Najnovšie články z kategórie Sprintpolom

Pozvánka: Otestujte si svoju výkonnosť na Šprintpolome už o niekoľko dní

Aj horská cyklistika sa skladá z viacerých disciplín a časovka do vrchu je jednou z nich. V okolí Žiliny sa 10. októbra stretnú nadšenci výkonnostnej cyklistiky, aby pokorili nielen svoje rekordy, ale aj rekordy súperov.
Reportáž: Šprintpolom 2019 – ukážkové babie leto

Druhá októbrová sobota už tradične patrí v maratónskom bikerskom kalendári Šprintpolomu - MTB časovke do vrchu s cieľom na kultovom žilinskom Polome. Tradične tu uzatváram aj ja moju súťažnú sezónu a tento rok to už bolo 12. raz za sebou.
Pozvánka: Šprintpolom – záver sezóny ukončený časovkou

Toto podujatie patrí k záveru sezóny pre väčšinu cyklonadšencov zo širokého okolia Žiliny. Je určené tým, ktorí chcú ešte aj v októbri zo seba dostať posledné zvyšky síl.
Reportáž: Šprintpolom, alebo záver sezóny ako z katalógu

Sú tradície, ktoré zvyknem dodržiavať. Jednou z nich je aj môj každoročný záver pretekárskej sezóny v Stráňavách na Šprintpolome. A tento rok to bol veru záver ako z knihy o dokonalej jeseni.
Šprintpolom 2017 – opäť žiadne opaľovanie

Už 13. ročník podujatia sa konal v počasí, ktoré dodalo tú správnu atmosféru, hodnú horskej časovky do vrchu...
Pozvánka: Šprintpolom – ako ukončiť sezónu? No predsa časovkou...

Ak si chcete na záver sezóny dať ešte poriadne do tela, určite odporúčam časovku na legendárny „žilinský“ kopec...
Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.
Pozvánka: Šprintpolom 2016 - už túto sobotu

Celkom kultový "kopec Polom", na ktorý už dávno nechodia len domáci borci na pomeranie si síl na konci sezóny. Dokopy 7 000 m na dĺžku a 500 m na výšku pekného utrpenia po starom a rozbitom asfalte si môžete dopriať neďaleko Žiliny v sobotu 8.10. 2016.
Reportáž: Šprintpolom 2015 – vydarená akcia na obľúbenom kopci

Každý región má svoj obľúbený kopec. U nás v Žiline je týmto kopcom stúpanie do sedla Javorina alebo ľudovo povedané – Polom. Správny Žilinčan ho dookola brúsi a následne má možnosť zúročiť to práve pri tejto akcii :-). A už dávno sem nechodia len domáci borci...
Reportáž: Šprint Polom - Každoročný záver sezóny

Taliani majú svoje Stelvio, Francúzi Alpe d'Huez a Žilinčania Polom. Na tento kultový žilinský kopec si prišli už po jubilejný 10. raz zmerať sily bajkeri na horskú MTB časovku – Šprintpolom.
Pozvánka: Šprint Polom

11. októbra sa pri Žiline uskutoční akcia Šprint Polom, kde si na svoje prídu cyklisti ale aj bežci. MTBiker.sk poskytuje exkluzívne online prihlasovanie na akciu a je mediálnym partnerom.
Na záver sezóny kapurkový ŠPRINTPOLOM

Peknú jesennú sobotu 12.10.2013 sa konal 9. ročník ŠPRINTPOLOM. Aj tento rok sa mohli cyklisti zo sezónou rozlúčiť na jednom z posledných amatérskych MTB pretekov na Slovensku a to pekne pod hradom Strečno. Okrem pretekov tu na tomto podujatí prebiehalo aj vyhodnotenie Valašskopovažskej MTB série. Krátky report síce trochu s oneskorením, ale to hádam nevadí.