Najnovšie články z kategórie Slovensko

Vybrané pády v SPDH 2016 - od tigra až po kotrmelce

Pri downhille nie je o pády núdza a na pár miestach vo viacerých kolách ich aj zachytával svojim objektívom Mizzo. V tomto zostrihu spravil kompiláciu tých "najzaujímavejších"...
ebajk centrum otvorilo svoju košickú pobočku PR článok

ebajk centrum otvorilo svoju košickú pobočku

Obyvatelia Košíc a okolia sa tešia z nového centra pre elektrobicykle. ebajk – Svet elektrobicyklov otvoril v business centre Cassovar so známym komínom košického pivovaru svoju pobočku ebajk Košice.
Tip na výlet: Preskúmanie nepreskúmaného na východnom Slovensku

Aladin hlásil pád na dlhšie obdobie, všetci sa hotujú na Margecanské fajnoty, bude tam husto, tak som si vybral iný cieľ: Starina!
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (2. časť). Ako sme ladili TORP Bite

Ak sa vám zapáčila 1. časť príbehu, tak určite nevynecháte toto pokračovanie, v ktorom aspoň na pár riadkoch popíšeme dolaďovanie niektorých dôležitých komponentov na detskom bicykli a snáď si odnesiete aj zopár užitočných rád.
Bike park Bachledka a skvelý víkend

Kedže som celé leto pracoval a na biku som bol minimálne, rozhodol som sa na konci leta, respektíve začiatkom jesene si to vynahradiť. Tak kamoš, ktorého som zlanáril, tiež bookol ubytko v Ždiari a mohli sme sa začať tešiť :).
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (1. časť): Zaľúbili sme sa do ocele

Písal sa koniec roka 2014. Po letnej sezóne prišiel čas na výber 20” detského bicykla. A tu začína náš, viac ako dvojročný príbeh o tom, kam sme to dotiahli. V prvej časti sa zameriam na to, ako to celé začalo a ako sme prišli k vlastnému rámu a zaľúbili sa do ocele.
Moja (prvá) TCL

Nedávno skončenú pretekársku sezónu som absolvoval premiérovo v drese klubu Cyklisti Trnava. Tento klub mimo iné organizuje aj tradičnú Trnavskú cyklistickú ligu, ktorú väčšine ľudí “od fachu” predstavovať netreba. Cyklistická liga je v našich zemepisných šírkach veľmi vzácny a ojedinelý formát cyklistických pretekov, kedy sa na známych okruhoch, či kratších časovkách preteká uprostred pracovného týždňa.
Prešovský velodróm sa ešte v tomto roku dočká čiastočnej obnovy

Mesto Prešov sa napriek tomu, že mu začiatkom roka ministerstvo školstva neschválilo dotáciu na jeho rekonštrukciu, rozhodlo vyčleniť potrebné prostriedky z vlastných zdrojov a začať s opravou.
Predstavenie: Shimano service center - dostupnosť dielov, odbornosť personálu a garancia rýchlosti servisných prác

Cyklistické predajne sú rajom pre nejedného cyklistu. Pre väčšinu z nás sú miestom, kde máme možnosť stretnúť sa tvárou v tvár s vysnenými bicyklami alebo komponentmi, prípadne si svoje sny aj splniť. Hoci japonské Shimano cyklistické vody múti už veľmi dlho, v dnešnom článku si predstavíme novú „zasľúbenú zem“, ktorá vyrástla v podobe servisných centier v rámci už existujúcich predajní v Oslanoch, Nitre a Martine.
Tip na výlet: Penzión Sivý Kameň – priateľský k cyklistom

Na záver prázdnin sme dostali ponuku stráviť pár dní v penzióne Sivý kameň v Podhradí pri pohorí Vtáčnik. Samozrejme s bicyklami, keďže penzión má snahu sa prezentovať aj ako cyklohotel.
Lechnica - ďalšia trailová nádej

Nedávno sme s manželkou a dcérkou využili slnečný septembrový víkend a zašli sa s bikami pozrieť na prebiehajúcu výstavbu trailu v obci Lechnica. Je to neveľká obec s 250-timi obyvateľmi na severe Slovenska obklopená Pieninským národným parkom.
V nominácii Slovenského zväzu cyklistiky na majstrovstvá sveta na ceste v katarskej Dauhe figuruje 11 pretekárov

Lídrom je Peter Sagan, ktorý bude na Strednom východe obhajovať titul majstra sveta v pretekoch s hromadným štartom. Okrem Sagana sa v mužskej kategórii elite predstavia Juraj Sagan a Michael Kolář (rovnaká zostava ako vlani v Richmonde), náhradníkom je Patrik Tybor.