Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Okolo Slovenska: Maroš Kováč a Roman Broniš zhodne: "Okolo" sú top preteky

Na výsledkoch posledných dvoch etáp jubilejného 60. ročníka medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska bolo paradoxné, že pozíciu najlepšieho slovenského jazdca v nich si vybojovali skúsení harcovníci.
Peter Sagan víťazom 2. etapy na Okolo Švajčiarska

Pozrite si Saganov víťazný finiš etapy, ktorá merala 188 km. Zdolal ju za 4:35:19 h a ako si poradil so súpermi vo vedúcej skupinke, uvidíte na nasledujúcich záberoch.
Finetto celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska

Celkovým víťazom 60. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, patriacich do seriálu Europe Tour a kategórie 2.2., sa stal Talian Mauro Finetto z tímu Unieuro Willier. Slovinec Jan Tratnik z tímu Amplatz-BMC bol zasa hrdinom nedeľňajšej záverečnej 5. etapy, keď na trase dlhej 121,9 km medzi Bojnicami a Piešťanmi dosiahol víťazný čas 2:39:39 h. Druhý skončil v rovnakom čase jeho partner z úniku Nemec Florian Bissinger (BSA Greenlife).
Tyčinky na dlhé výjazdy a preteky PR článok

Tyčinky na dlhé výjazdy a preteky

Pri úplne pohodových výjazdoch si často vystačíme aj s bežnou stravou. Ale keď tempo stúpne, nie je od veci mať so sebou niečo ľahko stráviteľné a pritom aj niečo, čo zasýti. Práve na tento účel sa ideálne hodia tyčinky.
10 rokov na bicykli a 192 krajín na šiestich kontinentoch

Prekonávanie dlhých vzdialeností, objavovanie neznámych miest našej planéty, súboj s hranicami našich schopností. Kórejčan Okhwan Yoon, absolvent práva a úspešný podnikateľ sa v roku 2001 rozhodol zavesiť svoju kariéru a doterajší život na klinec, vysadol na bicykel a vydal sa na cestu okolo sveta.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec už o týždeň v MTBIKER centre na Považí

Prídite si zajazdiť alebo pozrieť výnimočné bicykle, ktoré zaujmú nielen svojou ikonickou farbou celeste. Na výber máte až z 8 bicyklov - cestných alebo MTB. Počas testovacej nedele dňa 19.6 bude k dispozícií aj 9 MTB modelov z dielne nemeckej značky Corratec. Vyberať je naozaj z čoho, tak už si stačí len pozorne pozrieť nasledujúce informácie a zarezervovať vyhovujúci termín.
Okolo Slovenska: Finiš 60. ročníka v Piešťanoch, na štarte aj 21 Slovákov

Nadchádzajúci ročník cyklistických pretekov Okolo Slovenska (7.- 12. júna) bude jubilejný, rekordný a podľa profilu jednotlivých etáp aj výrazne atraktívny. Jubilejný preto, lebo najstaršie a najvýznamnejšie cyklistické podujatie na Slovensku napíše už 60. kapitolu. Rekordný preto, že sa na ňom zúčastní historicky najvyšší počet 24 tímov zo 16 krajín a celkovo 144 cyklistov, medzi nimi 21 Slovákov.
Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov PR článok

Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov

V dňoch 23.6.2016 - 26.6.2016 sa na letisku v Liskovej pri Ružomberku uskutoční II.ročník Najväčšej výstavy stanov, kempingových potrieb a outdoor výstroje na Slovensku.
VELOTOZE - návleky na tretry určené pre cestnú cyklistiku PR článok

VELOTOZE - návleky na tretry určené pre cestnú cyklistiku

Do nepriaznivého počasia, o ktoré ani u nás samozrejme nemáme núdzu, nám z americkej Kalifornie značka VELOTOZE prináša úplnú novinku - návleky na tretry, určené pre cestnú cyklistiku. Návleky VELOTOZE sú jednoduché latexové návleky vyrábané patentovanou technológiou s inovatívnym spôsobom navliekania na tretry. Tieto návleky by určite nemali chýbať vo výbave žiadneho cestného cyklistu, nakoľko udržať nohy a tretry suché, je za nepriaznivého počasia dôležité.
Vincenzo Nibali víťazom Giro d´Italia 2016

Taliansky cyklista Vincenzo Nibali z tímu Astana sa stal celkovým víťazom 99. ročníka cyklistických pretekov Giro d´Italia. Nibali sa na líderskú pozíciu posunul až v sobotňajšej predposlednej etape s cieľom v Sant´Anna di Vinadio, nedeľňajší šprintérsky záver v Turíne už len potvrdil jeho víťazstvo.
Reťaz – prečo a kedy meniť?

Reťaz je asi jedna z najmenej nápadných komponentov, ktoré na biku máme. Určite nepúta takú pozornosť ako prehadzovač alebo kľuky. Aj vďaka tomu sa na ňu často pri pravidelnej výmene zabúda a ak ju prestrelíme, tak nás to vo výsledku stojí vždy ďaleko viac...
Cebra-Bowden – čistenie a mazanie zo Slovenska PR článok

Cebra-Bowden – čistenie a mazanie zo Slovenska

Slovenská spoločnosť Cebra-Bowden pôsobí v oblasti predaja káblových pohonov, bowdenov, oceľových lán, priemyselných reťazí, atď. No okrem iného, ponúka aj široké spektrum produktov pre cyklistiku. Jedná sa hlavne o čistiace a mazacie prostriedky. Navyše, popri tom všetkom nezabúda ani na podporu našej mládeže, čo sa v dnešnej dobe skutočne cení...