Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

S úsmevom narolovaných 9 633 km

Stále som to ja. Ani s 1. januárom 2018 ma neopustila potreba hýbať sa na čerstvom vzduchu, tak hor sa s vášňou na bicykle!
Video: Ghost SL AMR 4.7 - na hranici medzi kategóriou trail a enduro

Niektoré bicykle sa nedajú presne škatuľkovať a presne sem patrí ja model od Ghost pre priaznivcov technického terénu.
Sportftul a zima - oblečte sa a vyrazte von PR článok

Sportftul a zima - oblečte sa a vyrazte von

Pozrite sa na vhodnú výbavu od Sportful, ktorá umožní užiť si tréning a pohyb v chladných podmienkach. Veď cyklistika sa dá robiť komfortne aj v zime.
Video: Ako môže vyzerať jeden dobrý zimný výjazd

Zima nám tento rok skutočne praje a môžete si ju užiť aj na biku. Možno pomôže aj niekoľko základných tipov, ak sa chystáte konečne vyraziť.
Pluskové hardtaily do 2 500 €  - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom PR článok

Pluskové hardtaily do 2 500 € - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom

Práve zima a náročné podmienky dávajú vyniknúť širším kolesám a hardtailom. Pritom zďaleka neutrpí ani ich univerzálnosť a možnosť využitia počas celého roku.
Video: Prehliadka elektrobicyklov GHOST 2019, EUROBIKE

Nemecký GHOST sa nenechal na výstave Eurobike zahanbiť a predstavil svoju flotilu elektrobicyklov v plnej kráse...
Test: Bell Super 3R Mips - prilba do bikeparku aj na celodenný výjazd

Na jar minulého roka som si zakúpil novú prilbu a keďže sezóna už dávno skončila, rád by som sa podelil s tým, ako mi počas roka slúžila.
Video: História značky Orbea - od hlavní k rámom

To čo pôvodne začalo ako výroba zbraní, skončilo nakoniec oveľa lepšie - výrobou bicyklov.
Osvetlenie od BBB – vyberie si každý PR článok

Osvetlenie od BBB – vyberie si každý

Jesenné a zimné obdobie so sebou prináša dlhé obdobie “temna”. Ten, kto sa nechce nechať obmedzovať tmou, by sa mal na nedostatok svetla veľmi dobre pripraviť.
Plávanie ako doplnkový šport počas zimy

Mnohí v tomto období zalezú ako medvede do svojich jaskýň a na jar začínajú vo svojom tréningu od úplnej nuly. Aké možnosti však majú tí, ktorí by si chceli udržať svoju kondíciu v najchladnejšej časti roka? Dnes si trochu posvietime na plávanie.
Video: Marin Rift Zone 1 - rýchly a schopný trail bike

Tento model kombinuje 120 mm zdvih a 29 palcové kolesá, čo je výborný základ na trail aj svižnú jazdu. A to všetko pri výbornej cene.
Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 1. časť

Prečo sa ľudia vydávajú na cesty prekonávať svoje hranice, limity, strachy? Podľa mňa je odpoveď jasná. V dnešnej pretechnizovanej, pohodlnej dobe, kedy máte možnosť vyriešiť všetko z pohodlia domova niekoľkými kliknutiami, si ľudia potrebujú jednoducho dokázať, že naozaj žijú.