www.pinarello.com

Články v kategórii 'Cannondale' (56 článkov)

Test: Cannondale Habit Carbon 3 - viac ako len trail bike

31.07.2019 3 598 18

Model Habit sa nachádza v modelovom portfóliu značky Cannondale už dlhé roky a vždy bol synonymom pre univerzálny trailový bike. Po rokoch evolúcie prišla revolúcia.
Novinka: Cannondale CAAD13 - hliník ako konkurencia pre karbón

18.07.2019 2 985 12

Ako to dopadne, keď sa do jedného hrnca pridajú ingrediencie ako 40 rokov skúseností, 13. pokračovanie, najmodernejší dizajn, aerodynamika a hlavne hliník ako tradičný materiál pre stavbu bicyklov?

Video: Cannondale Synapse a technológia SAVE -  synonymum pre slovo komfort

Video: Cannondale Synapse a technológia SAVE - synonymum pre slovo komfort

11.07.2019 2 219 1

Pozrite sa na endurance model od Cannondale, ktorý dopĺňajú vlastné prvky s označením SAVE, určené pre čo najväčšie pohodlie.
Novinka: Cannondale SuperSix EVO – svetová premiéra najdôležitejšieho modelu značky

28.06.2019 2 165 1

Model SuperSix stojí spolu s aero modelom SystemSix na vrchole ponuky. Opäť sme teda vo svete najnovších technológií a top komponentov.
Novinka: Cannondale Topstone Carbon - odpružený gravel

20.06.2019 3 571

Prémiová značka bicyklov Cannondale dnes predstavila zásadnú novinku vo svete gravel a all-mountain cestných bicyklov. Nový model nesie názov Topstone Carbon a jedinečným ho robí najmä systém pruženia Kingpin.
Unboxing: Cannondale Topstone – originálny gravel za dobré peniaze

08.06.2019 2 592 6

Postupný nárast popularity bicyklov "obojživelníkov" je citeľný. Značka Cannondale má v tejto kategórii už zastúpené štyri rady, no rozhodli sa pridať piatu s názvom TopStone. Poďme sa na to pozrieť bližšie.
Test: Cannondale FSi Carbon 3 - hardtail s duchom formuly

18.05.2019 5 904 16

Musím sa priznať, že s tým, ako roky bežia, som tak trochu spohodlnel a nie raz si povedal, že hardtail by som ako jediný bike zo všetkých už naozaj nechcel. Ibaže tentoraz sa mi do testu pritrafil jeden skutočne výnimočný stroj... A ten ma prinútil tento môj názor prehodnotiť.
Video: Cannondale F-SI Carbon 4 - originálny XC stroj

19.03.2019 3 368 5

Značka Cannondale je známa svojimi vlastnými a originálnymi riešeniami, ktoré nájdete aj na dostupnejšom modeli z pretekárskeho radu F-SI.
Video: Spojenie poriadny trail a Bulharsko ide rozhodne dokopy

07.11.2018 2 213

Táto krajina vás zrejme nenapadne ako prvá, ak sa povie all mountain alebo enduro, no možnosti ktoré ponúka potešia aj skutočne náročných. Presvedčte sa vo videu.
Cannondale Habit 2019 – nový prístup k odpruženiu

10.10.2018 3 821

Habit dlhé roky tvoril pri značke Cannondale akúsi XC verziu trailbiku, no po novom sa posúva viac smerom k náročnému terénu a zábave. Okrem toho ale prináša inovatívny prístup k pohľadu na odpruženie a jeho funkciu.
Test: Cannondale Super X Force 1 SE – karbónová strela na rozhraní gravel/cyklokros

15.07.2018 5 076 10

Segment podobných bicyklov tento rok zdá sa nastúpil na úspešnú vlnu. V ponuke každého zvučného výrobcu nájdete nejaký ten kúsok, no Cannondale svoj model Super X vyšperkoval všetkými modernými technológiami. Pozývame vás na krátku ochutnávku!
Test: Cannondale Scalpel-Si SE1 - trailový bike s pretekárskou DNA

28.06.2018 6 264 14

Cannondale Scalpel bol od svojho vzniku vždy nekompromisný XC špeciál, určený na drvenie konkurencie pri XC pretekoch a maratónoch. Dlhé roky to bol aj môj vysnívaný bike, takže keď prišla ponuka na testovanie, neváhal som ani sekundu.

1. 7+1 dôvodov, prečo mať cesťák (8 446)
  2. Drobnosti, ktoré vedia pomôcť (6 635)
  3. Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen (6 139)
  4. Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium (6 028)
  5. Keď sa cyklistka odhodlá stať železným mužom (5 489)
  6. Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m (5 123)
  7. Enduro a all-mountain - na čo sa zamerať pri výbere bicykla (5 016)
  8. Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón - 135 km a 4 300 m v tatranskej aréne (4 793)
  9. Servis a údržba – čo sa môže hodiť? (4 619)
  10. Test: Powermeter 4iiii Precision 3D - malý, ale šikovný (4 614)