Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (961 - 972 z 3466 článkov)

Test: PRO Stealth LTD – ak sa do toho chcete poriadne oprieť

20.05.2019 9 809 14 21

Každý zadok je iný. No toto sedlo má potenciál pomôcť širokej skupine jazdcov, a tak to bolo aj v mojom prípade.
Video: Danny Macaskill vs. detský vozík

20.05.2019 12 565 16 103

Ak hľadáte inšpiráciu pre jazdenie s deťmi, rozhodne si neberte príklad z tohto videa.
Zábava na dvoch kolesách

PR 20.05.2019 2 991

Náš šport by mal byť hlavne o zábave. Budeme ho robiť dovtedy, kým nás bude baviť. Keď to však s naším koníčkom preženieme, tak to môže spôsobiť nezvratné zmeny v našom mozgu.
Test: CTM Switch – viacnásobná porcia zábavy

19.05.2019 4 342 2

Aj keď slovíčko „Switch” má v angličtine viac významov, my cyklisti ním označujeme hlavne ostré zákruty na singloch, teda takzvané „switch-backy“. Bicykel slovenského výrobcu CTM si toto pomenovanie rozhodne zaslúži a navyše v kombinácii s elektromotorom ponúka viacnásobnú porciu zábavy.
Test: Cannondale FSi Carbon 3 - hardtail s duchom formuly

18.05.2019 9 065 16 26

Musím sa priznať, že s tým, ako roky bežia, som tak trochu spohodlnel a nie raz si povedal, že hardtail by som ako jediný bike zo všetkých už naozaj nechcel. Ibaže tentoraz sa mi do testu pritrafil jeden skutočne výnimočný stroj... A ten ma prinútil tento môj názor prehodnotiť.
Reportáž: Erdinger kráľ Záhoria MTB maratón 2019 – Zlatnícka dolina opäť trochu inak

18.05.2019 2 595 2 16

V sobotu 11.5.2019 sa konal už 11. ročník podujatia Kráľ záhoria - podujatie odohrávajúce sa pri Skalici, v Zlatníckej doline na pekných singloch a XCO tratiach.
Poľská MTB Enduro series - spestrenie sezóny za hranicami

17.05.2019 2 446 1 7

Rok 2019 prináša množstvo zaujímavých pretekov v rámci enduro cyklistiky. U poľských susedov to je "Enduro MTB Series", ktorá je u nich najväčšia v tejto disciplíne.
Video: Auto pre bikera - Peugeot Rifter

16.05.2019 7 185 52 3

Aj keď sa snažíme jazdiť na bicykloch čo možno najviac, niekedy sa musíme spoľahnúť aj na prepravu autom a preto vám predstavíme jedno, ktoré by mohlo byť pre bikera zaujímavé.
Reportáž: 1. kolo SPDH Mraznica - bez blata by to už nešlo

16.05.2019 2 127 13

Prvé kolo Slovenského pohára v downhille sa odohralo tento víkend na východe pri obci Hnilčík v lyžiarskom stredisku Mraznica, kde to na úvod sezóny nemali bikeri najjednoduchšie a počasie potrápilo aj ostrieľaných jazdcov.
Špecifické dámske modely do 2 500 € - na cestu i mimo nej

PR 16.05.2019 2 454

Svet hobby cyklistiky, ale aj tej profesionálnej, už dávno nie je len doménou chlapov. Na cestách a pretekoch totiž stretávame čoraz viac žien, ktoré sa chcú spoľahnúť na kvalitné bicykle.
Elektro novinka od Canyon - Neuron:ON a jeho väčší brat Spectral:ON

PR 15.05.2019 1 221

O tom, že sa značka Canyon teší čoraz väčšej obľube, rozhodne niet pochýb. A konkrétne v tomto článku sa budeme o niečo dôkladnejšie venovať ich dvom elektro modelom.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

15.05.2019 6 028 13 19

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 156)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 938)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 753)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 340)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 778)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 639)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 227)