Najnovšie články z kategórie Slovensko

Biele Karpaty na kolesách

Zostrih záberov, ktoré som natočil v priebehu leta na bicykli v okolí Starej Turej - napr. Veľká Javorina, Ihelník, rozhľadňa na Poľane pri Myjave a Čachtický hrad. A kde ste boli cez leto jazdiť vy?
Majstrami SR v krasojazde sú Rozbořil a Frýbortová

Tomáš Rozbořil a Nicole Frýbortová sa stali majstrami Slovenska v krasojazde na XVII. republikovom šampionáte v sálovej cyklistike, ktorý sa v nedeľu uskutočnil v Komárne. Pretekári Športového klubu cyklistiky Kolárovo triumfovali medzi domácimi jazdcami v súťaži jednotlivcov aj spoločne v zmiešaných dvojiciach. Klub z Kolárova si odviezol titul tiež v štvoriciach žien, keď uspel vďaka kvartetu Alica Vinczeová, Viktória Glofáková, Dóra Szabóová a Anikó Molnárová.
Reportáž: Šprintpolom 2015 – vydarená akcia na obľúbenom kopci

Každý región má svoj obľúbený kopec. U nás v Žiline je týmto kopcom stúpanie do sedla Javorina alebo ľudovo povedané – Polom. Správny Žilinčan ho dookola brúsi a následne má možnosť zúročiť to práve pri tejto akcii :-). A už dávno sem nechodia len domáci borci...
Cesta do včerajška

Písal sa štrnásty august roku Pána 2015. Tučné mračná plné vody ležali prevesené cez hrebene a škrabali si brušiská o vrcholce staručkých smrekov ako obrovitánske ryby plávajúce krajinou, sprevádzané neustálym hrmením. Už nebolo kam ujsť. Lejak visel na vlásku a my uprostred malej lúky obkľúčení šumením nekonečného lesa sledujeme, ako sa jedna z týchto rýb prevaľuje ponad nás. Stačilo snáď vystrieť ruku a nechať si tú najtmavšiu sivú kĺzať po dlani.
Valverde štvrtýkrát víťazom hodnotenia WorldTour

Slovákovi Petrovi Saganovi patrí 17. miesto v konečnom poradí rebríčka WorldTour Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) za rok 2015. Dvadsaťpäťročný jazdec tímu Tinkoff-Saxo nazbieral v sezóne 257 bodov. Suverénnym víťazom sa štvrtýkrát v kariére stal Španiel Alejandro Valverde.
Tip na výlet: Lesní bar a národná prírodná rezervácia Rejvíz (posledný deň mojej cyklodovolenky)

A je to tu, koniec takmer dvojtýždňového brázdenia slovenských a českých, pardon moravskoslezských lesných chodníkov. Za hranicami som strávil štyri dni a zostal mi už iba posledný naplánovaný výlet – a to navštíviť Lesní bar nad obcou Horní Lipová a národnú prírodnú rezerváciu Rejvíz s Velkým mechovým jezírkem.
Vyhodnotenie súťaže CYKLO-ČIN - Kto vyfasoval doživotie za dobrý skutok, ktorý slúži všetkým cyklistom?

Keď súťaž Cyklo-čin začala, vôbec nás nenapadlo, ako nám bude ľúto keď sa bude končiť. Posielali ste nám svoje fotky a článočky ešte aj po termíne. Každá súťaž musí mať samozrejme nejaký konečný termín, aby sa mohli vyhlásiť výsledky a tohtoročný Cyklo-čin sa oficálne skončila 6.9.2015 na Malinom Brde, kde sme vyhlásili aj 5 porotou vybraných a ocenených Cyklo-činov.
Pozvánka: Otvorenie flow trailu Helligon v Štiavnických vrchoch

Helligon je prvá trať na Slovensku, ktorá je vybudovaná podľa štandardu Flow Country Trail. Je určený pre všetkých horských cyklistov so základnými zručnosťami, je plynulý a zábavný. Dĺžka trate je 2 km a jej prevýšenie je 240 m. Na trati je 30 klopených zákrut a množstvo ďalších prvkov.
Tip na výlet: Veľká Javorina - Parádny výjazd za západom slnka

Začínam v Starej Turej, kde sa dá dobre zaparkovať auto a na vrchol Veľkej Javoriny je to iba približne 13 km. Cestou je dobrý asfalt a množstvo výhľadov, takže ak sa chcete kochať prírodou, príležitostí budete mať viacero. Výjazd som absolvoval v rámci testovania žiletky ROAD RACING 1300 od Rock Machine s elektronickým radením Shimano Ultegra 6870 Di2 2x11.
KELLYS BICYCLES hľadá do svojho tímu mladého človeka na pozíciu Junior Produkt Manažér PR článok

Staň sa súčasťou tímu, ktorý stojí za zrodom našich bicyklov! Hľadaj viac info o pozícii a posielaj svoj životopis.
Tip na výlet: Liptov - Kvačany okruh

Deň 1.7 (rozumej siedmy deň prvej časti môjho cyklovoľna). Posledný deň môjho pobytu pod Tatrami. Zostala mi neprejdená jedna z dvoch naplánovaných trás – okruh Kvačany – Prosiek – Liptovská Anna – Kalameny – Malatiná – Veľké Borové – Huty – Kvačianska dolina – Kvačany. Minulý rok som trasu prešiel, namotivovaný videoteaserom od chlapcov z Bicyklom po Slovensku, tento rok som chcel do trasy zaradiť aj kúpanie v Kalamenoch (motivácia pao) a nevynechať vežu vo Veľkom Borovom. Navyše by som trasu rád ukázal môjmu kamarátovi.
Na strednom Slovensku pribudne ďalší cyklobus aj cyklovlaky

Úspešný projekt Banskobystrický cyklobus sa už začiatkom júla dočká svojho pokračovania. Tým bude nielen cyklobus pre mestá Sliač a Zvolen, ale aj úplná novinka – Prázdninové cyklovlaky.