Najnovšie články z kategórie Unboxing

Unboxing: Rock Machine Blizz CRB 70-29 - pohľad zBLIZZka

Obľúbený HT model od našich susedov sa dočkal pokračovania. My vám predvedieme jeho druhé najvyššie prevedenie.
Unboxing: GT Grade Carbon Elite 2020 - legenda pokračuje

Skúsite uhádnuť, čím je model Grade jedinečný a od ostatných gravel bikov odlišný? Pomôcka je čas vývoja a spôsob pruženia.
Unboxing: GT Stomper 20” Ace - kvalita pre deti

Detský bicykel môže rozhodnúť o láske „juniora” k cyklistike. Formuje jeho prvé návyky, môže byť príčinou zlozvykov. Kvalitným vybavením podporíme jeho vzťah k športu.
Unboxing: Giant Contend SL 2 Disc - moderné trendy s cenovkou jemne nad 1000 eur

Giant sa toho nebojí a prináša netradičné riešenia. Bezdušové prevedenie priamo od výroby je len začiatok a mechanicko - hydraulické brzdy sú zaujímavým inovatívnym pokračovaním.
Unboxing: Cannondale Topstone Carbon 105 - pruží aj bez tlmičov

Rok 2019 bol pre značku Cannondale plodný, predstavila niekoľko noviniek, medzi nimi aj úplne nový koncept gravel biku pod názvom Topstone. My sme mali možnosť pozrieť sa na verziu pre r. 2020 s označením Cannondale Topstone Carbon 105.
Unboxing: Basso Venta Mich Excite - talianska kombinácia karbónu a 105ky

Ak by chcel niekto poradiť slušný cesťák, ktorý by bol pohodlný na trénovanie, aby všetko fungovalo ako má a prípadne by zvládol aj cyklomaratón, odpoveď by bola karbónový rám a aspoň sada Shimano 105.
Unboxing: Bianchi Magma 9.0 -  spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Unboxing: Bianchi Magma 9.0 - spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Príjemná kombinácia talianskeho dizajnu, osvedčených komponentov a detailov zo sveta drahších bicyklov.
Unboxing: Elite SUITO - trenažér pre malý byt a citlivých susedov

Cyklistika sa rýchlo vyvíja a platí to aj o trenažéroch. To, čo bolo ešte nedávno predstavované len na výstavách a stálo cez 1000 €, je dnes odladené a dostupné masám.
Unboxing: Marin Bobcat Trail 4/29” - chuť vystúpiť z davu

Že kvalitný bicykel za rozumnú cenu nemusí byť rovnaký, ako má väčšina ľudí vo vašom okolí, dokazuje značka Marin s jej prevedením “Rysa” (Bobcat) na kalifornský spôsob.
Unboxing: Cannondale SuperSix Evo Carbon Disc 105 – technológie profíkov za slušný peniaz

Na sezónu 2020 pripravila značka Cannondale asi najdôležitejší cestný model. Obľúbený sa stal aj aero model s označením SystemSix, ale klasickejšie poňatie tejto novinky s dlhšou históriou bude rezonovať viacej.
Unboxing: Pinarello Grevil s kolesami vo veľkosti 27,5

Moderný svet cestných bicyklov a MTB našiel ďalší komponent, pri ktorom si vedia vzájomne pomôcť. V tejto symbióze je v pozícii učiteľa MTB a žiakom je predstaviteľ mladého odvetvia gravel bikov.
Unboxing: Ghost Kato 8.9 – univerzál v dobrej cene

Často sa stretávame s dilemou či investovať do lepších komponentov, alebo sa uskromniť. Horský model Kato 8.9 ponúka spoľahlivú výbavu a súčasne nezruinuje vaše prasiatko.