MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Vuelta 2012 bude vyhovovať predovšetkým vrchárom

Tohtoročné cyklistické preteky Vuelta a Espaňa sa začnú 18. augusta v Pamplone časovkou družstiev. Víťaz tretieho podujatia Grand Tour bude známy 9. septembra na už tradičnom mieste v Madride. Organizátori opäť vybrali náročnú trasu so šiestimi cieľovými stúpaniami. Jednou z najnáročnejších etáp bude šestnásta so záverom na vrchole Cuitu Negru v severnej Astúrii s pasážami s dvadsaťpercentným sklonom.
Výrok CAS v prípade Contador sa môže znova oddialiť

Definitívne riešenie sporu o dopingovom prípade španielskeho cyklistu Alberta Contadora sa možno znova oddiali. Žalujúca strana usilujúca o trest za pozitívny nález na klenbuterol z Tour de France 2010 zvažuje podanie námietky proti osobe jedného zo sudcov Športového arbitrážneho súdu (CAS) v Lausanne nominovaných na tento prípad. Osoba je údajne spojená s Contadorovou vlasťou a teda zaujatá.
Vargov anketový hetrik, Lapinová druhýkrát na tróne

Najlepšími športovcami Slovenskej triatlonovej únie (STÚ) za rok 2011 na Slovensku sa stali Richard Varga a Kristína Lapinová. Obaja boli spolu kráľmi už v roku 2009, Varga obhájil post anketovej jednotky aj vlani. Výsledky slávnostne vyhlásili v stredu v Bratislave.
Na dvoch kolesách do Chorvátska

Rád by som Vám rozpovedal o mojej životnej ceste. O tom, ako som sa ako 19 ročný vybral sám do chorvátska na bicykli bez batožiny. Mám odtiaľ veľa zážitkov, o ktoré sa chcem s Vami podeliť. Fotky, ktoré tu uverejňujem, nie sú z tejto cesty. Slúžia len ako ilustračné fotografie, mám ich z francúzska, kde sme už boli väčšia partia. Originálne fotografie som stratil pri reklamácii notebooku, čo je večná škoda.
Počas nadchádzajúceho víkendu M-SR i Slovenský pohár

Lyžiarske stredisko Králiky neďaleko Banskej Bystrice privíta počas nadchádzajúceho víkendu 14. a 15. januára slovenskú elitu v zimnom triatlone (krosový beh - horská cyklistika - beh na lyžiach), ktorá tam bude bojovať o body do Slovenského pohára a v nedeľu aj o tituly republikových majstrov v tomto športe. Organizátormi oboch pretekov sú Klub zimného triatlonu Donovaly v spolupráci so Slovenskou triatlonovou úniou.
Filip Polc druhý v Kolumbii

Filip Polc si užíva zimnú dovolenku v Južnej Amerike, kde sa zúčastňuje viacerých urban downhill pretekov, na ktorých býva tradične jedným z favoritov. Tentokrát bol Filip druhý v Manizales v Kolumbii a poslal nám krátky report (v angličtine). Plus video
Cavendish už oficiálne v drese Sky

Majster sveta v cyklistike Mark Cavendish si prvýkrát v rámci prezentácie družstva obliekol dres svojho nového zamestnávateľa - tímu Sky. Brit prešiel do britského zoskupenia po zániku HTC-Highroad. V 28-člennom kádri Sky je osem nováčikov, z toho štyria prišli z HTC-Highroad. Okrem Cavendisha aj Bernhard Eisel, Danny Pate a Konstantin Sivcov. Celkovo je v Sky desať britských cyklistov.
Saganovci už odišli do Talianska PR článok

Saganovci už odišli do Talianska

V stredu popoludní bolo v rodine Saganovcov o niečo rušnejšie. Nečudo, veď súrodenecká dvojica Peter a Juraj sa po krátkej dovolenke v rodnej Žiline znova pobalila a zamierila späť na Apeninský poloostrov, kde obom začína zimná príprava pred novou náročnou sezónou.
Valverde si dal za cieľ triumf na Tour de France

Španielsky dopingový hriešnik Alejandro Valverde v stredu vyhlásil, že jeho cieľom v tomto roku pri návrate do diania je víťazstvo na prestížnych pretekoch Tour de France. Víťaz Vuelty 2009 dostal zákaz činnosti, keďže bol zapletený do škandálu s krvným dopingom známym pod názvom "Operación Puerto".
Doplnené: Aby šport nebolel 2012 PR článok

Doplnené: Aby šport nebolel 2012

Či ste začiatočník, alebo skúsený športovec, určite existuje aspoň pár nezodpovedaných otázok, na ktoré hľadáte odpoveď a my sa Vám pokúsime priniesť objektívny pohľad aspoň na niektoré závažné problémy spojené so zdravím a športom.
Cyklokros: V Baale na domácej VC triumf Nijsa

Výsledky tradičnej novoročnej Veľkej ceny Svena Nijsa v cyklokrose v belgickom Baale:
1. Zimný MTB Maratón & RUNNING Trophy 2012

Ak chcete zažiť zimné dobrodružstvo na horských kolesách alebo pri HORSKOM BEHU v okolí Bratislavy, prídite sa zúčastniť 4. ročníka 1. zimného MTB maratónu na Slovensku. Naše zimné horsko-cyklistické podujatie je jediným svojho druhu v slovenskom a stredoeurópskom regióne.