www.parktool.com

Články v kategórii 'Cyklistika' (541 - 552 z 963 článkov)

Cyklokros: Štybar vyhral Superprestige v Middlekerku

12.02.2012 1 068 0

Čech Zdeněk Štybar zvíťazil v sobotňajších cyklokrosových pretekoch série Superprestige v belgickom Middlekerku. Na druhej priečke sa umiestnil domáci Sven Nijs a tretí bol jeho krajan Tom Meeusen. V konečnom poradí seriálu uspel Nijs pred ďalším Belgičanom Kevinom Pauwelsom a Štybarom.

Contador začal opäť s tréningom

12.02.2012 1 135 0

Cyklista Alberto Contador začal opäť s tréningom ako to avizoval už po vypočutí verdiktu Športového arbitrážneho súdu v Lausanne o zastavení činnosti. Španiel bude môcť opäť súťažiť v auguste, dovtedy môže len trénovať. V piatok absolvoval prvú jednotku, o ktorej informoval fanúšikov na svojom konte na Twitteri.
Juraj Sagan na Giro Calabria a Paris Roubaix

PR 12.02.2012 1 543 1 0

Slovenský cyklista Juraj Sagan odštartoval už druhú sezónu v talianskom protíme Liquigas-Cannondale a napriek tomu, že je trochu v tieni slávnejšieho mladšieho brata Petra, s jeho výkonmi v uplynulej premiérovej sezóne na Apeninskom poloostrove je spokojnosť.
Ullrich dopadol rovnako ako Contador

09.02.2012 1 471 0

Niekdajší víťaz cyklistickej Tour de France, Nemec Jan Ullrich, dostal od Športového arbitrážneho súdu (CAS) v Lausanne trest zastavenia činnosti na dva roky za porušenie antidopingových pravidiel. Všetky jeho výsledky dosiahnuté od 1. mája 2005 sú navyše anulované. CAS zverejnil v priebehu jedného týždňa už druhé rozhodnutie o dopingovom prípade víťaza Tour de France, v pondelok uložil retroaktívny dvojročný dištanc pre Alberta Contadora.

Contador chce pokračovať v kariére, možno sa odvolá

08.02.2012 1 022 1 0

Španielsky cyklista Alberto Contador chce po uplynutí trestu za dokázané užitie dopingu pokračovať v profesionálnej kariére. Contador dostal v pondelok za dopingový nález z Tour de France 2010 trest zastavenia činnosti na dva roky a príde aj o svoje tretie prvenstvo z pretekov.
Pre Contadora dva roky, príde o prvenstvo z TdF 2010

06.02.2012 1 603 8 0

Španielsky cyklista Alberto Contador za dopingový nález z Tour de France 2010 dostal trest zastavenia činnosti na dva roky a príde aj o prvenstvo z pretekov. Taký je výrok Športového arbitrážneho súdu (CAS) v Lausanne v dopingovom prípade teraz už iba dvojnásobného víťaza Tour de France, ktorý zverejnili v pondelok. Do súťažného pelotónu sa však Contador môže vrátiť už 6. augusta 2012.
Hľadači dokonalosti

PR 04.02.2012 3 057 0

Nezáleží na tom, aký dobrý je zjazd. Na konci som sa vždy sám seba spýtal rovnakú otázku: je to ten najlepší? Aby bolo možné nájsť konečnú odpoveď, vybrali sme sa do Valais.
Vychádza nový videodokument o DH

PR 02.02.2012 3 112 0

Minulý rok vyšiel trailer na pripravovaný dokument o zjazde v hlavnej úlohe s Matúšom Korytkom. Konečne si môžete pozrieť plnú verziu v ktorej Matúš rozpráva o svojich začiatkoch, o DH i o tom čo mu tento šport dáva i berie. Film vznikol vďaka spolupráci tímu AltwayFilms a štúdia LEMUR.
Albert získal druhý dúhový dres, dominancia Belgičanov

29.01.2012 1 269 0

Belgičan Niels Albert sa stal v domácom prostredí v Koksijde druhýkrát majstrom sveta v cyklokrose v kategórii mužov - elite, na trón sa vrátil po dvojročnom kraľovaní Zdeňka Štybara. V Koksijde ovládli preteky na náročnej trati s ťažkým pieskovým podkladom domáci Belgičania, ktorí obsadili prvých sedem miest. Striebro si vybojoval Rob Peeters, bronz Kevin Pauwels. Zvyšok sveta sa s podmienkami len veľmi ťažko dokázal vyrovnať, obhajca prvenstva Štybar skončil až trinásty.

Pre Duklu Trenčín budú vrcholmi Okolo Slovenska a M-SR

24.01.2012 1 843 0

Dukla Trenčín Trek je jediným na Slovensku registrovaným kontinentálnym cyklistickým tímom. V roku 2012 bude v jej drese jazdiť 12 cyklistov, sedem patrí do kategórie do 23 rokov a päť do kategórie elite. "Sme najstabilnejší cyklistický tím na Slovensku. Vychovali sme množstvo dobrých pretekárov, v našom klube jazdili aj bratia Velitsovci, Saganovci či vicemajster sveta Milan Dvorščík," povedal tímový manažér Dukly Trenčín Trek Ján Valach.

Cyklokros: Pauwels zdolal v Hoogerheide Štybara

22.01.2012 885 0

Výsledky nedeľňajších pretekov Svetového pohára v cyklokrose v holandskom Hoogerheide:
Na Tour Down Under triumfoval Austrálčan Gerrans

22.01.2012 839 0

Celkovým triumfom domáceho pretekára Simona Gerransa sa v nedeľu v Austrálii skončili cyklistické preteky Tour Down Under. V záverečnej šiestej etape merajúcej 90 km zvíťazil v okolí Adelaide Nemec Andre Greipel, v celkovej klasifikácii uhájil prvenstvo zo soboty 31-ročný Gerrans. "Je to fantastické, boli to skvelé preteky a toto je čerešnička na torte," rozplýval sa víťazný Austrálčan jazdiaci v tíme GreenEdge, pre ktorý to boli prvé preteky série World Tour.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 759)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 658)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 538)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 181)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 133)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 332)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 070)