Najnovšie články z kategórie Cestná cyklistika

Rossi celkovým víťazom pretekov Okolo Slovenska

Talian Enrico Rossi sa stal víťazom 56. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktoré vyvrcholili v sobotu záverečnou etapou z Bratislavy do Gabčíkova (135,4 km). Jazdec tímu Meridiana Kamen triumfoval pred Rusom Alexandrom Prišpetným a svojím krajanom a tímovým kolegom Davidom Rebellinom. Najlepšie zo Slovákov skončil Maroš Kováč z Dukly Trenčín Trek, ktorý obsadil 7. pozíciu.
Rossi sa druhýkrát presadil na Okolo SR, zdolal Kováča

Najdlhšiu etapu 56. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska z Dudiniec do Bratislavy, ktorá merala 231,8 km, vyhral v šprintérskej koncovke pred Slovenským národným divadlom Talian Enrico Rossi. Tridsaťročný jazdec tímu Meridiana Kamen zdolal v špurte pelotónu Maroša Kováča z Dukly Trenčín Merida. Tretí finišoval Ukrajinec Andrij Vasiliuk.
V 3. etape OS triumfoval Riebenbauer, lídrom Rossi

Rakúšan Werner Riebenbauer sa v uliciach Veľkého Krtíša presadil v hromadnom špurte pelotónu v 3. etape cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá sa začínala v Liptovskom Hrádku a merala 184,6 km. Tridsaťsedemročný cyklista tímu RC Arbö Wels Gourmetfein sa v závere etapy presadil pred Nemcom Benjaminom Edmüllerom a Rusom Sergejom Rudaškovom. Hneď za touto trojicou finišoval Robert Gavenda z Dukly Trenčín Trek.
S vetrom opreteky 16.6.2012 PR článok

S vetrom opreteky 16.6.2012

S vetrom opreteky 2012 Partizánske: Benefičné preteky jednotlivcov v cestnej cyklistike, Slovenský pohár mládeže, Verejné preteky pre mužov, ženy a masters.
Súťaž o 5 štartovných na Mondsee Radmarathon PR článok

Súťaž o 5 štartovných na Mondsee Radmarathon

Každý rok sa začiatkom leta stáva Mondsee Mekkou pre všetkých priateľov cestnej cyklistiky. Malebné centrum mesta s preslávenou Bazilikou kláštora Mondsee sa pri príležitosti tejto významnej udalosti premení na športovú arénu. Na výber sú štyri trasy vhodné pre cyklistov každej výkonnosti. Na dlhej trase sú ako na perlovom náhrdelníku za sebou zoradené jazerá Wolfgangsee, Hallstättersee, Traunsee, Attersee a Mondsee.
Rebellin jazdí aj zo vzdoru, oceňuje Sagana

Jednou z najvýraznejších postáv v pelotóne 56. ročníka cyklistických pretekov Okolo Slovenska je Talian Davide Rebellin. Štyridsaťročný rodák zo San Bonifacia v provincii Verona prišiel pod Tatry s tímom Meridiana Kamen, v ktorom je lídrom. Počas kariéry absolvoval už množstvo veľkých pretekov, na Slovensku je však prvýkrát.
Rebellin vyhral 2. etapu Okolo Slovenska

Talian Davide Rebellin sa stal víťazom 2. etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá viedla z Liptovského Mikuláša k vodnému dielu Čierny Váh a merala 153,7 km. V cieľovom 12 km dlhom stúpaní triumfoval pred Sergejom Rudaskovom z Ruska a Čechom Janom Hirtom. Žlté tričko lídra pretekov si vo štvrtok v etape z Liptovského Hrádku do Veľkého Krtíša (184,6 km) oblečie Talian Enrico Rossi, ktorý si ho udržal.
Rossi víťazom úvodu Okolo Slovenska, Maroš Kováč tretí

Talian Enrico Rossi z tímu Meridiana Kamen sa stal víťazom úvodnej etapy cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorá mala štart i cieľ v Liptovskom Mikuláši a merala 158,1 km. Dvadsaťročný pretekár sa presadil v záverečnom súboji v uliciach centra Liptova s Rusom Alexandrom Prišpetným z tímu Itera Kaťuša. Rossi sa zároveň stal prvým lídrom 56. ročníka.
Na Okolo Slovenska sa zíde kvalitná konkurencia

Tohtoročné cyklistické preteky Okolo Slovenska budú jednými z najlepšie obsadených v ich histórii. Na štarte sa v utorok 5. júna v Liptovskom Mikuláši postaví takmer 120 cyklistov z 19 krajín, ktorí nastúpia v 20 tímoch zo 14 štátov. Prvýkrát budú štartovať štyri slovenské tímy (Dukla Trenčín, CK Banská Bystrica, reprezentácia Slovenska, AŠK Inter Bratislava).
Peter Sagan na sústredení ladí formu na Tour de France

Slovenský cyklista Peter Sagan sa po piatich etapových prvenstvách na pretekoch Okolo Kalifornie vrátil späť do Talianska, kde absolvuje s kolegami z tímu Liquigas-Cannondale sústredenie v stredisku San Pellegrino. Počas dvoch týždňov sa pripravuje na štart Tour de France.
Andy Schleck si prevzal žltý dres za TdF 2010

Cyklista Andy Schleck v utorok prevzal žltý dres určený pre víťaza Tour de France 2010. Mladší z luxemburskej súrodeneckej dvojice figuroval v pôvodnej výsledkovej listine na druhej priečke za Albertom Contadorom, Španiela však vo februári pre pozitívny dopingový nález dodatočne zbavili prvenstva. Rovnaký scenár sa udial aj v nedávnej minulosti, keď namiesto iného dopingového hriešnika Floyda Landisa s viac ako ročným oneskorením dekorovali Óscara Pereira.
Peter Sagan v rebríčku UCI na 5. mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní svetového rebríčka UCI na 5. mieste. Oproti predchádzajúcemu vydaniu spred Giro d´Italia, na ktorom neštartoval, si jazdec tímu Liquigas-Cannondale pohoršil o jednu priečku. Novým lídrom renkingu sa stal vďaka výsledkom na Gire Španiel Joaquín Rodríguez, ktorý bol doteraz šiesty.