Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Ako zvýšiť svoj výkon vďaka športovej diagnostike PR článok

Ako zvýšiť svoj výkon vďaka športovej diagnostike

Mnohí športovci považujú záťažovú športovú diagnostiku iba ako nástroj na zistenie stavu ich kondície a trénovanosti. Odhodlajú sa ju absolvovať len keď sú v TOP forme, ale toto je len akoby vedľajší účinok diagnostiky.
Pozvánka: SLOVAKIA RING  –  100 km pretek a večerná séria

Pozvánka: SLOVAKIA RING – 100 km pretek a večerná séria

Keď sa povie SLOVAKIA RING, väčšina si zrejme predstaví burácajúce motory a nie rapkajúci zvuk voľnobehu na bicykli.
V pretekoch svetového pohára si Filip Taragel vybojoval 10. miesto v scratchi aj miestenku na MS

Taragel 10. miestom v scratchi ukázal, že v tejto disciplíne patrí do svetovej špičky a zároveň definitívne potvrdil miestenku pre elitných mužov na nastávajúce MS v Hongkongu.
Video: Sagan vybojoval prvé tohtoročné víťazstvo na belgickej klasike Kuurne-Brusel-Kuurne

Vo veľmi pomalom a taktickom finiši Sagan zaútočil ani nie 300 m pred cieľom a ostatní členovia päťčlennej skupiny nemali nárok.
Biky fóristov: Fondriest TF2 1.0

Väčšina z nás, čo sme z kategórie MTB pozitív, sa k cestnému bicyklu dopracujeme zväčša tak, že si tzv. cesťák zadovážime len ako doplnok k horskému bicyklu so zámerom naháňania prvých jarných kilometrov. Prípadne ide len o uspokojenie potreby pohybu na dvoch kolesách, ak sú v teréne nevhodné podmienky.
Na úvodnej flámskej klasike tejto sezóny Omloop Het Nieuwsblad obsadil Peter Sagan 2. miesto

Sagana zdolal len veľký rival a úradujúci olympijský šampión Greg van Avermaet z BMC Racing, pričom sa zopakovala vlaňajšia edícia, keď ho Van Avermaet rovnako v závere prekonal.
Kauza „kotúče“ v pelotóne opäť aktuálna

Štvrtková nehoda na pretekoch v Abú Dhabí opäť priliala olej do ohňa.
Môže cvičenie zlepšiť váš výkon na biku? Myslím, že áno...

Na konci minulej sezóny som sa trochu zamyslel a skúsil pozrieť, kde sú moje najväčšie rezervy. Myslím, že jednou z vecí bolo podcenenie silovej zložky – najmä čo sa týka zimnej „prípravy“. Cvičeniu sa nevyhýbam, ale doteraz tomu chýbal ten správny smer, lepšie povedané špecifickosť. Nemôžem predsa cvičiť ako kulturista a očakávať zlepšenie na biku...
Cez Japonsko na bicykli

Čo sa vám premietne, keď sa spomenie Japonsko, alebo aké asociácie máte spojené s touto krajinou? Nám sa ani nesnívalo, že niekedy zavítame práve sem a k tomu ešte na bicykloch. To, čo sme si zafixovali ešte zo základnej školy, plus to, čo sa na nás nalepilo z iných zdrojov, by sa dalo zhrnúť do pár viet.
Netrénuj sám, staň sa súčasťou úspešného tímu

Triatlon. Krásny, moderný a stále populárnejší. Aj napriek tomu, že je to olympijský šport, mnoho ľudí stále krúti hlavou a nevie presne o aký šport ide. A ide rovno o tri. Plávanie, cyklistiku a beh.
Bikovanie v zime: 7. časť - Zimné tretry alebo klasické návleky

Na tému zimy sme už publikovali niekoľko článkov, ja osobne som trochu bližšie predstavil ako bojujem s chladom nôh aj trochu obsiahlejšie. V podstate sú 2 základné možnosti ako ochrániť nohy – buď siahnete po špecializovaných zimných tretrách alebo na svoje klasické letné použijete návleky. V tomto článku by som rád predstavil výhody a nevýhody pre niekoho, kto sa nevie rozhodnúť, ktorým smerom sa vydať, keďže vybavenie nie je samozrejme lacná záležitosť – u koníčka s názvom cyklistika to platí dvojnásobne :).
Cestné bicykle s cenou okolo 4 500 € - kvalita TOP modelov v dostupnejšom kabáte PR článok

V dnešnom predstavení si trochu priblížime niektoré cestné modely, ktoré už v podstate spadajú do kategórie „dream“. Od tých úplne najvyšších ich oddeľuje použitie rozdielnych komponentov, ale technológie spracovania rámov zostávajú väčšinou úplne rovnaké.