Najnovšie články z kategórie Testy bicyklov a výbavy

Test: Veľká pumpa PRO Team HV na rýchle a pohodlné fúkanie

Veľká pumpa patrí medzi základné vybavenie, ku ktorému každý cyklistika postupom času dospeje. Zodpovedá tomu aj ponuka na trhu, pretože je naozaj z čoho vyberať. Do redakcie sa nám na dlhší test dostal zástupca z dielne PRO na auto aj galuskový ventil do nafúknutia tlaku 7 bar, resp. 100 psi. Poďme sa na ňu bližšie pozrieť z užívateľského hľadiska.
Záťažový test na vlastnej koži alebo na chvíľu pokusným králikom

Na podobnom teste som nikdy živote nebol a vždy si dôležité údaje pre tréning odhadoval na základe pozorovania. Napadlo mi teda, že prečo to konečne neskúsiť a rovno napísať, čo všetko som sa dozvedel. A kedže nejazdím žiadny „pro“ level, tak uverejniť svoje presné údaje mi samozrejme nerobí problém :).
Test: PRO Turnix Carbon – komfortné a ľahké športové sedlo

Patrím medzi typ bikerov, ktorí príliš nemenia osvedčené „kľúčové“ komponenty, medzi ktoré jednoznačne patrí sedlo. Ale teraz v zime je ideálny čas vyskúšať niečo iné a prípadne porovnať. Na test sa ku mne dostal kvalitný model Turnix Carbon od výrobcu PRO, ktorý by mal ponúknuť pre mňa ideálne spojenie – športový komfort.
Test: Zimné rukavice v prevedení Sportful Fiandre

O rukaviciach sme v poslednej dobe publikovali viacero článkov a správna odpoveď na problematiku udržania prstov v teple, nie je vôbec jednoduchá. Každý z nás vníma chlad rozlične, pričom jazdíme v rôznych intenzitách, ktoré ovplyvňujú faktory tepla a potenia. Na začiatku zimy sa mi dostali do dlhodobého testovania dva zaujímavé páry rukavíc, jedny určené do miernejšej zimy a prechodného obdobia jeseň/zima/jar a druhé skôr do mínusových teplôt. A práve odolnejšie rukavice Sportful Fiandre si bližšie predstavíme v nasledujúcich riadkoch.
TOP 10 testov v sezóne 2016

Minulý rok sme publikovali desiatky testov a v novej sezóne ich máme v pláne spraviť ešte viac. Víťazom sa stala prilba Specialized s čítanosťou 10 584x, ale tesne za ňou sa umiestnil bike Canyon Spectral a veľmi populárny hardtail Ghost Lector. Ako dopadli ďalšie miesta spolu s podrobnosťami sa dozviete nižšie...
Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy

Dalo by sa povedať, že osvetlenie patrí k "povinnej výbave" každého cyklistu, ktorý jazdí v šere alebo tme. Či už kvôli pokutám, ale hlavne kvôli vlastnej bezpečnosti. Testované svetlo však ponúka toho omnoho viac ako pomocníka v bežnéj mestskej premávke. Do rúk sa mi dostalo na test svetlo Infini, ktorá sa zameriava hlavne osvetlením. Poďme si naň trošku bližšie posvietiť.
Test: Dámske kraťasy POLARIS Trail shorts ladies a dres Siren - príjemné a dobre spracované kúsky

Ak si pozriete web shopy, uznáte, že bikerky v MTB stále trpia slabým výberom vecí na bike. Nehovoriac o tom, že dámy sú vo všeobecnosti náročnejšie na dizajn, výber vecí. Anglická značka POLARIS sa preto snaží prinášať aj pre bikerky kvalitné a pekné oblečenie na bike, či cesťák. Dostali sme pár vecí potestovať a na nasledovných riadkoch sa pozrieme bližšie na to, ako sa im podarili.
Test: Specialized Enduro Comp 650b - pevne stavaný a neskutočne tuhý

Ako iste viete, model Enduro od Špecializovaných vôbec nie je žiadna novinka. 17 rokov vývoja a rôznych podôb od prvého modelu ho priviedlo do súčasnej podoby. Keď som okolo roku 2006 prišiel do kamenného bikeshopu objednať nového Stupjumpera FSR a zbadal visieť na stene zelené Enduro – krásny masívny tank, nemohol som od neho odlepiť zrak.
Test: Nové Shimano XC7 tretry - XTčko medzi tretrami

Shimano predstavilo nový rad tretier XC7, určený pre aktívnych jazdcov a pretekárov, ktorí chcú obetovať trocha tuhosti výmenou za výrazne viac komfortu ako pri pretekárskych top modeloch. Tretry máme už pár týždňov v redakcii a prinášame naše poznatky.
Test: Polaris bunda a dres ako stvorené pre únik od všedného života

Oblečenie anglickej značky Polaris je u nás stále málo známe, aj keď táto firma funguje už 26 rokov. Odkedy má distribútora aj na Slovensku, bolo na MTBIKRI napísaných pár PR článkov s predstavením ich výrobkov.
Test: Castelli Alpha – pravá zimná bunda so zaujímavou konštrukciou

Väčšina výrobcov zimného oblečenia sa pri navrhovaní svojich modelov určených do zimy a chladu spolieha hlavne na použitý materiál. Lenže v súčasnej dobe stále nemáme k dispozícii materiál, ktorý by dokázal „udýchať“ náročnejšiu záťaž, napr. v dlhšom stúpaní.
Test: Montážny stojan Cyclo Tools - ideálna voľba na domáci i profesionálny servis

Montážny stojan je medzi bikermi čoraz žiadanejší produkt. Na trhu je mnoho značiek a verzií montážnych stojanov s rôznymi funkciami. Do MTBIKER centra v Hrádku sa nám dostal na test stojan od anglickej značky Cyclo Tool resp. Weldtide. Na stojane sme vykonávali rôzne jednoduchšie či zložitejšie servisné úkony a samozrejme sme s jeho pomocou skladali nové bicykle.