Najnovšie články z kategórie Peter Velits

Zaugg víťazom Okolo Lombardie, Velitsovci nedokončili

Víťazom cyklistických pretekov Okolo Lombardie, posledných tohtoročných v rámci elitného kalendára WorldTour, sa stal Švajčiar Oliver Zaugg. Trať z Milána do Lecca s dĺžkou 214 kilometrov zdolal jazdec tímu Leopard Trek za 6:20:02 h. O osem sekúnd za víťazom zaostala pätica v poradí Daniel Martin, Joaquim Rodríguez, Ivan Basso, Przemyslaw Niemiec a Domenico Pozzovivo.
Sagan v rebríčku UCI na 21. mieste

Slovenský cyklista Peter Sagan je v najnovšom vydaní rebríčka UCI po vystúpení na pretekoch Okolo Pekingu na 21. priečke. V Číne si 21-ročný jazdec Liquigasu vybojoval 4 body do rebríčka, oproti poslednému vydaniu spred majstrovstiev sveta si pohoršil o jednu priečku. Slováci sa chceli na Okolo Pekingu priblížiť k ďalších miestenkám na olympijské hry.
Na Okolo Pekingu triumf Martina, Saganovci ukončili sezónu

Celkovým víťazom etapového cyklistického podujatia Okolo Pekingu sa stal favorizovaný Nemec Tony Martin pred britskou dvojicou - David Millar a Chris Froome. Zo Slovákov sa najvyššie umiestnil Peter Velits, ktorý bol 60. a za Martinom zaostal o 4:25 min. Petra Sagana klasifikovali na 110. priečke (+14:28) a Juraj Sagan je 136. (+15:58).
Okolo Pekingu - Sagan druhý v 4. etape

Slovenský cyklista Peter Sagan obsadil v 4. etape pretekov Okolo Pekingu, ktorá merala 189,4 km a jej finiš bol v areáli vodných športov kde sa na OH 2008 tešili z triumfov slalomári Michal Martikán, Elena Kaliská a bratia Hochschornerovci, výbornú druhú priečku. Víťazom etapy sa stal Saganov tímový kolega zo stajne Liquigas-Cannondale Elia Viviani časom 4:09:08 h, tretí bol Argentínčan Juan Jose Haedo.
Na Okolo Pekingu Slováci v piatok zaostali

Írsky cyklista Nicholas Roche (Ag2r) sa stal víťazom 3. etapy cyklistických pretekov Okolo Pekingu, ktorá viedla z Men Tchou Kou do Jong Ningu a merala 162 km. Roche sa presadil pred krajanom Philipom Deignanom (RadioShack) a Britom Chrisom Froomom (Sky). Lídrom pretekov ostal aj naďalej Nemec v službách HTC - Highroad Tony Martin. Trio Roche, Deignan a Froome sa dostalo pred pelotón v záverečnom stúpaní asi 15 km pred cieľom a svoj mierny náskok si udržalo až do cieľa.
Peter Sagan v 2. etape Okolo Pekingu na 19. mieste

Austrálčan Heinrich Haussler zvíťazil v 2. etape cyklistických pretekov Okolo Pekingu, ktorá viedla od Olympijského štadióna Vtáčie hniezdo do štvrti Men Tou Kou a merala 137 km. V hromadnom špurte celého pelotónu zdolal Haussler Rusa Denisa Galimzianova a Holanďana Thea Bosa. Lídrom pretekov aj naďalej ostal Nemec Tony Martin.
MS Kodaň v slovenských farbách

Jeden z našich čitateľov, Dr. Šaling, nám zaslal do redakcie vyše 20 fotiek z majstrovstiev sveta v cyklistiky z Kodane. Aj keď už je skoro 2 týždne po funuse, nemohli sme s vami tieto fotky nezdieľať.
Martin víťazom časovky na Okolo Pekingu

Nemec Tony Martin potvrdil pozíciu favorita a vyhral úvodnú časovku na 11,3 km na cyklistických pretekoch Okolo Pekingu. Trať od Olympijského štadióna Vtáčie hniezdo k olympijskému plaveckému areálu Vodná kocka zvládol za 13:33 min, teda o 17 sekúnd rýchlejšie ako Brit David Millar. Tretí skončil ďalší britský cyklista Alex Dowsett. Z tria Slovákov si na trati časovky najlepšie počínal Peter Velits.
Prezident SZC spokojný s výsledkom Sagana

Nedeľňajšie preteky mužov-elite na majstrovstvách sveta v cyklistike v dánskej Kodani ukázali, že trio najlepších Slovákov súčasnosti Peter Sagan, Peter Velits a Martin Velits je etablované v špičke. Každý z nich má vo svetovom pelotóne iné úlohy, v nedeľu však spojili sily a takmer dosiahli pódiové umiestnenie.
Titul pre Cavendisha, Sagan dvanásty

Brit Mark Cavendish sa stal v dánskej Kodani majstrom sveta v cestnej cyklistike. Dvadsaťšesťročný rodák z ostrova Man sa presadil v pretekoch mužov-elite s hromadným štartom na 266 km po dramatickej koncovke, v ktorej odsunul na striebornú priečku Austrálčana Matthewa Gossa. Bronz si vybojoval Nemec André Greipel. Doplnené o dojmy Petra Sagana a Velitsovcov
MS: Okruh v Kodani Slovákov neprekvapil

Trio slovenských cyklistov Peter Sagan, Peter a Martin Velitsovci si v piatok krátko pred poludním vyskúšalo okruh na predmestí Kodane v Rudersdale, na ktorom sa bude bojovať v nedeľu o tituly majstrov sveta. Slováci pricestovali do dánskej metropoly vo štvrtok večer. Štrnásťkilometrový okruh, ktorý v nedeľu absolvujú sedemnásťkrát, si Sagan s Velitsovcami prešli dvakrát.
Velitsovci pôjdu pre Sagana, cieľom úspech

Po štvrtkovom dni voľna pokračuje svetový šampionát v cestnej cyklistike v Kodani od piatka pretekmi s hromadným štartom. Po kategóriách nádejí a žien príde v nedeľu na rad vrchol celých majstrovstiev sveta - preteky mužov - elite. Na cyklistov čaká takmer rovinatý štrnásťkilometrový okruh, ktorý absolvujú sedemnásťkrát.