bbbcycling.com

Články v kategórii 'Detsky' (8 článkov)

Test: Superior FLY 24 – niečo špeciálne aj pre deti

19.08.2019 1 899 11

Česká značka Superior investuje nielen do elitných XC pretekárov, ale v plnej miere sa venuje aj špeciálnej sérii pre deti. Dostať dnes deti od počítačov a televízií vyžaduje osobitný prístup.
Detské modely do 600 € – zábavné a bezpečné

PR 13.06.2019 1 878

Asi sa zhodneme na tom, že ak v posledných rokoch vidíme deti vonku, na športoviskách či na bicykli, tak nám poskočí srdce od radosti. V dobe, keď sa mnoho času trávi na sociálnych sieťach a internete, je dobré ich podporovať v športe od začiatku.
Detské odrážadlá alebo športovanie hrou

PR 15.10.2018 2 564

V dnešnej dobe plnej smartfónov, tabletov a sociálnych sietí je dobré viesť deti k pohybu a športu už od útleho veku. Veľmi k tomu môžu pomôcť tie správne “hračky”, ktoré z pohybu vonku urobia skvelú zábavu.
Výbava pre najmenších – bezpečnosť, komfort a ochrana

PR 14.08.2018 1 803

Už dávno je preč doba, kedy sa výbava pre deti dala zrátať na prstoch jednej ruky. Dnes je výber naozaj široký a prinášame niekoľko rôznorodých tipov.
Zima na jednom kolese

26.02.2018 2 589 1

Určite nepovieme nič nové, keď budeme tvrdiť, že práca s deťmi je jedna z najťažších. Hlavne, ak sa jedná o pravidelný tréning, nech už ide o akýkoľvek šport.
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20

Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (2. časť). Ako sme ladili TORP Bite

13.11.2016 6 620 45

Ak sa vám zapáčila 1. časť príbehu, tak určite nevynecháte toto pokračovanie, v ktorom aspoň na pár riadkoch popíšeme dolaďovanie niektorých dôležitých komponentov na detskom bicykli a snáď si odnesiete aj zopár užitočných rád.
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20

Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (1. časť): Zaľúbili sme sa do ocele

27.10.2016 7 609 38

Písal sa koniec roka 2014. Po letnej sezóne prišiel čas na výber 20” detského bicykla. A tu začína náš, viac ako dvojročný príbeh o tom, kam sme to dotiahli. V prvej časti sa zameriam na to, ako to celé začalo a ako sme prišli k vlastnému rámu a zaľúbili sa do ocele.
Fotoreport: Detský maratónik v Stupave

02.08.2011 2 053 2

V čase, keď sa postarší bikeri premávali v Malých Karpatoch, nastupujúca generácia cyklistov si to rozdala priamo v Stupave na 420 metrovom okruhu. O tvrdé súboje jednoznačne núdza nebola a podľa fotiek si to všetci účastníci náležite užívali.

1. Nastavenie posedu - keď pár mm pridáva km/h (6 151)
  2. Test: SLX M7100 - kvalita a 12 prevodov opäť dostupnejších (5 414)
  3. Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie (5 063)
  4. Cestné kolesá - ako sa nestratiť v ponuke (4 867)
  5. Naháňačka, kde aj prehra je výhrou (4 855)
  6. Nebojte sa prechodu na bezdušáky (4 760)
  7. Test: Wilier 110X - viac ako len pohľadný hardtail (4 409)
  8. Test: Zapletený set Equator - prevetrali sme karbón, čo nenarobí prievan v peňaženke (4 346)
  9. Rozhovor: Matúš Chmelo – Slovák, ktorý pokoril Transcontinental Race v časovom limite (4 317)
  10. Test: Supacaz Grizips – prečo som znovu prešiel na gripy s objímkou (4 119)