www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Slovensko' (421 - 432 z 490 článkov)

Slováci bodovali na pretekoch v Číne

PR 01.10.2013 4 301 6 11

Slovenská reprezentácia MTB sa zúčastnila 21.09. a 22.09.2013 pretekov SP C1 v Guiyangu v Číne, v zložení muži elite: Michal Lami,Bebčák Jozef a za ženy štartovala Zuzana Vojtašová.
Slováci majú za sebou najúspešnejší šampionát

30.09.2013 1 508 0

Prezident Slovenského zväzu cyklistiky (SZC) Peter Privara dúfal v medailu z elitných pretekov mužov, z majstrovstiev sveta vo Florencii však napriek tomu odchádza spokojný.
Sagana radia medzi favoritov, cíti sa byť pripravený

27.09.2013 1 802 0

(od vyslaného redaktora Petra Pašutha) - Vincenzo Nibali, Fabian Cancellara a Peter Sagan sú najčastejšie mená v tipoch na víťaza nedeľňajšieho vrcholu majstrovstiev sveta vo Florencii. Do okruhu favoritov sa radia aj Christopher Froome a Španieli na čele s Albertom Contadorom, Joaquinom Rodríguezom a Alejandrom Valverdem.
Slováci vo štvrtok trénovali, Peter Sagan prednášal

26.09.2013 2 205 0

(od vyslaného redaktora Petra Pašutha) - Štvrtkový voľný deň na majstrovstvách sveta v cyklistike vo Florencii a okolí vyplnili slovenskí reprezentanti tréningom a Peter Sagan i prednáškou a diskusiou na konferencii pre juniorov - účastníkov šampionátu. Slováci majú rozložený svoj stan v hoteli Villa la Reggia v tichom prostredí v Spianate. Z hotela vyrážajú na tréningy po okolitých toskánskych cestách. Vo štvrtok si mohli od 10.00 do 12.30 h vyskúšať aj okruh, na ktorom sa bude od piatka do nedele v jednotlivých kategóriách bojovať o majstrovské tituly.
Slováci s početnou výpravou i s dobrými výhliadkami

20.09.2013 1 481 1

Úvodnou časovkou družstiev sa v nedeľu začnú vo Florencii majstrovstvá sveta v cestnej cyklistike. Šampionát na toskánskych cestách, ktorý potrvá do 29. septembra, bude pútať pozornosť slovenských fanúšikov.
Posledné dve elite miestenky na MS pre Tybora a Jurča

17.09.2013 1 116 0

Posledné dve voľné miesta v slovenskom tíme pre preteky s hromadným štartom kategórie mužov - elite na majstrovstvá sveta v cyklistike v talianskej Florencii, ktoré sa budú jazdiť v nedeľu 29. septembra, budú patriť Matejovi Jurčovi a Patrikovi Tyborovi.
Vlkolínec, Čičmany, Bojnice, Martinské hole na bicykli!

08.09.2013 4 960 6 20

Čo som si navaril, musím si aj zjesť! 358 kilometrov dlhý cyklovýlet som naplánoval opäť do jediného dňa, a tak mi dovoľte predstaviť Vám po krásach našich hôr aj kúsok našich ľudových tradícií v podobe najnavštevovanejších skanzenov
Na MS sa predstaví 14 Slovákov vrátane Sagana

04.09.2013 1 309 0

Štrnásť slovenských cyklistov v kategóriách muži-elite, muži do 23 rokov, juniorov a junioriek sa predstaví od 22. do 29. septembra 2013 na majstrovstvách sveta vo Florencii, v širšom výbere figuruje šestnásť jazdcov.
V juhoafrickom Pietermaritzburgu sa skončili Majstrovstvá sveta 2013 v MTB cross-country

03.09.2013 2 521 3

Reprezentačné družstvo zložené z pretekárov Michal Lami, František Lami, Jozef Bebčák a tímovej manažérky Jany Lamiovej sa zúčastnilo majstrovstiev sveta v horskej cyklistike v disciplíne cross-country v juhoafrickom Pietermaritzburgu.
Tatry, II. časť - ďalšie 300 kilometrové cyklistické potulky

02.09.2013 4 291 5 9

Presne 323 kilometrov pomedzi naše hory a popod naše národné symboly (tak to) Chopok, Ďumbier, Gerlach či Kriváň... A Kráľová Hoľa? - Konečne zdolaná! - Do tretice všetko dobré. Ďalší zo série dlhých cyklovýletov.
Janíčková majsterkou sveta, Behro šiesty

31.08.2013 2 383 10

Cyklotrialistka Tatiana Janíčková vybojovala pre Slovensko prvú zlatú medailu z tohtoročných majstrovstiev sveta v horskej cyklistike a cyklotriale v juhoafrickom Pietermaritzburgu. Devätnásťročná Slovenka triumfovala v pretekoch ženskej elity a potvrdila pozíciu najväčšej favoritky. Janíčková je rebríčkovou svetovou jednotkou v tejto disciplíne.
Reprezentanti v zjazde na ceste do Pietermaritzburgu

27.08.2013 1 649 1

Traja reprezentanti v zjazde na horských bicykloch dnes odleteli reprezentovať Slovensko do Juhoafrickej republiky, kde sa v meste Pietermaritzburg konajú Majstrovstvá Sveta.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 812)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 567)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 480)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 374)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)