Najnovšie články z kategórie Progresscycle

Test: Blackburn Central Micro 350 – malé svetlo s veľkým potenciálom

Potreba vidieť a byť videný na biku bude vždy aktuálna téma. S príchodom teplých dní, kedy sa dá jazdiť až do tmy, je malé dojazdové svetlo doslova nutnosť.
Pozvánka: Testovacie dni Giant a Liv – môžete sa tešiť na pestrý májový program PR článok

Pozvánka: Testovacie dni Giant a Liv – môžete sa tešiť na pestrý májový program

Začiatok mája sa bude niesť v znamení testovacích dní bicyklov značiek Giant a Liv v spolupráci s vybranými oficiálnymi predajcami na Slovensku. Sú pre vás pripravené modely bicyklov, ktoré si budete môcť vyskúšať vo vami zvolenej predajni, prípadne na testovacej akcii.
Test: Bunda GORE POWER LADY - všestrannosť, elegancia a jemnosť

Bunda, ktorá si zaslúži miesto v šatníku vášnivých cyklistiek bez ohľadu na to, či majú rady pohodovejšie výjazdy, alebo preferujú skôr tie športovejšie ladené.
Test: Giro Terraduro Mid – na hory a do prechodných podmienok

Ak hľadáte odolné tretry, ktoré zvládnu bez problémov „cestu“ k ťažšie dostupným trailom, a to aj v horšom počasí, skúste zaostriť na model Terraduro Mid.
Test: Prilba Giro Switchblade MIPS 2017 – akcia „dve v jednom“

O dôležitosti prilby sa zrejme nemusíme baviť, najmä v prípade agresívneho jazdenia. Giro Switchblade kombinuje „trailovú“ a plnohodnotnú DH prilbu do jednej. Aké z toho pramenia výhody?
Test: Liv Pique 3 – vydarený 27,5-palcový full pre náročné dámy

Celoodpružených bicyklov určených na technickejšie jazdenie, ktoré sú od piky navrhnuté výsostne pre ženy, je na našom trhu žalostne málo.
Predstavenie: Giant Anthem 29“ – kompletne prepracovaná pretekárska dvadsaťdeviatka

Spolu s predstavením nových modelov Trance, Anthem a XTC na rok 2017, sa logicky vynárala otázka, čo sa stalo s pretekárskou verziou dvadsaťdeväťpalcového celoodpruženého modelu Anthem.
Test: Giant Anthem 2 – univerzálny bike na pohodovú jazdu

Ďalší kúsok, ktorý som mal možnosť tento mesiac otestovať, bol celoodpružený Giant Anthem 2.
Pozvánka: TURIECKAP už tento víkend

V sobotu aj nedeľu sa uskutočnia v Turčianskych Tepliciach v lesoparku Bôr preteky AGGLU Open TURIECKAP a Memoriál Petra Vričana. Pozrite sa, aké trate čakajú na pretekárov.
Test: Dámsky bike Liv Lust 2, 2016 – sexy dvadsaťsedmička

Už dávno neplatí, že ženský bicykel je ten s trubkou „dole“ a mužský s trubkou hore. Aj výrobcovia už začínajú chápať, že nežnejšie pohlavie má tiež záujem o kvalitné, spoľahlivé a v neposlednom rade dobre vyzerajúce prostriedky na bikovačku. Aj my sa chceme predsa baviť, užívať si... a tiež sa páčiť :-). Zatiaľ, čo v kategórii mužských MTB si pri toľkom množstve človek takmer nevie ani vybrať, u nás je to bieda. Nehovoriac o rozmeroch 27,5“. Lepšie časy však svitajú aj nám, dámam.
GORE BIKE WEAR – to najlepšie  z kolekcie jeseň/zima PR článok

GORE BIKE WEAR – to najlepšie z kolekcie jeseň/zima

GORE BIKE WEAR je výrobca oblečenia ponúkajúci kompletný sortiment pre jazdu na bicykli v akomkoľvek počasí a pre akéhokoľvek jazdca. Sme výrobca membrán GORE-TEX® a WINDSTOPPER® a preto vám prinášame tie najlepšie možné produkty, či už ste rekreačným, ambicióznym alebo výkonnostným jazdcom v horách alebo na ceste.
Novinky LIV 2016: Celoodpružené biky odladené pre ženskú postavu PR článok

Novinky LIV 2016: Celoodpružené biky odladené pre ženskú postavu

Značka LIV je určená výhradne pre ženy, pričom zohľadňuje pri vývoji a výrobe bikov špecifiká ženskej postavy. Novinky z rady celoodpružených bikov určených pre XC aj trailové jazdenie sú v krásnych farbách a výbornej výbave.