Najnovšie články z kategórie Info

Bilancia prvej sezóny PROefektu

V marci 2013 vznikol cyklistický tím "PROefekt team". Tím pozostáva z licencovaných jazdcov a hobby športovcov. V tomto článku sumarizujeme výsledky, ktoré stoja za prvou sezónou pretekárov s licenciami na riadnych pretekoch.
Slováci vo štvrtok trénovali, Peter Sagan prednášal

(od vyslaného redaktora Petra Pašutha) - Štvrtkový voľný deň na majstrovstvách sveta v cyklistike vo Florencii a okolí vyplnili slovenskí reprezentanti tréningom a Peter Sagan i prednáškou a diskusiou na konferencii pre juniorov - účastníkov šampionátu. Slováci majú rozložený svoj stan v hoteli Villa la Reggia v tichom prostredí v Spianate. Z hotela vyrážajú na tréningy po okolitých toskánskych cestách. Vo štvrtok si mohli od 10.00 do 12.30 h vyskúšať aj okruh, na ktorom sa bude od piatka do nedele v jednotlivých kategóriách bojovať o majstrovské tituly.
Tip na cyklovýlet - Šachtičky a krásy v okolí Banskej Bystrice

...alebo malý výlet na najťažší kopec široko-ďaleko. Tip pre kohokoľvek zainteresovaného do tajov cyklistiky. Upozornenie: Pocit vystúpať hore a potom nebezpečne rýchlo klesať dole je silne návykový!
Šprintpolom 2013 PR článok

Šprintpolom 2013

Propozície k tradičnému záveru MTB sezóny, Šprintpolom 2013 je zároveň miestom vyhodnotenia Valašskopovažskej MTB série
Septembrové číslo cyklistickej dopravy 2013 PR článok

Septembrové číslo cyklistickej dopravy 2013

Prečítajte si nové správy z domova a zo sveta, akú cyklokampaň pripravujú v Seredi, zaujímavú cykloturistickú reportáž po Chorvátsku ako aj pozvánku na konferenciu Cyklistická doprava 2013. Niečo máme aj pre dámy a to nejaké tie rady ako byť na bicykli chick.
Cyklisti si zmerali sily pod Veľkou Javorinou už 26 krát za sebou

Javorinská časovká 2013, prvý krát pod gestorstvom Holubyho chaty. Podľa chatára Mira Martinčeka s novým servisom aj kvalitou išlo o jedinečnú rozlúčka s letom 2013
Posledné prázdninové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Posledné prázdninové číslo Cyklistickej dopravy

Prečítajte si augustové číslo Cyklistickej dopravy a zoznámte sa napríklad s niektorými krajskými cyklokoordinátormi, cyklistickou Viedňou ako aj zaujímavými technológiami v cyklistike.
MTBiker expedícia 2013

6. ročník stretnutia bikerov z fóra pod hrebeňom Malej Fatry!
Zlomenina kľúčnej kosti

Zlomenina kľúčnej kosti je zlomenina kosti v hornej časti hrudníka, ktorá sa spája s hrudnou kosťou a časťou vašej lopatky a vzniká najmä pri páde na vystretú hornú končatinu, napr. pri páde z bicykla na vystretú ruku.
Tip na výlet: Tri vihorlatské monumenty

Môj pobyt na východnom Slovensku sa blížil ku koncu a za sebou som mal štyri dni, ktoré som strávil na potulkách. Na záver sa konečne vyberám do Vihorlatských vrchov. Toto bol jeden z mojich veľkých snov. Už dávnejšie mi padlo do oka Morské oko a chcel som tam aspoň raz v živote ísť. Splnil som si to teraz a som veľmi rád, že sa mi to podarilo. Tri vihorlatské monumenty, ktoré som navštívil boli vrchol Vihorlat, morské oká a Sninský kameň.
Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka PR článok

Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka

V pondelok prelomového týždňa júla a augusta čakala náš pracovný team klasická hodnotiaca porada a augustový plán. Pri hodnotení návštevnosti našej web stránky mi kolegovia oznámili, že nám stúpa návštevnosť zo stránky mtbiker.sk a navrhli, aby sme sa bikerom ako slovenská značka Optimal predstavili trochu inou formou ako len odbornými faktami, ktoré nájdu aj na stránke.
Letný výpredaj Cube 2013 PR článok

Letný výpredaj Cube 2013

Leto sa prehuplo cez svoju druhú polovicu, cyklistická sezóna je v plnom prúde a v Slovkolexe nastal čas výpredajov. Od 25.7. máte u exkluzívnych predajcov značky CUBE pre Slovenskú republiku jedinečnú možnosť nakúpiť aktuálne modely tohto nemeckého výrobcu za zvýhodnené ceny a vychutnať si tak zvyšok roka s novým bikom podľa vašich predstáv.