MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Pozvánka: FC Maratón Marikovskou dolinou

Už o mesiac 17.5.2014 sa v obci Dolná Mariková (okr. Považská Bystrica) uskutoční FC Maratón Marikovskou dolinou. MTBiker Vám prináša súťaž o 2x štartovné na túto vydarenú akciu. Súťaž trvá do 20.4.
Ukážka toho čo nás čaká na Bratislava City Downhill 2014

Svetová špička mestských zjazdárov vrátane Filipa Polca sa stretne 21.6 v Bratislave na treťom podujatí City Downhill World Tour. Pozrite sa na to, čo nám v Bratislave predvedú...
Reportáž: Svätojurský MTB maratón 2014

Ak nerátam zimný maratón tak práve Svätý Jur je už tradičným úvodom do maratónskej sezóny. Rýchla a relatívne nenáročná trať je svojou dĺžkou tak akurát na začiatok - ani krátka, ani dlhá. Dobrým zvykom je aj pekné počasie, a tak tých 200 km zo Žiliny opäť rád obetujem...
Dunajská cyklocesta z Passau do Viedne

Dunajská cyklocesta patrí medzi najkrajšie cyklistické trasy v celej Európe a každoročne je veľmi hojne navštevovaná. Celá má asi 1 200 kilometrov a vedie z Nemeckého Donaueschingenu do Budapešti a je súčasťou väčšej európskej trasy Eurovelo 6 (aspoň tak mi to prezradil Google :)). My sme s priateľkou minulé leto absolvovali asi 350-kilometrový úsek z Passau do Viedne. Dosť bolo zemepisu a poďme k veci...
Reportáž z 1. kola Sp MTB XCO v Turčianských Tepliciach

V nedeľu 13.4.2014 bol odštartovaný Slovenský pohár v Cross Country akciou GORE BIKEWEAR TURIECKAP. Tento pretek sa konal tak, ako tradične, v Turčianských Tepliciach, konkrétne v lesoparku Bôr, ktorý ponúka pre bikerov hravé zjazdy, náročné korenisté výšľapy, ale aj široké spevnené lesné cesty, na ktorých sa dá počas preteku oddýchnuť.
Zopár fotografií a postrehov z prvého podujatia Detskej Tour Petra Sagana vo Svätom Jure

Detská tour je cyklistické podujatie pre deti od 3 do 16 rokov na horských bicykloch. Účastníci najmladšej kategórie baby, ktoré je nesúťažná môžu štartovať na odrážadlách, trojkolkách, kolobežkách. V tomto krátkom článku sa môžete dozvedieť zopár zaujímavostí z prého podujatia, ktoré sa uskutočnilo 12.4.2014 vo Svätom Jure.
Výhercovia súťaže o štartovné na Račiansku časovku a vecné ceny s Prestigio City Triathlon Bratislava

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Jozef Metelka vybojoval v Mexiku tri medaily

Slovenský reprezentant Jozef Metelka zavŕšil svoje úspešné vystúpenie na paracyklistických majstrovstvách sveta na dráhe v mexickom Aguascalientes ziskom striebornej medaily v disciplíne scratch bez rozdielu kategórií.
Nedeľa v Súľovských vrchoch /alebo o hradoch a rezňoch.../

Vitajte v Súľovkých vrchoch, rozlohou síce neveľkom horskom celku, zato však bohatom na prírodné krásy a zaujímavosti. Máme ich „za humnami“, takže sú pre nás ideálnym cieľom na nedeľňajší pohodový výjazd.
Na pretekoch Peklo severu skončil Sagan šiesty

Víťazom 112. ročníka cyklistických pretekov Paríž - Roubaix sa stal Niki Terpstra. Čoskoro 30-ročný Holanďan v službách tímu Omega Pharma - QuickStep dosiahol na 257 km trati víťazný čas 6:09:91 h.
Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón

Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.
Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách

V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.