Najnovšie články z kategórie Hornonitrianska Enduro Seria

Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - veľké finále v Bojniciach

Po minuloročnom zrušenom finále si opäť budeme môcť zmerať sily na domácich trailoch v Bojniciach.
Reportáž: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria 3. kolo - prírodný terén vo Veľkej Lehôtke

Trate vo Veľkej Lehôtke sú ozajstné enduro a k tomu sa tam stretla aj dobrá partia. Poďte sa pozrieť, ako to tam vyzeralo...
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - 3. kolo v legendárnej Veľkej Lehôtke

Po dvojmesačnej pauze sú tu opäť obľúbené enduro preteky. Budeš tam aj ty?
Reportáž:  2. kolo HES alebo ako si užívam hornonitrianske enduro na hardtaili

Reportáž: 2. kolo HES alebo ako si užívam hornonitrianske enduro na hardtaili

Trieda agresívnych hardtailov je na svete už nejaký ten piatok a podľa mňa sa výrobcom podarilo celkom trefne vyplniť dieru na trhu.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria -  2. kolo hostí Partizánske

Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - 2. kolo hostí Partizánske

Neubehol ani mesiac od úspešného prvého kola v Drozdove a už nám klope na dvere ďalší termín pretekov. Tie sa budú konať na spriatelených a "starých" známych Baťových trailoch v Partizánskom, kde "klopky" sú riadne “šejpnuté” a hlina pekne drží.
Reportáž: MTBIKER Hornonitrianska Enduro Séria - 1. kolo za nami

SKI Centrum Drozdovo hostilo ako nová lokalita prvé kolo podujatia, na ktoré som už v pozvánke odporúčal prísť v sobotu. Keďže to bola aj pre mňa neznáma oblasť, musím povedať, som veľmi rád, že som sám svoju radu poslúchol.
Pozvánka: MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria - príďte si zajazdiť

Sezóna sa nám pomaly ale isto rozbieha a to znamená aj prvé tohtoročné preteky. Medzi ne patrí aj prvýkrát nami podporovaná MTBIKER Hornonitrianska Enduro séria.
Reportáž: 3. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – na pomedzí cross-country a endura

Uplynulý víkend sa v Bojniciach uskutočnilo tretie a zároveň finálne kolo Hornonitrianskej Enduro Série. O rastúcej popularite tohto formátu pretekov svedčí aj fakt, že sa ho zúčastnilo viac ako 100 súťažiacich.
Reportáž: 2. kolo Hornonitrianskej Enduro Série – vo víre prachu

Enduro pretekov vo Veľkej Lehôtke som sa prvýkrát zúčastnil pred troma rokmi a atmosféra podujatia ma zaujala natoľko, že sa snažím vždy na Hornú Nitru vrátiť.
Reportáž: 1. kolo Hornonitrianskej Enduro série – nezvyčajne horúco na Baťových trailoch

Prvé kolo novej enduro série na Hornej Nitre sa odohralo uplynulú sobotu v Partizánskom. Dlho trvajúce sucho a obrovské horúčavy potrápili takmer stovku pretekárov.
Pozvánka: Hornonitrianska Enduro Séria 2019 - preteky v priateľskej atmosfére

Enduro „scéna" na Slovensku neustále rastie, dôkazom čoho nie je len pripravovaný Slovenský pohár, ale aj lokálne seriály pretekov.