Najnovšie články z kategórie Dubnicky Maraton

Specialized Dubnický maratón 2011

Pre tých, čo sa nemôžu dočkať na reportáž od Katka, je tu na úvod fotoset od Mathosha. 123 skvelých foto v článku.

Už 17. ročník nášho najstaršieho MTB maratónu, tento rok prvýkrát s podporom Specialized, bude odštartovaný tradične koncom leta - 27.8 v Novej Dubnici. Pripravené sú trasy od 9.5 km pre rodinky až po 100 km s 3250m prevýšením pre poriadnych bikerov a bikerky :). Tu nájdete všetko o akcii.
Dubnický maratón, alebo niekedy ani 8 hodín nestačí...

Tento maratón mi príde už celkom zbytočné predstavovať. V sobotu 5.9. sa totiž konal už jeho 15. ročník a za ten čas si stihol vybudovať silnú pozíciu. Pyšní sa prívlastkom najťažšieho maratónu na Slovensku a parametre 103 km a 3360 m hovoria jasnou rečou. Konkurovať mu mohol Horal so svojím pôvodným variantom Krejzi a legendárnou Kráľovou hoľou. To už je ale minulosť a o slovo sa hlási Dubnický Hard... 209 fotiek od roota
Kellys Dubnický Maratón 2009 už o 3 dni

Už o niekoľko dní, 5.9., sa v priestoroch Amfiteátra v Novej Dubnici odštartuje už 15. ročník nášho asi najstaršieho MTB maratónu. Kellys Dubnický Maratón Vás pozýva na svoje trate pre začiatočníkov (33 a 46 km), ostrieľanejších (70 km) i náročných (103 km), ktoré sú tradične jedny z najkrajších na Slovensku.
Starý dobrý Dubničák

Rozmýšľal som, ako písať o maratóne notoricky známom svojou kvalitou, ktorý pozná snáď každý MTBiker... Celé podujatie sa nieslo v duchu "starý dobrý". Už 14-tym rokom po sebe mali bikeri možnosť otestovať seba a svoje stroje v náročnom teréne Strážovských vrchov. A veru málokto mohol byť sklamaný.
Fotoreport z Dubnice

Katko nám poskytol 261 fotografií z Kelly's Dubnického Maratónu, ktorý sa išiel tento víkend. Čoskoro sa môžete tešiť aj na report; do tej doby si môžete vychutnať aspoň tento fotoreport
Kráľ maratónov v najlepšej forme

Kelly’s Dubnický Maratón 2006, 12. ročník snáď najznámejšieho maratónu u nás, pripravil pre 550 štartujúcich nádhernú trať, výbornú organizáciu a ako bonus (až príliš) teplé a suché počasie. Nepočul som zatiaľ na maratón zlého slova, a tak i ja prinášam reportáž a fotogalériu z tejto vydarenej akcie.
Kelly's Dubnický Maratón 2006

12.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov chrbtami a údoliami Strážovských vrchov v okolí Novej Dubnice (oblasť Nová Dubnica, Trenčianske Teplice, Omšenie, Baske, Dolná a Horná Poruba, Ilava).

Maratón zaradený do prestížnej VELO MTB série.
Najstarší, najväčší a najťažší maratón horských bicyklov na Slovensku.
Kelly's Dubnický Maratón 2005 - foto

Obrovská fotogaléria z Dubnického Maratónu 2005, kde sa nájde snáď každý, kto na tejto akcii bol :)
Kelly's Dubnický Maratón 2005

Náš tradične najväčší, najťažsí a neodškriepiteľne najstarší MTB maratón, roku 2005 píšuci históriu svojho 11. ročníka, zaradený do Velo MTB série maratónov a s trojicou tratí (43, 68 a 99 km) sa predstavuje...