ti do novej sezóny treba 29" trailbike, ktorý je ešte ľahší a rýchlejší než čokoľvek predtým? Nech sa páči - nová SB95 je tu.
P. Velits na úvod Okolo Romandie stratil, triumf Frooma

Slovenský cyklista Peter Velits obsadil v úvodnom prológu na pretekoch Okolo Romandie 87. miesto. Na trati medzi La Chable a Brusonom s dĺžkou 7,45 km stratil na víťazného Christophera Frooma z Veľkej Británie 1:17 min.
Súťaž o štartovné na QUICK SPORT Jarnom šprinte pozná víťaza

Už tento víkend odštartuje pred obecným úradom v Bystričke štvrtý ročník tejto jarnej časovky do vrchu. Spolu s BEER INSIDE TEAMom ste si mohli zasúťažiť o štartovné na tomto preteku.
Víkend v znamení Slovenského pohára XC a XCM

V sobotu 20.4.2013 odštartovalo 1.kolo Slovenského pohára v XCM vo Svätom Juri, kde všetci členovia SZC majú tak ako na celej sérii SLOVAK XCM TOUR zvýhodnené štartovné.
Fotogaléria z prvého kola Moravsko Slovenského DH Cupu v Kálnici

Rýchla trať plná skokov, na ktorej každé zaváhanie a každá stratená sekunda znamená prehru. Prvé kolo Moravsko Slovenského DH Cupu ovládol v elitnej kategórii rakúsky jazdec Boris Tetzlaff pred svojím tímovým kolegom Manuelom Gruberom. Pódiovú trojicu uzatvára Čech Matej Charvát. MTBiker vám prináša fotogalériu z tohto preteku, ktorý bol zároveň vydareným otvorením DH sezóny na Slovensku.
Kaktusbike Svätojurský MTB maratón 2013

Tak ako minulý rok, aj teraz som sa rozhodol radšej zahájiť sezónu až v Svätom Jure. Dôvod nájdete v minulom Katkovom reporte. Tunajšia trať je ale aj tak na úvod skutočné ideálna. Kratšia, rýchla a bez nekonečných stúpaní. Na 100 km „mordy“ bude ešte času dosť...
Chráňme si lesy

Pretože sú pre horských cyklistov nevyhnutné...
Polievka dostal pre doping štvorročný dištanc

Disciplinárna komisia Slovenského zväzu cyklistiky na svojom pondelkovom zasadnutí zastavila za pozitívny dopingový test športovú činnosť na štyri roky Pavlovi Polievkovi.
Fotogaléria Kaktus bike Svätojurský MTB maratón

Fotogaléria zo 7.ročníka vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát.