MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Majstrovstvá sveta v cyklokrose, Hoogerheide (Holandsko), 31. januára – 1. februára 2009

Hoogerheide je malá dedina ležiaca na hraniciach s Belgickom, ktorú preslávil rodák Adri van der Poel, viacnásobný víťaz jarných klasík a majster sveta v cyklokrose. Aj zásluhou Adri van der Poela sa v Hoogerheide každoročne usporiadavajú významné preteky v cyklokrose a na tento rok UCI pridelila tejto malej dedinke právo usporiadať majstrovstvá sveta v cyklokrose.
CANNONDALE Kráľ Záhoria MTB Maratón 2009 - 25.4

Pretek na horských bicykloch CANNONDALE Kráľ Záhoria MTB Maratón zaznamenáva v roku 2009 svoju premiéru. Jedná sa o 40km pretek na úpätí Bielych Karpát v rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina. Zmena dátumu na 25.4.2009
CYKLOHARMATANEC 15.2.2009 - NEDEĽA   - 6. ročník

CYKLOHARMATANEC 15.2.2009 - NEDEĽA - 6. ročník

Na horských bicykloch po lyžiarskom svahu - Poľana nad Detvou na zjazdovke pri horskom hoteli Poľana. Šiesty ročník ojedinelého druhu akcie so zaručenou zábavou (ak počasie dovolí).
GIANT - 1. Zimný MTB maratón na Slovensku, 17.1. 2009, Marianka

Prvú informáciu o 1. zimnom MTB maratóne v Marianke som zachytil niekedy koncom novembra minulého roku. Spočiatku som tomu príliš nevenoval pozornosť, ale skvelé výjazdy na snehu v okolí Žiliny počas Vianoc ma presvedčili o tom, že sa maratónu musím zúčastniť. Tak som sa teda prihlásil a tajne veril, že sneh v nižšej nadmorskej výške v okolí Bratislavy vydrží až do spomínaného 17. januára.
Beskidy MTB Trophy 2009

Už čoskoro začne ďalší, už tretí ročník Beskidy MTB Trophy. Tento štvordenný etapový závod organizovaný podľa špecifických pravidiel (štart a cieľ všetkých etáp sa nachádza v jednom mieste) sa v krátkom čase výrazne zapísal do športového kalendára stredoeurópskeho MTB.
Aktualizovaný web Beskidy MTB Trophy

S príchodom Nového roku boli dnes spustené aktualizované stránky medzinárodného etapového závodu Beskidy MTB Trophy - www.mtbtrophy.com
Anketa Cyklista roka 2008

Slovenský zväz cyklistiky v tomto roku, už po dvadsiaty deviaty krát vyhlasuje súťaž anketu o najlepšieho cyklistu roka. Radi konštatujeme, že v roku 2008 dosiahli naši cyklisti celý rad pozoruhodných výsledkov, ktoré vám, v snahe uľahčiť hlasovanie, prinášame tu uvedené.
Nový design MTBiker.sk

Ak vás už oči poslúchajú po silvestrovskej noci, určite ste si všimli zmeny na MTBiker.sk. Momentálne je viditeľný len nový design a presun na www.mtbiker.sk; čo je na pozadí a čo sa chystá nájdete v článku
DH: Kalendár pretekov 2009

Kalendár pretekov v roku 2009 v zjazde: Slovenský pohár (6), nezávislé preteky v SR (1), Český (1), Poľský (5), Svetový pohár (DH 7, 4X 8). Detaily inside.
GIANT 1. Zimný MTB maratón na Slovensku 2009

Patríte k tým, ktorí neradi zavesia bike na klinec cez zimu? Svoju kondičku a techniku si môžete otestovať na GIANT 1. Zimnom MTB maratóne na Slovensku 2009, 17.1.2009 v Mariánke. Nové video
Ako si SloMBA elektromobil v lese chcela poskladať...

... alebo Čistenie lesa v podaní SloMBy. 4:15 mi telefón jasne dáva najavo, že dnes je tu pánom on a tak vstávam ešte do tmy, aby som si dobalil posledné drobnosti na cestu. Nerád by som predsa prišiel nepripravený na toľkú slávnosť, akú nám isto páni lesníci prichystali...
Sportlife 2008 obrazom

Na tohtoročnom Sportlife bolo opäť možné vidieť a niekedy aj vyskúšať veľké množstvo noviniek od väčšiny hráčov na cyklotrhu u našich susedov. Asi všetci boli zvedaví ako naživo vyzerajú a fungujú integrované kľuky od Sramu Truvativ HammerSmidt či elektornická DuraAce Di2 od Shimana. Ťahákom Campagnola zasa bolo 11 pastorkov, ktoré bolo vidieť takmer u každej značky vystavujúce cestné stroje...