www.parktool.com

Články v kategórii 'Progresscycle' (37 - 48 z 50 článkov)

Test: Prilba Giro Switchblade MIPS 2017 – akcia „dve v jednom“

06.08.2017 5 479 5 9

O dôležitosti prilby sa zrejme nemusíme baviť, najmä v prípade agresívneho jazdenia. Giro Switchblade kombinuje „trailovú“ a plnohodnotnú DH prilbu do jednej. Aké z toho pramenia výhody?
Test: Liv Pique 3 – vydarený 27,5-palcový full pre náročné dámy

23.07.2017 5 070 3 7

Celoodpružených bicyklov určených na technickejšie jazdenie, ktoré sú od piky navrhnuté výsostne pre ženy, je na našom trhu žalostne málo.
Predstavenie: Giant Anthem 29“ – kompletne prepracovaná pretekárska dvadsaťdeviatka

26.06.2017 3 994 13 6

Spolu s predstavením nových modelov Trance, Anthem a XTC na rok 2017, sa logicky vynárala otázka, čo sa stalo s pretekárskou verziou dvadsaťdeväťpalcového celoodpruženého modelu Anthem.
Test: Giant Anthem 2 – univerzálny bike na pohodovú jazdu

21.06.2017 7 995 14 18

Ďalší kúsok, ktorý som mal možnosť tento mesiac otestovať, bol celoodpružený Giant Anthem 2.
Pozvánka: TURIECKAP už tento víkend

21.04.2017 4 170 1

V sobotu aj nedeľu sa uskutočnia v Turčianskych Tepliciach v lesoparku Bôr preteky AGGLU Open TURIECKAP a Memoriál Petra Vričana. Pozrite sa, aké trate čakajú na pretekárov.
Test: Dámsky bike Liv Lust 2, 2016 – sexy dvadsaťsedmička

24.11.2015 6 553 13 9

Už dávno neplatí, že ženský bicykel je ten s trubkou „dole“ a mužský s trubkou hore. Aj výrobcovia už začínajú chápať, že nežnejšie pohlavie má tiež záujem o kvalitné, spoľahlivé a v neposlednom rade dobre vyzerajúce prostriedky na bikovačku. Aj my sa chceme predsa baviť, užívať si... a tiež sa páčiť :-). Zatiaľ, čo v kategórii mužských MTB si pri toľkom množstve človek takmer nevie ani vybrať, u nás je to bieda. Nehovoriac o rozmeroch 27,5“. Lepšie časy však svitajú aj nám, dámam.
GORE BIKE WEAR – to najlepšie  z kolekcie jeseň/zima

GORE BIKE WEAR – to najlepšie z kolekcie jeseň/zima

PR 27.10.2015 9 633 34 7

GORE BIKE WEAR je výrobca oblečenia ponúkajúci kompletný sortiment pre jazdu na bicykli v akomkoľvek počasí a pre akéhokoľvek jazdca. Sme výrobca membrán GORE-TEX® a WINDSTOPPER® a preto vám prinášame tie najlepšie možné produkty, či už ste rekreačným, ambicióznym alebo výkonnostným jazdcom v horách alebo na ceste.
Novinky LIV 2016: Celoodpružené biky odladené pre ženskú postavu

PR 17.09.2015 3 203 5 2

Značka LIV je určená výhradne pre ženy, pričom zohľadňuje pri vývoji a výrobe bikov špecifiká ženskej postavy. Novinky z rady celoodpružených bikov určených pre XC aj trailové jazdenie sú v krásnych farbách a výbornej výbave.
CamelBak - Poriadny batoh s vodným rezervoárom

PR 05.08.2015 6 792 15 6

Značka CamelBak, ktorá batohu s vodným rezervoárom dala meno, predstavuje dokonalé riešenie hydratácie pri športovom výkone. Jej história siaha do roku 1989, kedy sa americký záchranár Michael Eidson rozhodol, že skúsi posunúť svoje hranice a zúčastní sa tradičného cyklistického závodu Hotter'N Hell 100 na 160 kilometrov.
Test: Prilba GIRO FATHOM - S hlavou v bezpečí aj pohodlne

29.07.2015 7 930 19 0

Zdravie je to najcennejšie – počuli sme to už toľkokrát, že sa z toho stalo úplné klišé a často zabúdame, že je to naozaj pravda. Pri páde okrem komponentov, prípadne rámu môžeme poškodiť aj niečo oveľa cennejšie a to samého seba. Odreniny, prípadne zlomeniny sú ešte tie prijateľnejšie zranenia, ale čo ak v zjazde trafíte strom alebo zle doskočíte a buchnete si hlavu? Možných scenárov je neúrekom, často aj v meste. Vďaka firme Progress cycle, ktorá je dovozcom značky GIRO pre Slovensko a Česko (ako aj Camelbak, GIANT, LIV a ďalších) sme mali možnosť realizovať dlhodobý test jednej z najlepších MTB prilieb do GIRO. Ako sedí na hlave, ako funguje odvetranie aj konštrukčné vlastnosti si môžete bližšie pozrieť na nasledujúcich riadkoch.
GIANT: Technológia zadného tlmiča FlexPoint v plnom nasadení

PR 16.05.2015 5 177 4 2

FlexPoint prináša efektívny, ľahký zadný tlmič s jednoduchou údržbou, ktorý poskytuje rozsah tlmenia 120 mm. Vyberte si svojho nového šampióna z radov GIANT - Kolekcia 2015.
Liv - výhradne dámska cyklistická značka

PR 29.04.2015 3 807 5

Na vývoji a dizajne bicyklov Liv sa ženy samy podieľajú, aby každý model spĺňal špecifické ženské požiadavky na pohodlie, dizajn, funkciu a ponúkol ich dokonalú súhru. Skrátka aby vaše zážitky z jazdy na bicykli boli čo najlepšie. Preskúmajte, čo všetko Liv ponúka ženám.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 273)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 796)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 535)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 336)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 314)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 067)