Články v kategórii 'Slovensko' (325 - 336 z 493 článkov)

Na strednom Slovensku pribudne ďalší cyklobus aj cyklovlaky

06.07.2015 2 924 12

Úspešný projekt Banskobystrický cyklobus sa už začiatkom júla dočká svojho pokračovania. Tým bude nielen cyklobus pre mestá Sliač a Zvolen, ale aj úplná novinka – Prázdninové cyklovlaky.
CYKLOSTOPY otvorenie nového singletrailu Vlčia stopa

03.07.2015 6 005 4 30

Občianske združenie Cyklovňa v Starej Ľubovni pozýva na nový singletrail, ktorý bol vybudovaný s pomocou mnohých dobrovoľníkov. Oficiálne otvorenie je v nedeľu 5.7. 2015 a zraz je v reštaurácii U grófky Isabelly o 15:00. Ako sa singletrail staval, si môžete pozrieť v článku Atmosféra stavania.
Tip na výlet: Okruh Zlaté Moravce - Veľký Inovec - Hrad Hrušov - Topoľčianky

02.07.2015 6 764 2 19

Len pár kilometrov od Zlatých Moraviec sa nachádza najvyšší vrch Pohronského Inovca a to Veľký Inovec (901 m.n.m.) s parádnym výhľadom. Cesta je jednoduchá a dá sa naplánovať viacero zaujímavých okruhov, tak aby ste sa vrátili naspäť do Zlatých Moraviec. Predstavený okruh má takmer 50 km a 1100 výškových metrov.
Bike&Motion – fantastický víkend s cyklosprievodcom na Dolnom Liptove

30.06.2015 4 017 22

Dostal som pozvánku otestovať čerstvý projekt Bike&Motion. Neváhal som, oznámil som mojej polovičke Janke, že nech nerobí program na víkend, pretože balíme bicykle a odchádzame do Ružomberka, kde budeme jazdiť s cyklosprievodcom. Celkom som sa na tento výlet tešil, pretože som vedel, že si konečne po dlhej dobe nemusím lámať hlavu nad cyklistickými mapami, plánovať trasu a proste všetko okolo toho. Však to poznáte. Podľa informácií na stránke projektu by o toto všetko a čosi naviac malo byť postarané. A tak aj bolo.
Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Záhorie a Podunajsko

27.06.2015 4 769 1 8

Vydavateľstvo Dajama sa rozšuplo s knihami cyklotrás a vydáva už svoju štvrtú publikáciu. Najnovší produkt cyklistického blaha si zobral za úlohu zmapovať najkrajšie cyklotrasy na Záhorí a na Podunajsku. Ak poznáte niektorú z doteraz vydaných kníh, vedzte, že štandard bol zachovaný a verím, že sa dočkáme aj kníh z ďalších oblastí.
Bernardo Cruz a jeho jazda prerušená chuligánmi z pohľadu kamery na prilbe

22.06.2015 6 848

"Toto je moja jazda v Bratislave! Na záverečných metroch vtrhli na trať neonacisti a všetko ničili," napísal Cruz na Facebook. Pozrite sa, aká diskusia sa rozprúdila pod videom.
Záznam priameho prenosu RTVS: A tu máme problém... vrátane napadnutia kameramana

21.06.2015 13 902

Nasledovnú vizitku sme poslali do sveta v priamom prenose, žiaľ aj taký bol Bratislava CITYDOWNHILL 2015. Organizátorom prajem všetko dobré a snáď zorganizujú akciu aj o rok...
Útok extrémistov odčlenených z protestu proti islamizácii Európy na Bratislava CITYDOWNHILL 2015

21.06.2015 6 082

Extrémisti bezdôvodne vtrhli do "areálu" preteku, čoho výsledkom bol zničený majetok, vystrašené deti, diváci, turisti, zbytočné zranenia, rozbité policajné autá a hlavne trapas v podobe zrušenia medzinárodného športového podujatia, ktoré sa vysielalo NAŽIVO do celého sveta.
Video: Panika na mestskom zjazde v Bratislave, ktorý prerušili výtržníci

20.06.2015 15 153

Medzi divákmi City Downhill World Tour Bratislava 2015, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“
Mestský zjazd v Bratislave prerušili výtržníci, spodná časť trate bola zničená, a nieje možné pokračovať

20.06.2015 12 589

Zdroj Denník N: 19:19 Medzi divákmi cyklopretekov, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“ V tej chvíli dobehli policajti.
Janka Keseg Števková priznala, že napadla vedúceho výpravy horských cyklistov SR

18.06.2015 4 135 4 2

Disciplinárna komisia Slovenského zväzu cyklistiky navrhla zastaviť pretekársku činnosť na jeden mesiac horskej cyklistke Janke Keseg Števkovej. Ide o reakciu na incident skúsenej 39-ročnej reprezentantky pred začiatkom európskych hier v Baku, keď pri preberaní výstroja fyzicky napadla vedúceho výpravy horských cyklistov SR Martina Belása.
Odštartoval 59. ročník medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska

10.06.2015 4 226 3 0

Dlhoročný partner podujatia, značka ŠKODA, posilnila svoju pozíciu a od tohto roku zastrešuje prestížne slovenské cyklistické preteky ako hlavný partner.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 077)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 877)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 727)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 281)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 596)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 191)
  10. Reportáž: MTB Singletrack Maratón Košice - ako chutí 45 km singletrailov na pretekoch (5 115)