Najnovšie články z kategórie Slovensko

Šprintpolom 2017 – opäť žiadne opaľovanie

Už 13. ročník podujatia sa konal v počasí, ktoré dodalo tú správnu atmosféru, hodnú horskej časovky do vrchu...
Tip na výlet: Po náučných chodníkoch Krivoklátskej a Vršateckej doliny

Počas sviatočného Cyrilometodského dňa, vyšlo počasie ukážkovo a bol by hriech nevyužiť ho na poriadny cyklovýlet po okolí. Po krátkej porade s priateľkou, padla voľba na dva malebné okruhy v Krivoklátskej a Vršateckej doline.
Rozhovor: Jaroslav Drábik:„Honzovi Kopkovi odkazujem, že tie jeho rolničky proti medveďom pri bivakovaní vôbec nefungujú..."

Zážitky z 1000 Miles sa veľmi odlišujú od klasických „bikerských“ príhod, dôkazom čoho je aj rozhovor s úspešným účastníkom posledného ročníka. A to si človek myslí, že na bicykli už zažil všetko...
Tip na výlet: Hluchou dolinou cez Čičmany na sedlo Samostrel

Počas testovania hardtailu Canyon v prémiovej výbave, som absolvoval viacero výjazdov a nakoľko je tu práve daždivé obdobie, prinášame tip na trasu, ktorá je vhodná na jazdenie aj po daždi.
Tip na výlet: Skrytá perla pri Trenčíne - Veľký Lopeník

Niekedy máme kúsok od domu celkom slušné cyklistické poklady, o ktorých roky nevieme, až príde víkend a všetko sa zmení. Takýto bol aj výjazd na Veľký Lopeník, ktorým sme si s kamarátom spestrili návštevu festivalu Žákovic open 2017…
ŠKODA Slovenský raj a zavŕšenie série ŠKODA BIKE OPEN TOUR

Dnes si priblížime, ako dopadlo záverečné 6. kolo ŠBOT a rovnako celkové poradie v rámci série.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj – blíži sa veľké finále

Sezóna vrcholí a zároveň letí poriadne rýchlo, tak nezabudnite na 6.kolo a zároveň finále ŠBOT, tradične v Slovenskom raji...
7. Majstrovstvá Európy mládeže v termíne 14.-18.8.2017 - Graz

Po roku sme sa vrátili do Grazu, už na 7. ročník ME v MTB mládeže. Aj Slovensko tam malo zastúpenie v kategóriách - starší žiaci U15 (ročník 2003-2004) a kadeti U17 (ročník 2001-2002).
Reportáž: Merida Road Cup Sokolovce - pekelne horúco v pekelnom tempe

Pôvodný plán na víkend bolo ísť Krakonošov cyklomaratón v Krkonošských horách, ale
keďže človek mieni a život mení, tak som sa nakoniec dostal k náhradnému plánu.
Cykloturistika v Levočských vrchoch PR článok

Cykloturistika v Levočských vrchoch

S bicyklami som bola odmalička kamarátka, nikdy som však nepreferovala náročnú cykloturistiku, či dlhé trate. V podstate išlo len o rekreačné bicyklovanie na klasickom horskom bicykli.
Reportáž: Beskyd tour 2017 aj s Jardom Kulhavým

Na svojich stránkach sa tento tradičný český maratón pýši superlatívmi ako najstarší, najtradičnejší, najmalebnejší a najťažší.
Pozvánka: v Košiciach sa stále testujú ebajky PR článok

Pozvánka: v Košiciach sa stále testujú ebajky

S prázdninami je spojené aj Letné testovanie ebajkov zdarma a s výhodami, ktoré prebiehajú v ebajk centre na Žriedlovej ulici v budove BC Cassovar.