Najnovšie články z kategórie Slovensky Raj

Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj - Finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015

Prvý septembrový víkend, presne dňa 5.9. 2015 sa uskutoční finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 v známych Hrabušiciach. Termín pre lacnejšie štartovné za 15 € je do 14.8 takže, ak ste sa ešte neprihlásili, pozrite si propozície a prihláste sa čím skôr.
Reportáž: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise 2014 - samozrejme na vode

Kto by si nechcel pobikovať v raji....Teda mám na mysli Slovenský raj. Navyše pre mňa sa jedná o lokalitu, kde som nikdy predtým nebol a tak bolo o programe na sobotu rozhodnuté. A „trochu“ blata k tomu predsa nemôže nikomu uškodiť :).
Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise

Upršané finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji na 595 fotografiách. Reportáž prinesieme v najbližších dňoch. Ako sa vám páčilo a už ste stihli dať dokopy svoj bike :) ?
Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend PR článok

Veľké finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji už tento víkend

Už tento víkend spoznáme celkových víťazov série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014. Záverečné podujatie ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise ponúkne v oblasti Slovenského raja výnimočné zážitky profesionálom, ale aj začínajúcim cyklistom a mládeži v sprievode rodičov. Každý účastník dostane štartovný balíček s cyklo fľašou ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý bicykel ŠKODA.
DAVORIN XCM Slovak Paradise- report

Tento víkend sa konalo v Hrabušiciach dvanáste kolo cyklomaratónskej MTB série s názvom Davorin XCM Slovak Paradise - Hrabušice. Naša výprava (tomas11, nomad a ja) sme išli už v piatok, keďže z Bratislavy to nie je zrovna najbližšie a navyše nomada sme brali v Hronskom Beňadiku. Cesta prebehla vcelku rýchlo, dokonca sme si spravili „výlet“ keď sme nešli klasicky cez Donovaly, ale cez východnejší horský priechod cesty 72 – cez Čertovicu (Podbrezová – Liptovský Hrádok). Naskytli sa nádherné panorámy, skoro ako v Alpách .
DAVORIN XCM Slovak Paradise PR článok

DAVORIN XCM Slovak Paradise

Horský cyklomaratón určený pre aktívnych športovcov so špeciálnou trasou pre začínajúcich cyklistov a mládež v sprievode rodičov, trasa vedie atraktívnou oblasťou SLOVENSKÝ RAJ – SEVER
povrch trate štrk, kamene, spevnené cesty, lesné chodníky, vodorovné rebríky a stupačky, asfalt, poľné cesty a tráva.
MTB maratón – okolo Mlyniek

Propozície 1. ročníka MTB maratónu okolo Mlyniek. 4.10.2008 sa v bajkersky atraktívnej oblasti Slovenský Raj JUH – Mlynky – Biele Vody odštartujú preteky na 78/65/42 km. Ak nechcete chýbať, čítajte...
4. ročník CYKLOMARATÓNU SLOVENSKÝ RAJ

CYKLOMARATÓN SLOVENSKÝ RAJ nadväzuje na podujatia pre širokú cyklistickú verejnosť a aktívnych športovcov. Je určený pre náročnejších vyznávačov horskej cyklistiky, vhodný pre zdatnú mládež od 15 rokov, mužov a ženy, seniorov a veteránov nevynímajúc.
Tradíciou podujatia je sprístupnenie najkrajších miest Slovenského raja počas pretekov, nakoľko sú to miesta s najvyšším stupňom ochrany a sú celoročne prísne chránené.