Najnovšie články z kategórie Triatlon

FC zimný triatlon alebo hrana na snehu

Nad účasťou na triatlone som začal uvažovať po Štefanskej túre v Malej Fatre s našimi triatlonistami na čele s Tomášom Jurkovičom. Takže keď som si prečítal pozvánku na FC zimný triatlon v Udiči, ani chvíľu som neváhal a okamžite som vyplnil prihlášku. Odvtedy som s napätím čakal na 5. február a veril, že príroda bude usporiadateľom a pretekárom priaznivo naklonená. Lenže Perinbaba má túto zimu pracovnú morálku porovnateľnú s domorodým obyvateľstvom v Letanovciach, takže to v posledných dňoch vyzeralo s konaním triatlonu všelijako. Nakoniec ale všetko dobre dopadlo a ja som si odbil svoju triatlonovú premiéru.
Finančné centrum triatlon

Vonku nám prišla krásna zima a tak sme zosadli zo sediel našich bikov a vrhli sa na zimne športy - lyže, bežky, zimná turistika. A tak po úspešných dvoch MTB maratónoch sme pripravili zimný triatlon. Akciu plnú zábavy a dobrej atmosféry, kde sa môžete zabaviť a merať si sily v troch disciplínach...
Triatlonové preteky na N. Zélande bez Armstronga

Slávny americký cyklista Lance Armstrong odriekol svoju účasť na januárovom multišportovom podujatí na Novom Zélande, kde mal znovu začať svoju triatlonovú kariéru. Sedemnásobný víťaz prestížnych pretekov Tour de France sa mal 29. januára predstaviť v triatlonovom šprinte v Rotorue.
Šaštínska hádzaná 2010

Slunko, písek, melóny... 12. jún - Bratislava hlási už ráno o siedmej luxusných 26 stupňov, gýčovo-modrá obloha a bezvetrie sľubujú tropický deň – ideálne podmienky vydať sa k vode.. a presne to spravilo 97 nadšencov, ktorí docestovali (zblízka, či zďaleka) na Gazárku pri Šaštíne, kde sa prišli trochu poslniť...
H-TRIATHLON Skalica 2009

V sobotu 11.7.2009 sa na kúpalisku v Zlatníckej doline v Skalici uskutočnil ďalší ročník cross triatlonu. Usporiadatelia tento rok vypustili z organizačných dôvodov tzv. Open pretek, teda polovičné objemy tratí, určený pre verejnosť, čo sa odzrkadlilo na zvýšenom počte štafiet JA-TY-ON oproti minulým ročníkom... Fotoreport
CANNONDALE Kráľ Záhoria MTB Maratón 2009 - 25.4

Pretek na horských bicykloch CANNONDALE Kráľ Záhoria MTB Maratón zaznamenáva v roku 2009 svoju premiéru. Jedná sa o 40km pretek na úpätí Bielych Karpát v rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina. Zmena dátumu na 25.4.2009
GTM horský triatlon 2008

alebo Majstrovstvá Slovenska v kros triatlone

Hoci klasické triatlony nie sú u nás vo všeobecnosti veľmi známe, koná sa tu niekoľko veľmi kvalitných podujatí. Ešte menej známa je však terénna verzia tohto zaujímavého športu. Plávanie v hrádzi, jazere, ba dokonca v mori, bicyklovanie v ťažkom teréne a následne vyčerpávajúci beh dokonale otestujú fyzickú ale aj psychickú kondíciu každého účastníka.
GAZÁRKA Off Road H-TRIATHLON 2007

Terénny triatlon v rekreačnej oblasti Gazárka je ozajstná výzva pre každého, kto má rád 100% off road na piesku. Tieto preteky poriadame v spolupráci s priateľmi zo Šaštína a hlavnú zásluhu na tom, že sa terénny triatlon na Gazárke udomácnil má Vojtech Stacha. Všetky trate sú situované do areálu rekreačnej oblasti. Profil cyklistickej a bežeckej časti je rovinatý ale vďaka piesočnatému podkladu je trať preteku pomerne náročná. Súčasťou hlavného preteku jednotlivcov je aj pretek trojčlenných štafiet JA-TY-ON.
H-TRIATHLON EXTREM TOUR 2007

Časovka na horských bicykloch je prvým pretekom v seriáli H-TRIATHLON EXTREM TOUR 2007. Ide o časovku na horskom bicykli, ktorá pozostáva z výjazdu a zjazdu na lyžiarskej zjazdovke a okruhu v štýle cross-country.
GTM horský triatlon Stará Myjava

Túto sobotu (12.8.) privítala Stará Myjava všetkých priaznivcov zaujímavého netradičného športu - v areáli priehrady sa konal GTM Horský triatlon Stará Myjava. Po H-triatlone v Skalici druhý terénny triatlon v poradí, ktorý som navštívil s kolegom, na týchto stránkach neznámym, Tomášom Č. ;).
XTERRA SE ZABYDLELA I NA SLOVENSKU

S k a l i c a/Z l a t n í c k á d o l i n a - Jan Kubíček potvrdil svoji výkonnost i ve slovenských Bílých Karpatech, kde se jel šestý závod ze série BRAVE XTERRA Czech Tour. Kubíček zvítězil potřetí v této sezóně a s přehledem tak vede Český pohár v terénním triatlonu. Mezi ženami vyhrála Eva Skalníková.
XTERRA v Skalici už tento víkend

Společnost XPG, producent Českého poháru v terénním triatlonu, Vás srdečně zve do SKALICE na SLOVENSKU, kde bude tuto sobotu, 16. ČERVENCE ve 14:00, odstartován šestý závod seriálu BRAVE XTERRA CZECH TOUR 2005, který je zároveň mistrovstvím Slovenska v terénním triatlonu!!!