Najnovšie články z kategórie Slovensko

Tip na výlet: Zimný sólo prejazd centrálnej časti Muránskej planiny

19. marca, deň pred začiatkom kalendárnej jari, som si spravil výlet na Muránsku planinu. Aj keď tohtoročná zima opäť za veľa nestála, hore na planine je stále sneh. Predpoveď na dnes je priaznivá, a tak o pol deviatej ráno štartujem.
Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky PR článok

Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky

„To najlepšie pre vás a váš bike….“, tak toto vyjadruje náš live motív, vďaka ktorému prinášame na slovenský trh renomované značky, ktoré dlhé roky pôsobia v cyklistickom odvetví nielen v Európe, ale aj na viacerých kontinentoch.
Peter Sagan sa rozhodol podporiť žilinský cyklistický klub, v ktorom vyrastal

Na pondelkovom stretnutí v Bratislave Sagan a jeho priatelia prezentovali nový projekt spolupráce so žilinským cyklistickým klubom, ktorý bude mať po novom názov CyS - Akadémia Petra Sagana.
Tip na výlet: Kozie chrbty – divoké traily pod Tatrami

Všimli ste si niekedy menšie pohorie v blízkosti Popradu, tiahnuce sa medzi Vysokými a Nízkymi Tatrami, o ktorom sa aj v turistickom sprievodcovi urputne mlčí? Že nie? Ani sa nečudujem. Veď, kto by sa zaujímal o nevysoký, na prvý pohľad nezaujímavý hrebeň, keď má pred očami slovenských gigantov. O čom to vlastne hovorím? Mám na mysli Kozie chrbty, nevysoké kopčeky rozkladajúce sa smerom od Jánoviec pri Poprade, až po Kráľovu Lehotu. Vlastne nie nevysoké, veď hlavný hrebeň pohoria len málokde klesne pod hranicu 1 000 metrov, to sa len tak zdá, v porovnaní s oveľa vyššími a dominantnejšími tatranskými štítmi...
Reportáž: DownMall Tour Bratislava - atmosféra, ktorú sa oplatilo zažiť

Čím lepším začať sezónu ako super akciou v nákupnom stredisku. Samozrejme, nemyslíme akcie pre nákupných maniakov, ale poriadnu dávku adrenalínu v podobe pretekov v nákupnom stredisku v Bratislave, ktoré hostilo historicky prvý pretek série DownMall Tour na Slovensku.
Preteky v zjazde na bicykloch priamo v nákupnom centre už aj v Bratislave

Tento rok DownMall Tour 2016 tvorí až 6 pretekov, ktoré sa odohrajú – 3x v Nemecku, po jednom v Maďarsku a na Slovensku a finálová jazda sa uskutoční v Prahe. Preteky pozostávajú nie len zo zjazdovej časti v obchodnom dome, ale je pripravený aj BMX a MTB freestyle contest. Určite si príďte vychutnať adrenalínovú atmosféru, ktorá zavíta už o pár dní do Bratislavy.
Atmosféra na 8. kole Detskej tour Petra Sagana 2015 v Slovenskom Raji

Tour mala 9 kôl po celom Slovensku, takže kto nebol na žiadnej z akcií, alebo si chce pozrieť aká bola atmosféra, toto video je rozhodne preňho. Detí bolo neúrekom a prvoradý cieľ projektu, prilákať rodiny s deťmi, bol aj počas druhého ročníka Detskej tour úspešne splnený. Aktuálne informácie o sezóne 2016 nájdete na detskatour.sk.
Tip na výlet: To najlepšie zo Súľova

Súľov je tak povediac naše „domáce ihrisko“. Ak sa nám nechce chodiť ďaleko, ale chceme si užiť peknú scenériu, smerujeme prevažne tam. V lete, v zime, niekedy pešo, inokedy na bajkoch. O to, čo sa nám na Súľove najviac páči, sa teraz s vami podelím...
Na majstrovstvách sveta v cyklokrose bude Slovensko reprezentovať šesť cyklistov

Na tohtoročných Majstrovstvách sveta v cyklokrose, ktoré sa budú konať už tento víkend (30. – 31.1.2016) v belgickom Heusden-Zolderi, bude Slovensko reprezentovať šestica pretekárov. V týchto dňoch už trénujú na majstrovskej trati priamo v dejisku šampionátu.
Festival Cyklocestovanie - priestor pre všetkých nadšencov a priateľov cykloturistiky

Práve v týchto zimných mesiacoch dozrievajú v hlavách mnohých cyklocestovateľov nové plány a nápady, kam sa vybrať na výlet v sezóne 2016 na bicykli. Častokrát sú to krásne lokality našej krajiny, ale neraz aj vzdialenejšie zaujímavé miesta na našej planéte.
Bike edit z Banskej Bystrice a okolia

Vždy sa potešíme, keď sa na internete objaví poriadné bike video zo Slovenska. Akurát sa na fóre v téme bajkerské videá objavil podarený edit zameraný na trial a downhill či freeride. Všetky videá z fóra môžete sledovať aj priamo v sekcií najnovšie vidá z fóra.
10 najlepších reportáží z bike akcií v roku 2015

Počas minulého roku sme priniesli desiatky reportáži z menších, ale aj väčších bike akcií zo Slovenska, či zahraničia. Nakoľko je v týchto dňoch pekne mrazivo a veterno, pozrite si tie najzaujímavejšie a nechajte sa inšpirovať, kam vyraziť budúci rok...