Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Unboxing: Giant Contend SL 2 Disc - moderné trendy s cenovkou jemne nad 1000 eur

Giant sa toho nebojí a prináša netradičné riešenia. Bezdušové prevedenie priamo od výroby je len začiatok a mechanicko - hydraulické brzdy sú zaujímavým inovatívnym pokračovaním.
Univerzálny jazyk nás cyklistov PR článok

Univerzálny jazyk nás cyklistov

V každej sociálnej skupine používajú jej členovia určitý špecifický jazyk. A inak tomu nie je ani v našom prípade.
Video: Rock Machine Gravelride CRB 900 - novinka pre sezónu 2020

Novinkou pre sezónu 2020 sú v rámci českej značky 2 modely s prívlastkom CRB. Poďte sa bližšie pozrieť na jeden z nich.
Na cesťáku v daždi - čo si obliecť - 1. časť

Ako radšej nepchať igelit do ponožiek a ďalšie tipy na jazdenie za mokra a v daždi hlavne na cestnom bicykli.
Video: Bianchi Impulso E-Allroad - na cestu aj mimo nej

Ak hľadáte pomoc v stúpaniach, ale chcete sa cítiť ako na klasickom bicykli, model od Bianchi ponúka vhodnú geometriu aj dizajn.
Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu PR článok

Výbava na jeseň od FORCE za dostupnú cenu

Nie každý jazdí tisíce kilometrov ročne bez ohľadu na počasie a potrebuje teda top výbavu. Pre mnohých je základným faktorom výberu cena a splnenie základných úžitkových vlastností.
Video: Aké náradie si zobrať na cestu do práce

Čo sa vám zíde na ceste do práce a pritom zbytočne nezaťaží váš batoh, si ukážeme vo videu.
Novinka: Cannondale SuperSix EVO Neo - zbraň na cesty s elektropodporou

Model SuperSix sa už dlhé roky radí k skutočne pretekárskemu náčiniu. V tomto prípade si inžinieri z Cannondale dovolili pridať ešte čosi naviac – elektromotor, s ktorým bude každý výjazd možnosťou objavovať niečo nové.
Ako ochrániť a udržať bike v chode aj počas zimy PR článok

Ako ochrániť a udržať bike v chode aj počas zimy

Ak sa rozhodnete, že tento rok svoj bicykel nezazimujete, ale budete ho aktívne využívať, veľkou výzvou pre vás bude udržať ho v chode. Pozrime sa na produkty, ktoré vám túto prácu uľahčia a zjednodušia.
Video: Čierny Váh - najkrajšia panoráma Vysokých Tatier

Ak vás láka vyraziť sem niekedy s cestným bicyklom, máme tip na skutočne parádnu trasu, pri ktorej nebude vedieť, či sa máte dívať pod kolesá, alebo na okolité panorámy.
Unboxing: Cannondale Topstone Carbon 105 - pruží aj bez tlmičov

Rok 2019 bol pre značku Cannondale plodný, predstavila niekoľko noviniek, medzi nimi aj úplne nový koncept gravel biku pod názvom Topstone. My sme mali možnosť pozrieť sa na verziu pre r. 2020 s označením Cannondale Topstone Carbon 105.
Rozhovor: Peter Krajči - Slovák, ktorý po druhý raz pokoril Everesting

Napadlo vám niekedy zdolať Mount Everest na bicykli? Samozrejme, táto myšlienka nie je realizovateľná, no nastúpať výškové metre najvyššej hory sveta by bolo predsa len možné.