Najnovšie články z kategórie Slovensko

Atmosféra na 8. kole Detskej tour Petra Sagana 2015 v Slovenskom Raji play_arrow

Atmosféra na 8. kole Detskej tour Petra Sagana 2015 v Slovenskom Raji

Tour mala 9 kôl po celom Slovensku, takže kto nebol na žiadnej z akcií, alebo si chce pozrieť aká bola atmosféra, toto video je rozhodne preňho. Detí bolo neúrekom a prvoradý cieľ projektu, prilákať rodiny s deťmi, bol aj počas druhého ročníka Detskej tour úspešne splnený. Aktuálne informácie o sezóne 2016 nájdete na detskatour.sk.
Tip na výlet: To najlepšie zo Súľova

Súľov je tak povediac naše „domáce ihrisko“. Ak sa nám nechce chodiť ďaleko, ale chceme si užiť peknú scenériu, smerujeme prevažne tam. V lete, v zime, niekedy pešo, inokedy na bajkoch. O to, čo sa nám na Súľove najviac páči, sa teraz s vami podelím...
Na majstrovstvách sveta v cyklokrose bude Slovensko reprezentovať šesť cyklistov

Na tohtoročných Majstrovstvách sveta v cyklokrose, ktoré sa budú konať už tento víkend (30. – 31.1.2016) v belgickom Heusden-Zolderi, bude Slovensko reprezentovať šestica pretekárov. V týchto dňoch už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Festival Cyklocestovanie - priestor pre všetkých nadšencov a priateľov cykloturistiky

Práve v týchto zimných mesiacoch dozrievajú v hlavách mnohých cyklocestovateľov nové plány a nápady, kam sa vybrať na výlet v sezóne 2016 na bicykli. Častokrát sú to krásne lokality našej krajiny, ale neraz aj vzdialenejšie zaujímavé miesta na našej planéte.
Bike edit z Banskej Bystrice a okolia play_arrow

Bike edit z Banskej Bystrice a okolia

Vždy sa potešíme, keď sa na internete objaví poriadné bike video zo Slovenska. Akurát sa na fóre v téme bajkerské videá objavil podarený edit zameraný na trial a downhill či freeride. Všetky videá z fóra môžete sledovať aj priamo v sekcií najnovšie vidá z fóra.
10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2015

Počas minulého roku sme priniesli desiatky reportáži z menších, ale aj väčších bike akcií zo Slovenska, či zahraničia. Nakoľko je v týchto dňoch pekne mrazivo a veterno, pozrite si tie najzaujímavejšie a nechajte sa inšpirovať, kam vyraziť budúci rok...
Novoročný špeciál: Top 10 trailov pre rok 2015

Tento sprievodca tým najlepším, čo doma máme, je výsledkom mojej celoročnej námahy a neuváženého použitia QTSI indexu na MTBIKER fóre. QTSI je Quidoov Trail Sentiment Index, ktorý sa používa v Quidoovom svete za účelom ohodnotenia zábavy na traile. Je absolútne subjektívny a stále optimalizovaný pre Meridu 99 na 100 mm zdvihoch.
Sagan hovorí, že netúžil po sláve, ale niečom, čo ho bude napĺňať

Cyklista roka 2015 v priestoroch divadla Tower Stage v Bratislave mal zaujímavú dramaturgiu, správne tempo a pôsobivé vyvrcholenie. A najmä, Zlatému pedálu nechýbal absolútny víťaz. Keď sa Peter Sagan postavil na najvyšší stupienok slovenského cyklistického pódia, tlieskalo mu v stoji celé divadlo.
Zlatý pedál 2015 pre Petra Sagana

Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2015 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom z Richmondu triumfoval pred majstrom Európy do 23 rokov z Tallinnu Erikom Baškom a víťazkou Svetového pohára v cyklotriale Tatianou Janíčkovou.
Tip na výlet: Tematín - ak je všade blato, tu určite nebude

Idú Vianoce, snehu nikde, zato blata požehnane. Práve preto sa hodí report z lokality, kde si zajazdíte aj vtedy, keď to už ozaj nikde inde nepôjde. Report je síce z mája, ale štrkový charakter a podložie z dolomitových vápencov zaručuje, že ak je všade blato, tu určite nebude. Toto je náš májový príbeh...
Krásne Vianoce a užite si sviatočné jazdenie play_arrow

Krásne Vianoce a užite si sviatočné jazdenie

V mene celého tímu MTBIKER vám prajem všetko krásne cez vianočné sviatky a nech si nájdete pod vianočným stromčekom aj niečo na bike :). V lesoch je namiesto snehu kopec blata, ale inverzia a s ňou spojené krásne výhľady stoja za výjazd. Prípadne, ak máte to šťastie, vybehnite aj keď je sneh, ako na tomto videu z Magury. Užite si to!
Tip na výlet: Z Kysúc cez Oravu až do Popradu na žiletke

V lete som zistil, že kamarát v servise požičiava aj žiletky, a keďže mňa to už dlhšiu dobu lákalo, tak som si ju na víkend zobral. Ani nie za pol hodiny už bola naplánovaná na nedeľu parádna trasa s minimom áut, krásnou prírodou a pomerne kvalitnými cestami.